Känner mig så uppriven och förkrossad att jag inte vet vart jag ska ta vägen någonstans...
För en vecka sedan fick jag reda på att jag är gravid. Jag och min fästman blev otroligt lyckliga då och bestämde oss att komma närmare varandra genom att berätta våra mörkaste hemligheter. Just då tänkte jag att jag har en sådan tur, att jag ska få barn med världens finaste kille. Han är snäll, rolig, snygg, omtänksam och allt...
I förr går berättade jag för honom att jag är bisexuell, och han berättade att han en gång varit med en äldre kille så jag tänkte att han hade nog inga problem med det här. Han frågade lite allmänt bara av ren nyfikenhet.
Igår kom där emot ganska konstiga frågor... Han frågade om jag hade video när jag och mitt ex hade sex, och om vi kunde ha det fram för honom... Självklart inte sa jag, eftersom jag bara kan ha sex med någon jag älskar, och inte av andra skäl. Vi var som vilket kärlekspar som helst. Han verkade förstående och skämdes lite men vi gick vidare.
När jag skulle gå och lägga mig i sovrummet ropade han till att jag skulle komma till datorn för att se en sak.
När jag kommer fram till skärmen ser jag bilder på nakna barn! Jag stänger genast ner skärmen och säger "fy fan vad sjukt!" han ler äckligt och frågar om jag inte gillade det. Han berättar att det är tolvåriga flickor, men dom ser äldre ut. Jag blir helt chockad och får ur mig "tolv år... Dom är små barn! Dom är inte ens byxmyndiga!" han säger ingenting och jag fortsätter "herregud mina småsyskon är tolv år, om jag skulle få reda på att en 37årig man sitter och tänker så här om dem skulle han inte leva länge till..."
Jag sov i gästrummet i natt. Vi har inte sagt ett ord till varandra sedan dess. Jag vet inte ens vad jag ska säga till honom. Jag kanske överdriver men jag tycker det känns så himla fel och konstigt att han sitter och tittar på det där. För mig är en 12-årig flicka ett barn, och en vuxen man som ser det på det sättet ser jag som en pedofil...
Det som känns mest knäppt är väl att jag först avslöjade att jag är bisexuell, och då kommer dessa sidor fram. Ser han det som samma sak tro? Imorgon kommer min lillasyster hit också, kommer inte tveka en sekund att fråga henne om min fästman visat underliga sidor mot henne någon gång.
Vad skulle ni gjort?