Jag har betalat ungefär 2 tusen på soffan, thats it. Men som sagt, jag får ut ungefär 9-12 tusen i lön, och handlar då mat för 8000, flus egna räkningar och så. Sen är mina pengar slut. Jag har dock köpt alla detaöjer i hemmer, gardiner, mattor, tavlor, lister osv. Jag kan gott tycka att jag kan få sängen och sängborden (värd 4000), om han får behålla, soffan (värd 9000) soffbordet (värd 1500) och tvn (värd 8000)... sätter han sig emot det så kan jag faktiskt göra det rätt surt för honom... vill han jävlas så kan jag också göra det känner jag. Vill ni veta en sjuk grej, som har gjort droppen för mig nu. Jag blev arbetslös i November, och står nu utan inkomst... har dock ett nytt jobb på gång nu... men eftersom han har så hög inkomst så är min fritidsräkning för dottern på 800 kronor per månad, och den VÄGRAR han betala, så nu har de ringt och sagt att jag inte kan ha kvar fritidsplatsen. Jag e förstörd över detta, plus att räkningen gått till inkasso, och han förstår inte varför jag är ledsen och arg?! Karljävel!