Oh my lord...... Detta får inte vara sant! =/
Vi har varit tillsammans i 6 år. Han har heltidsjobb, jag arbetssökande.
Hittade av en slump en penna med en webcamera inbyggd i sig, som stod i en behållare i bokhyllan tillsammans med andra pennor, denna penna var riktad mot min dator där jag brukar sitta... Är arbetssökande så spenderar rätt mycket tid vid datorn.
Jag är skitskraj, vet inte om den är igång eller nånting men jag försökte pilla upp den men det gick inte.
Jag har googlat på nätet om sådana pennor och hittade en precis likadan som denna här! Jag har panik! Inte för att jag döljer något, men ändå pinsamt!
Den var utställd i pennbehållaren i exakt samma höjd som där jag sitter vid datorn, om min sambo vill "övervaka" mig på detta sättet känns det helt GALET, och inte minst pinsamt för min del !
Han har förut loggat min dator (han är teknikbög) så att han har kunnat se exakt på vilka sidor jag varit inne på och vad jag skrivit och till vem! Jag tyckte det var så pinsamt men då sa han " jag vill bara se om jag kan lita på dig" Detta var för 2 år sedan...
Även låst in mig i lägenheten en gång när vi hade storbråkat.. men det var DÅ det...
För övrigt är han en mycket utåtriktad skötsam omtänksam kille.. som vill gärna betala för mig i många sammanhang...har han alltid varit. Oerhört snäll och trevlig för många.
Han har sedan dess sagt att han inte har något övervakningsprogram i min dator efter ominstallationen han gjorde på den.. Jag tog hjälp av en killkompis som fick kolla upp så jag verkligen inte hade det, men han hittade inget!
Jag har inte varit med någon annan eller varken har någon otrohetsaffär, jag var otrogen förr, flera år sedan, men vi pratade ut och allt blev okej...
Han tänder även på att se mig bli påsatt av andra killar! Tror det kan vara anledningen till att han inte lämnade mig då jag var otrogen, som många andra killar hade gjort..
Men varför måste han då övervaka mig ??
Om jag nu har blivit filmad, vilket jag inte vet om den va igång eller inte ?!
Så är det rent ut sagt FÖR JÄVLIGT när han sagt att han inte gör sånt mer.
Sedan så slutar han jobb tidigare ibland, kommer hem utan förvarning, då har jag sagt "Redan hemma?? " Han "Ja, inte så mkt att göra på jobb" Sedan sa han med ironi "Ja, sedan får jag ju se så du inte gör något bus..."
Men nu börjar jag tro att han på riktigt är besatt av att "hålla ett öga" på mig på detta sjuka sätt!
Jag vred om pennan på annat håll i pennbehållaren för att se om han kommer vrida den i riktning mot mig sedan...som test ?
Kan den ha varit på tror ni med tanke på att den va vänd på detta sätt ? HJÄLP VAD SKA JAG GÖRA ???! Fan va pinsamt OM jag blivit filmad varje dag!