Jag har aldrig träffat min pojkväns syster men nu verkar jag bli tvungen.
Och jag vill verkligen inte!
Det enda jag har sett av henne är hennes bilder och inlägg på facebook.
Men det räckte. Hon poserar, poserar poserar och skriver om hur tjock hon känner sig så att alla ska skriva hur söt hon är. Allt hon gör är såna egoinlägg så att alla ska skriva hur bra hon är hur underbar hon är på alla sätt!
När jag började träffa min pojkvän höll hon och hennes kompisar på och gillade allt alla skrev på hans facebook utom de inlägg jag gjorde. De gillade hon aldrig eller kommenterade. Men när vi ändrade vår relationsstatus till i ett förhållande så kommenterade hon inte och gillade inte ens!
Min pojkvän fjäskar för henne hela tiden. Hjälper henne med allt möjligt. De är så tajta.
Jag är så förbannad på henne utan att ha träffat henne. Känner bra obehag inför att behöva ha med henne att göra.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-10 17:45
Min kille har precis kört för att köra sin syster till stationen. Jag har alltså träffat henne nu.
Ungefär så här gick det:
Jag bakade äppelkaka som jag skrev i tråden. Hon visade sig inte äta kanel. Jag körde till kondis och köpte prinsesstårta. Frågade min kille om hon inte tålde kanel han hade inget minne av detta. Visade sig att hennes smak hade förändrats under graviditeten och hon mår numera illa av smaken av bl a kanel.
Hon kom kramade om min kille och klappade honom på magen och sa att man skulle tro att att han också var lite smågravid. Jag stod bredvid och sträckte ut handen för att ta i hand men just då blev det så bökigt för henne att hålla bebisen så vi gick in utan att ha tagit i hand.
Satte oss vid kaffebordet. När jag skulle ta kaffe till henne frågade jag om hon ville ha mjölk i sitt kaffe och då råkade hon säga min killes före dettas namn till mig. Hon utbrast genast "Oj förlåt det var ju inte meningen. Oj så klumpigt av mig. Så dumt du blev väl inte ledsen". Det har varit slut mellan min kille och hans före detta i två år. Jag blev ganska tyst efter detta kände mig ganska osäker.
Hon skulle amma, min kille sa att hon gärna fick använda vårt sovrum så att hon fick lite lugn och ro. Men det behövdes inte tyckte hon. Hon ammade kommenterade att "titta så mycket större bröst jag har fått nu, hoppas att de kommer att vara större sen också". Sedan började hon prata om sina såriga bröstvårtor. Jag tittade mest ner i min kaffekopp. För, ja jag tycker att det är genant att titta på någon annans bröst. Även om det handlar om amnning! Men hon fortsatte att prata om sina bröstvåtor och salvor och oljor och att de hade ändrat färg. (Gör de verkligen det av en graviditet.)
Medan hon ammade drack vi kaffe och åt tårta. När hon ätit färdigt sin tårtbit sträckte hon sig efter marsipanrosen och tog den och stoppade i munnen.
Sedan visade hon kläder som hon hade varit och shoppat. Pratade om hur mycket hon gått upp under sin graviditet och skulle prova sina nyinköp. När hon började klä om inför oss i köket, sa jag att - men du byt gärna i sovrummet där är en helkroppspegel om du själv vill se. Hon bytte i köket visade kläderna och gick in och speglade sig.
Hon frågade sedan min kille om han kunde följa med henne och handla kläder i stan där hon bor för han hade ju varit så bra och följt med henne och valt mammakläder. Frågade om han tyckte att hon var tjock nu. Han svarade nej då och att hon är så fin. Då böjde hon sig fram och undrade om han inte tyckte att hennes rumpa blivit stor