Plutteli skrev 2012-10-17 11:22:22 följande:
Jahapp, kul att denna tråd skulle sabbas då bara för att folk som inte tror ska fjanta runt och göra sig lustiga. Kan inte folk bara ignorera trådar de inte tror på och knipa käft? Blir så mycket trevligare för alla på det sättet....
Jag hade gärna sett bilden iaf.
Jag håller med dig om allt förutom det sista. Det är väl klart att det aldrig fanns nån bild.
Här är min beskrivning av vad jag tror hänt:
1. TS hittar på hela trådscenariot för att se vad för sorts "dumma" människor kommer gå på det.
2. TS fodrar tråden med lite mer info.
3. TS "vän" som bara RÅKAR känna en med samma initialer som en av TS närmare vänner, avslöjar med sin medverkan att allt bara var en saga från början och skriver massa negativa saker om TS. Men TS "vän" är så klart också TS. Alternativt TS nära fjortiskompis.
4. TS blir förvånad när hon märker att trots "vännens" inlägg så har folk inte avskräckts från att fortsätta tro på historien. Så hon tänker att hon kan ju dra det här en vända till och börjar då andas nåt om bilder.
5. Igen så tittar TS med gapande förvåning på alla som bara mässar "ja! ja!" "Skicka bilden bara!"
Hon inser att hon skapat ett monster. Så hon bestämmer sig för att avsluta tråden på det mest provocerande (och enligt mig, elaka) sätt hon kan. Nämligen att säga att vi inte är värda att se några bilder för vi varit elaka, och så gör hon sin sorti, flabbandes och fnissandes.
(URSÄKTA? Vem fan var elak i den här tråden? TS alter ego??)