Nej, nej, inte får denhär tråden som kom som ett litet ljus i min nya tillvaro dö ut inte!
Jag och mannen har verkligen inte tjafsat sedan vi kom till den punkt där vi bestämde att bli särbos. Faktiskt har jag kommit på mig med att minnas gamla, fina minnen från när vi var kära i varandra, allt från den trånga lilla tvåan vi bodde i och brukade ligga och sträcktitta på "24" sena kvällar, till att sonen föddes och var ny bebis.. sånt
Däremot fortfarande övertygade om att detta brejk är precis rätt! Imorgon ska jag få reda på om jag får lägenheten jag sökt här på orten. Håll era tummar är ni snälla!
Har lånat ett par böcker på bibblan.. minns inte riktigt vad den ena hette men den handlar om (håll i er!) TACKSAMHET, att vara tacksam
Ja, fick inspiration i denhär fina tråden, och ska nu använda denhär nya framtiden till att göra om det som inte funkade i mitt egna jag, att bli mer ödmjuk, tacksam, omtänksam och stark!
den andra boken är "tröstbok för sömnlösa" och tar upp lite varför en god sömn är viktig.. och jag som inbiten nattuggla kan nog ha nytta av att veta hut*s*
Idag är jag tacksam för denhär tråden, att den är i full gång.
jag är också tacksam för...
att jag har fina klasskamrater
att dagens litteraturseminarium gick bättre än väntat
att sonen är så himla glad, rolig och fin på alla sätt och vis
att mannen kom hem med detdär leendet jag blev kär i för länge sen
att pannkakorna jag gräddade uppskattades av man och barn
att ha fått skratta och prata med en gammal kompis i telefonen
att det låg en fin hare i trädgården, tycker de är så söta!
..som det står i dendär boken jag lånade: det finns mycket att vara tacksam för om man bara ser även det lilla
Nattkram på er alla fina människor!!!