"man måste ha kroppen för det" "för den måste man har snygga ben" etc etc, Ja har man så dåligt självförtroende att man bryr sig om vad andra tycker kanske dessa regler gäller, för så är det om man gillar sig själv, sin egna kropp och tycker att man är fin precis som man ser ut- för smal eller för tjock spelar ingen roll för självförtroendet kommer inifrån. Tycker det är löjligt, ytligt och småaktigt att skriva så om om bara vissa speciella får ha denna klänning, bara de som är snygga. Skönhet kommer inifrån och det är det som är vackert. Stör mig på människor som ska vara så fruktansvärt ytliga att det blir osmakligt. det vackra är bröllopet, kärleken och brudparet, hur kan någon ens bryr sig om huruvida bruden har "snygga" ben eller inte och viktigast av allt vem bestämmer vem som har snygga ben? Alla tycker olika. Så mitt svar till blivande bruden som ni säkert förstått är att hon absolut kan ha denna vackra klänning, jätte fin. Om andra har problem med hur man ser ut är det deras, och det är ju faktiskt en bröllopsklänning.
Liksom vem bestämmer vad som är vackert? ;)
Jag säger som så här har man bara självförtroende så kan man bära vad som helst och då handlar det inte om hur kroppen ser ut utan att man bär sin kropp med stolthet :)
Lycka till!