Hej vet att ingen kan ge mig exakta svar men vill veta om någon har varit i samma situation som jag.
Förra onsdagen plussade jag tillsammans med min sambo. Var lite svagt men fortfarande ett plus. Dagen efter gjorde vi om det då visade det också ett plus. Sen på helgen var vi bortresta på kvällen/natten fick jag lite bruna flytningar, dagen efter avtog det. På måndagen kom det tillbaka men försvann det lika fort. Sen idag (onsdag) fick jag mycket rött blod ungefär som när man har mens, känns som om det börjar minska lite men blöder fortfarande lite granna men inte alls i samma bemärkelse som i mosse. Kan jag ha fått ett missfall? Eller... blir tokig av och va så himla ovetande. Vad ska man göra?
Just det i tisdags var jag på kk och gjorde det vul som inte visade mer än en tjockare slemhinna. Men gjorde även ett gravtest där som visade starkt att jag var gravid!!
Som sagt skulle ju inte hjälp och göra ett till vul när dom inte såg något första gången.
Ge mig gärna alla tips ni kan komma på.. Även om det inte leder till någon slutsats kanske det kan lugna mina nerver för stunden. Är det någon som fått en p-graviditet efter något sådant här.. (när man blött mycket) Åhhhh... Vill bara veta nu nu nu. Vill ju att allt ska vara bra hade varit så roligt. Har en dotter sen innan och hade inte alls sådanna komplikationer då.
Nu kanske jag tjatat håll i huvudet på er men blir väl så när man är orolig.
Snälla håll tummarna för mig att det inte är ett mf..