HAHAHAHHAHAHHAHA

det här är världens mest underbara underhållning på en tråkig söndag!
Kom in på det av att jag sökte på nudist eftersom jag själv har för vana att i stort sett alltid gå omkring i mina underkläder hemma. Så ville se om det räknas som typ nudist light eller nåt xD
I alla fall har jag suttit och lät igenom större delen av tråden och jag har kiknat av skratt.
- Liksom bajs på soffan, xD. han torkar väl sig! Eller går han direkt från toaletten och sätter sig i soffan och gnider runt där med motiv att skita ner soffan, för det låter nästan som det är de han gör så upprörd som du låter.
- Och jag skulle inte se något problem med att min pojkvän står naken och lagar mat (så länge som händerna håller sig borta från det intima området, för det hade inte varit så fräscht). Och skulle det störa mig en aning så skulle jag förmodligen kasta dit ett förklädde och säga åt honom att sätta på sig det med en simpel mening som, annars går jag och köper min egen mat.
- Sen var det någon som sa något att den skulle skämmas ihjäl om dina föräldrar gick nakna hemma! Där har du fel, du skulle skämmas om de började göra det nu. men är man uppväxt med det så är det en del av vardagen. Och om jag var uppväxt i den miljön skulle jag förmodligen inte gå runt och skrika ut att mina föräldrar var nudister.
- Och visst det är inte jätte mysigt med håriga mansrumpor, men va faan kolla bort då. vem har sagt att du måste kolla på hans rumpa när han böjer sig ner.
- Men visst jag skulle dra gränser vid vissa tillfällen. Som om det kommer besök hem, då är det kläder som gäller eller i alla fall kalsonger, för att göra det mindre pinsamt för gästerna.
Det finns två sätt att reda ut det här på.
1. Gör slut, flytta om du inte tål det.
2. Kompromissa, prata om det. ta ett seriöst snack om det hela. Kom överrens om när det är okej att vara naken och när det inte är okej.
3. Prata först, funkar inte det, gör något effektivt som andra har nämt, omvänd psykologi, gå själv naken, tafsa på honom. Men gå inte över gränsen, du får inte mobba din pojkvän!!!!!!!!!!
Men PAR SKA KUNNA PRATA OCH KOMMUNICERA MED VARANDRA!