TS
Nu har har jag bara läst TS å jag kan tänka mig att du fått en del påhopp för här på familjeliv är alla perfekta, visste du inte det?

Du är inte ensam även om många inte vågar erkänna det på samma "råa sätt" som du gör.
Jag kan känna igen mig i det du skriver... ibland funderar jag om det verkligen var rätt att gifta sig då jag är såååå trött på min man ibland, å ja han är lika trött på mig med ibland. Vi gifte oss efter vi fått vårt första barn. Nu har vi en till liten och allt vänds upp och ned mitt i den totala lyckan. Men det beror mycket på ekonomiska aspekter oxå. Att vara vara föräldraledig då den andra partnern är arbetslös sliter på förhållandet. Men jag vet att det kommer bli bättre sen då någon börjar jobba. Det sliter så otroligt på oss att gå hemma uppe i varandra hela dagarna.
Bitterfitta? Ja visst! å här har du en till! Jag är så bitter så det rent av stinker om mig. Men jag kan erkänna det och jag kan även erkänna att det inte alltid är guld och gröna skogar i ett förhållande. Men innerst inne älskar vi varandra och jag hoppas att vi kommer klara oss igenom även detta "hinder". Efter flera hinder (skulle kunna skriva en roman så därför går jag inte in närmare på det) tappar man tillslut kämparglöden. Den finns där men man glömmer ibland bort.
Tycker du att din karl är tråkig? Hitta på egna saker få egentid. Att få egentid och göra sånt man själv tycker om skapar ny positiv energi. Att få tid tillsammans för varadra är oxå något som behövs, kanske ni behöver hitta gnistan igen? Åka bort tillsammans göra nått bara ni två?
Du kanske har sktivit det innan men hur gamla är dina barn?