Startsidan
Bli medlem » Glömt ditt lösenord?

Logga in med Facebook
Medlemsförmåner ▸ Barnböcker Foto Leksaker & baby Hälsa & Välmående
  • Du är här:
  • Familjeliv.se
  • Forum
  • Känsliga rummet
  • Allmän debatt
  • Arbetar som eskort, sjuk kund?
Allmän debatt - Känsliga rummet
  • Nytt inlägg
  • Sök inlägg
  • FAQ
Du som medlem ansvarar för det du skriver i forumet
Hela forumet
Allmän debatt
Känsliga rummet
  • Visa:
  • Senaste inläggen
  • Senaste trådarna
  • Omröstningar
  • Quiz
  • Obesvarade
  • Hetaste
  • Mina favoriter
  1. Göm
    trådstart

Hjälp Spara till DeliciousDela på Facebook

Arbetar som eskort, sjuk kund?

Sön 9 sep 2012 20:48 Läst 38802 gånger Totalt 291 svar
    Anonym (TS)
    Visa endast
    Har arbetat nu som eskort i lite mer en tre år nu och trivs väldigt bra med det jag gör. Känns som jag verkligen hjälper människor. Många gånger känns det som jag tar hand om de här skadade människorna som har på tok för mycket stolthet för att kunna söka sig till den vanliga landstingsvården eller vad man säger.

Men nu för ca 10 månader sen fick jag en väldigt speciell kund. En otroligt attraktiv man, trevlig och omtänksam. I början vill han bara äta lunch, få massage, ligga nakna i sängen och bara kramas. Han ville  inte kyssas eftersom det var för intimt och han kände att de var något han bara ville göra tillsammans med sin fru.

Efter ett par månader (vi träffas ca 2 dagar i veckan) började vi även kyssas villt men fortfarande inget penetrerande sex även fast de är vad det allra flesta kunderna vill ha. Men han ville fortfarande inte trots att han blev hård och sådär och ville istället att vi skulle börja göra olika aktiviteter tillsammans. T ex betalade han ett eget gymkort till mig på samma gym som han själv tränar på. Så då började vi träna ett par kvällar i veckan också, vi skrattar och han nyper ibland till mig i rumpan och så och det känns väldigt bra när jag är med honom.
    Vi har under sommaren padlat kajak, åkt jet ski och tagit långa promenader, springturer och även börjat lite smått åka inlines. Han ser verkligen bra ut, över genomsnittet, har fru och 2 barn. Jag vet att han har vänner och han visar gärna sina nya bilder från finest från senaste helgen och sådär.

Nu har han även börjat blanda in mig i sin familj. I juli började han snacka om att jag skulle passa väldigt bra som deras barnvakt eftersom jag är nyfikeen, glad och positiv. Får samma timlön av honom som när vi är med varandra och han har två skötsamma barn. Meningen var att han och hans sambo skulle gå ut och käka middag och så tillsammans. Så han hjälpte mig att lägga upp en profil som "barnflicka" på nätet så att han skulle kunna visa upp min fina profil för sin fru så jag skulle komma in i deras familj naturligt.

Vi har under det senaste 2 månaderna nu även haft intensivt och härligt sex men ganska sent måste jag säga för att gå till någon som säljer just sex. Han är en utav mina intensivaste kunder. Det andra träffar jag mest sporadiskt så han ger mig en enorm summa varje månad men förstår inte vad han egentligen får ut av att göra allt det här. Visst, hans pengar han gör som han vill. Men att jag även ska passa hans barn verkar lite över gränsen. Jag har iaf börjat jobba med hans barn nu också, hämtar de på deras förskola och fått noga utvalda, diskreta sexiga kläder av honom de dagarna jag ska vara med hans barn. Han kan prata med mig i timmar, bjuda på te och allt möjligt efter att han kommit hem efter att jag tagit hand om hans barn och när hans fru då inte är hemma.

Jag har jobbat med "sex/sällskap" i snart tre år ju och jag har aldrig varit med om något liknande. Vad får han ut av att betala mig över 400 kronor i timmen för att göra allt det här?

Vi har lite varierad timpenning beroende på hur många timmar de e per gång. Men för att fika, luncha och liknande två timmar blir endå 800 kronor?? :O
    (OBS! Ditt användarnamn syns)
    Tack Hjälpsam Wow Intressant Kul Kram Du är inte ensam Grattis Lycka till
    1 känsla given:
    Intressant (1)
    1. «
    2. ‹
    3. 23
    4. 24
    5. 25
    6. 26
    7. 27
    8. 28
    9. 29
    10. ›
    11. »
    1. Psychopath
      Visa endast
      Fre 14 sep 2012 04:40
      Du är alltså bara 20 år och har redan blivit hora och älskarinna till en upptagen man. Fy fan alltså. Hur kan du tycka det är kul och skriva en :P om att han blinkat till dig bakom fruns rygg... Tycker du själv det är kul att du är med och bedrar en annan människa? Usch och fy. Om du nån dag lägger ner ditt horande och gifter dig så antar jag att du tycker det är ok när den mannen ligger med någon annan bakom din rygg också...
    2. Anonym (aldrig)
      Visa endast
      Fre 14 sep 2012 09:39
      Psychopath skrev 2012-09-14 02:12:11 följande:
      Tvåltråden, menar ni denna? www.familjeliv.se/Forum-4-51/m66278769.html

Iallafall TS, har du ingen jävla skam i kroppen? Hur kan du göra så? Usch... Hoppas hans fru avslöjar er så kan du ha det där arslet för dig själv.
      Tack! Det är ju också samma person. Fast i den tråden låtsas hon till en början vara frun. Det här blir bara märkligare och märkligare. Undrar hur många fler trådar det finns på samma tema av samma skribent?
    3. Jellybeanbaby
      Visa endast
      Fre 14 sep 2012 09:48
      what goes around comes around...
    4. Anonym (aldrig)
      Visa endast
      Fre 14 sep 2012 11:34
      Den här tråden är väl också samma person. Temat är alltid "har han känslor för mig eller vad är det han vill egentligen?".

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m66631838.html
    5. Anonym
      Visa endast
      Mån 17 sep 2012 18:36
      Nå TS, var ni och badade i Sydpoolen i fredags eller valde du nagelfixet?? Vi är många som är nyfikna ska du veta?!!
    6. Psychopath
      Visa endast
      Ons 19 sep 2012 11:16
      Anonym (aldrig) skrev 2012-09-14 11:34:52 följande:
      Den här tråden är väl också samma person. Temat är alltid "har han känslor för mig eller vad är det han vill egentligen?".

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m66631838.html
      Kanske är trög, men hur är du säker på att det är samma person som skrivit alla trådarna?
    7. Anonym
      Visa endast
      Sön 23 sep 2012 22:55
      hej ts ! jag har funderat länge på att bli eskort men jag vet inte hur jag ska gå till väga, har du några förslag eller tips som kan hjälpa mig ?
    8. Ermenegildo
      Visa endast
      Mån 24 sep 2012 10:39
      Anonym skrev 2012-09-23 22:55:23 följande:
      hej ts ! jag har funderat länge på att bli eskort men jag vet inte hur jag ska gå till väga, har du några förslag eller tips som kan hjälpa mig ?
      Har inte arbetsförmedlingen lite bra kurser? Eller läsa 10 poäng prostitution på folkhögskolan, kanske?
      It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
    9. Anonym
      Visa endast
      Mån 24 sep 2012 15:25
      Varför frågar du inte honom.istället för oss på fl?
    10. Anonym
      Visa endast
      Lör 24 nov 2012 21:58
      Anonym (TS) skrev 2012-09-09 20:48:14 följande:
      Har arbetat nu som eskort i lite mer en tre år nu och trivs väldigt bra med det jag gör. Känns som jag verkligen hjälper människor. Många gånger känns det som jag tar hand om de här skadade människorna som har på tok för mycket stolthet för att kunna söka sig till den vanliga landstingsvården eller vad man säger.

Men nu för ca 10 månader sen fick jag en väldigt speciell kund. En otroligt attraktiv man, trevlig och omtänksam. I början vill han bara äta lunch, få massage, ligga nakna i sängen och bara kramas. Han ville  inte kyssas eftersom det var för intimt och han kände att de var något han bara ville göra tillsammans med sin fru.

Efter ett par månader (vi träffas ca 2 dagar i veckan) började vi även kyssas villt men fortfarande inget penetrerande sex även fast de är vad det allra flesta kunderna vill ha. Men han ville fortfarande inte trots att han blev hård och sådär och ville istället att vi skulle börja göra olika aktiviteter tillsammans. T ex betalade han ett eget gymkort till mig på samma gym som han själv tränar på. Så då började vi träna ett par kvällar i veckan också, vi skrattar och han nyper ibland till mig i rumpan och så och det känns väldigt bra när jag är med honom.
      Vi har under sommaren padlat kajak, åkt jet ski och tagit långa promenader, springturer och även börjat lite smått åka inlines. Han ser verkligen bra ut, över genomsnittet, har fru och 2 barn. Jag vet att han har vänner och han visar gärna sina nya bilder från finest från senaste helgen och sådär.

Nu har han även börjat blanda in mig i sin familj. I juli började han snacka om att jag skulle passa väldigt bra som deras barnvakt eftersom jag är nyfikeen, glad och positiv. Får samma timlön av honom som när vi är med varandra och han har två skötsamma barn. Meningen var att han och hans sambo skulle gå ut och käka middag och så tillsammans. Så han hjälpte mig att lägga upp en profil som "barnflicka" på nätet så att han skulle kunna visa upp min fina profil för sin fru så jag skulle komma in i deras familj naturligt.

Vi har under det senaste 2 månaderna nu även haft intensivt och härligt sex men ganska sent måste jag säga för att gå till någon som säljer just sex. Han är en utav mina intensivaste kunder. Det andra träffar jag mest sporadiskt så han ger mig en enorm summa varje månad men förstår inte vad han egentligen får ut av att göra allt det här. Visst, hans pengar han gör som han vill. Men att jag även ska passa hans barn verkar lite över gränsen. Jag har iaf börjat jobba med hans barn nu också, hämtar de på deras förskola och fått noga utvalda, diskreta sexiga kläder av honom de dagarna jag ska vara med hans barn. Han kan prata med mig i timmar, bjuda på te och allt möjligt efter att han kommit hem efter att jag tagit hand om hans barn och när hans fru då inte är hemma.

Jag har jobbat med "sex/sällskap" i snart tre år ju och jag har aldrig varit med om något liknande. Vad får han ut av att betala mig över 400 kronor i timmen för att göra allt det här?

Vi har lite varierad timpenning beroende på hur många timmar de e per gång. Men för att fika, luncha och liknande två timmar blir endå 800 kronor?? :O
      gumman jag måste verkligen snacka med dej! snälla hör av dej
    11. MickeN1973
      Visa endast
      Mån 26 nov 2012 00:14
      Jag tycker mig känna igen denna TS... 
    1. «
    2. ‹
    3. 23
    4. 24
    5. 25
    6. 26
    7. 27
    8. 28
    9. 29
    10. ›
    11. »
Gå till toppen av sidan

Svara i tråden:

Bli medlem            
Signatur: E-postadress:
E-postadress: Lösenord:
Glömt ditt lösenord? Klicka här
Signatur:
Det gick inte att logga in med Facebook, försök igen genom att klicka här.

Antal frågor Antal svaralternativ  
  När du är nöjd med dina frågor och svarsalternativ, skriv en kommentar eller instruktion till quizet i det "vanliga" diskussionsfönstret.
Laddar...

Innehåll

Vi rekommenderar

Direkt i din epost Prenumerera på Familjelivs gravidkalender

Medlemsgrupper Hitta rätt kompisgäng för dig

Fråga experten

BVC-sköterskanStäll din fråga

Eva är BVC-sköterska på Systrarna Söders BVC-mottagning. 

BarnmorskanStäll din fråga

Barnmorska Annelie från Barnmorskehuset har lång erfarenhet. I samarbete med Pampers.

Missa inte ANNONS

Vinn minisemester på Astrid Lindgrens Värld

Vinn roligaste sommarsemestern inklusive boende för 2 vuxna och tre barn.

Försöker du bli gravid?

Gå med i Clearblus medlemsgrupp. Här möts vi och ger varandra råd och stöd.

Fråga om barnkläder

Fråga Stadiums experter om barnkläder från stl 86 cl

Smartare än en 6-åring?

Vågar du se sanningen i vitögat? Klarar du alla frågor som en vanlig 6-åring fixar?

• Startsidan
  • Forum
    • Mina favoriter
    • Mina trådar
    • Info & Regler
    • Nytt inlägg
    • Medlemsgrupper
    • Kategorier
    • Allmänna rubriker
    • Adoption
    • Fråga experten
    • Förälder
    • Gravid
    • Känsliga rummet
      • Senaste inläggen
      • Abort
      • Adoption
      • Allmän debatt
      • Barnlängtan
      • Ekonomi
      • Familjehem
      • Familjejuridik-Vårdnadstvist
      • Familjerätt
      • Förlorat barn
      • Förlossningsrädsla
      • Föräldraskap
      • Graviditet
      • Kroppsligt
      • Missbruk
      • Missfall
      • Misshandel/Våld
      • Myndighetskontakt
      • Psykisk ohälsa
      • Relationsproblem
      • Skilsmässa/Separation
      • Sorg
      • Styvförälder
      • Svårt att få barn
    • Medlemstrådar
    • Pappagrupp
    • Planerar barn
    • Sex & samlevnad
    • Svårt att få barn
    • Änglarum
  • Min förlossning
  • Testa dig själv
  • Gravidverktyg
  • Första tiden hemma
  • Lekliv
  • Faktaguider
  • Bloggar
  • Galleri
  • Medlemmar
  • Medlemsgrupper
  • Planerar barn
  • Väntar barn
  • Förälder
  • Matliv
  • Resliv
  • Fråga experten
  • Chattliv
  • Köp & Sälj
  • Shoppingguiden
  • Tävla & vinn
  • Testpanelen
  • Hetaste debatterna
    • Fråga en ung prostituerad!
    • Hur tröstas barnen på förskolan?
    • hur födela rummen?
    • Varför äter ni ägg?!
    • Nutrilett smoothie till en 2åring?
    • Hjälp! Min kille fyller snart 30 år, han vill att jag ska ordna en fest men jag får bara ångest!
    • Han fick ingen tårta på dagis! Jag ville bara gråta!
  • Mest lästa bloggarna
    • Anna's blogg
    • Husmorstips
    • Från cup till dl
    • Antitanti i Vitabergen, södermalm
    • Mina diktkort
  • Mest sedda klippen
    • Pizza
    • Hektor och stolen

Länktips

Idrottsförälder

Familjebil

Hybridbil

Graviduträkning

Gravidkalender

Gravid

Beställ Babybox

Bröllop

Festlokal

Bröllop

Brudklänning

Brudnäbb

Möhippa

Vigselring

Bröllopstal

Morgongåva

Lekmer

Leksaker

Barnvagnar

Bilbarnstolar

Ifolor

Fotoböcker

Fotokort

Fotopresenter

Bodystore

Ekologiskt

Hälsa/kropp

Naturläkemedel

Goboken

Barn och läsning

Barnböcker

Bokklubb

INNEHÅLL

Forum
Allmänna rubriker
Adoption
Fråga experten
Förälder
Gravid
Känsliga rummet
Medlemstrådar
Pappagrupp
Planerar barn
Sex & samlevnad
Svårt att få barn
Änglarum
Avdelningar
Planerar barn
Väntar barn
Förälder
Matliv
Resliv
Fråga experten
Köp & Sälj
Shoppingguiden
Tävla & vinn
Testpanelen
Bloggar
Hem & Fritid
Hälsa & Vård
Kultur
Media
Personligt
Politik
Samhälle

Galleri
Bildduellen
Bilder
Video
Faktaguider
Astma och allergi
Barns hälsa
Barnsjukdomar
Bli med barn
Cancer
Graviditet
Kvinnors hälsa
Sex
Övrigt
Fråga experten
Allergiexperten
Barndietisten
Barnmorskan
Barnpsykologen
BVC-sköterskan
Fråga Försäkringskassan
Förlossningsrädsla
Förskolepedagogen
Parterapeuten
Pensionsrådgivaren
Sexologen
Träningsexperten
Information
Om Familjeliv
Annonsera
Kontakt
Info & Support
Säkerhetspolicy
Om cookies
Om Familjeliv Annonsera Kontakt Info & Support Säkerhetspolicy Om cookies
© 2003-2013 - All rights reserved     Familjeliv Media AB     Valhallavägen 117 K     SE-115 31 Stockholm