Anonym (TS) skrev 2012-09-09 20:48:14 följande:
Har arbetat nu som eskort i lite mer en tre år nu och trivs väldigt bra med det jag gör. Känns som jag verkligen hjälper människor. Många gånger känns det som jag tar hand om de här skadade människorna som har på tok för mycket stolthet för att kunna söka sig till den vanliga landstingsvården eller vad man säger.
Men nu för ca 10 månader sen fick jag en väldigt speciell kund. En otroligt attraktiv man, trevlig och omtänksam. I början vill han bara äta lunch, få massage, ligga nakna i sängen och bara kramas. Han ville inte kyssas eftersom det var för intimt och han kände att de var något han bara ville göra tillsammans med sin fru.
Efter ett par månader (vi träffas ca 2 dagar i veckan) började vi även kyssas villt men fortfarande inget penetrerande sex även fast de är vad det allra flesta kunderna vill ha. Men han ville fortfarande inte trots att han blev hård och sådär och ville istället att vi skulle börja göra olika aktiviteter tillsammans. T ex betalade han ett eget gymkort till mig på samma gym som han själv tränar på. Så då började vi träna ett par kvällar i veckan också, vi skrattar och han nyper ibland till mig i rumpan och så och det känns väldigt bra när jag är med honom.
Vi har under sommaren padlat kajak, åkt jet ski och tagit långa promenader, springturer och även börjat lite smått åka inlines. Han ser verkligen bra ut, över genomsnittet, har fru och 2 barn. Jag vet att han har vänner och han visar gärna sina nya bilder från finest från senaste helgen och sådär.
Nu har han även börjat blanda in mig i sin familj. I juli började han snacka om att jag skulle passa väldigt bra som deras barnvakt eftersom jag är nyfikeen, glad och positiv. Får samma timlön av honom som när vi är med varandra och han har två skötsamma barn. Meningen var att han och hans sambo skulle gå ut och käka middag och så tillsammans. Så han hjälpte mig att lägga upp en profil som "barnflicka" på nätet så att han skulle kunna visa upp min fina profil för sin fru så jag skulle komma in i deras familj naturligt.
Vi har under det senaste 2 månaderna nu även haft intensivt och härligt sex men ganska sent måste jag säga för att gå till någon som säljer just sex. Han är en utav mina intensivaste kunder. Det andra träffar jag mest sporadiskt så han ger mig en enorm summa varje månad men förstår inte vad han egentligen får ut av att göra allt det här. Visst, hans pengar han gör som han vill. Men att jag även ska passa hans barn verkar lite över gränsen. Jag har iaf börjat jobba med hans barn nu också, hämtar de på deras förskola och fått noga utvalda, diskreta sexiga kläder av honom de dagarna jag ska vara med hans barn. Han kan prata med mig i timmar, bjuda på te och allt möjligt efter att han kommit hem efter att jag tagit hand om hans barn och när hans fru då inte är hemma.
Jag har jobbat med "sex/sällskap" i snart tre år ju och jag har aldrig varit med om något liknande. Vad får han ut av att betala mig över 400 kronor i timmen för att göra allt det här?
Vi har lite varierad timpenning beroende på hur många timmar de e per gång. Men för att fika, luncha och liknande två timmar blir endå 800 kronor?? :O