Startsidan
  • Logga in med Facebook
Logga in automatiskt
Glömt ditt lösenord?
  • Du är här:
  • Familjeliv.se
  • Forum
  • Känsliga rummet
  • Relationsproblem
  • Min man lämnade mig själv med barnen..
Relationsproblem - Känsliga rummet
  • Nytt inlägg
  • Sök inlägg
  • FAQ
Du som medlem ansvarar för det du skriver i forumet
Hela forumet
Relationsproblem
Känsliga rummet
  • Visa:
  • Senaste inläggen
  • Senaste trådarna
  • Omröstningar
  • Quiz
  • Obesvarade
  • Hetaste
  • Mina favoriter
  1. Göm
    trådstart

Hjälp Spara till DeliciousDela på Facebook

Min man lämnade mig själv med barnen..

Lör 13 mar 2010 19:05 Läst 7277 gånger Totalt 79 svar
    Anonym (ledsen)
    Visa endast
    Vet inte vad det är för fel på han.. hur fan kan han göra såhär!
    Vi har haft det ganska tufft den senaste tiden, mer bråk och tjafs än vanligt och det tär nått fruktansvärt på oss båda två!
    jag mår mest dåligt över att barn hör och ser att vi bråkar.. inte alls kul!
    Men idag gick han för långt.. Vi hade bestämt att vi skulle på utflykt hela familjen dagen började med ett litet tjafs som vanligt!
    iaf så gjorde jag iordning fika att ta med tog på barnen kläder och var på väg ut medans han fortfarande stod i morgonrocken.. men ska du inte ta på dig sa jag? Vi skulle ju ut(man måste nånstans bita ihop vi hade lovat barnen att gå ut och dom ska inte ´bli drabbade för att vi tjafsar) Nej jag följer inte med sa han.. Va? vad ska du göra? ska jag ta barnen själv då?
    Ja jag orkar inte jag åker iväg en stund!
    jag blev så arg och ledsen på han.. gick ut med barnen som jag hade lovat men var så ledsen, bet iaf ihop och hade en mysig och trevlig stund med barnen ute!
    Får ett sms där det står att han inte kommer hem.. han måste vara borta i 1-2 dagar och hitta sig själv och fundera på vad han vill med sitt liv..
    ja men tack för den hörru.. Lämna mig själv hemma med barnen och bara dra INTE okej!!
    Om han nu kände att han ville ta ett lite break och fundera lite fine.. men diskutera med mig först.. Säg. jag behöver komma iväg lite och vara själv och fundera lite då kanske vi hade kunnat komma fram till en bra lösning tillsammans men att bara dra?? och lämna mig hemma med 100 kr.. TACK FÖR DEN!!
    jag vill väl också komma iväg och vara själv.. är ju lika jobbigt för mig som för han om inte än lite värre!
    Hur kan man göra såhär.. har ingen om var han är och ingen aning om när han kommer hem.. just nu känner bara du behöver inte komma hem nått mer över huvudtaget, så jäkla arg och ledsen på han!
    Vad är ansvaret? Kan man bara säga upp sin föräldraroll hur som helst? Visste inte det.. Nu sitter jag här själv med båda barnen och är ledsen mår skit!
    Man kan inte bara fly...
    inte ett ord har jag hört ifrån han.. skit i mig då men skit för fan inte i barnen.. dom fattar ju ingenting!!
    Så jäkla oansvarigt så jäkla idiotiskt av han...
    (OBS! Ditt användarnamn syns)
    Tack Hjälpsam Wow Intressant Kul Kram Du är inte ensam Grattis Lycka till
    1. «
    2. ‹
    3. 1
    4. 2
    5. 3
    6. 4
    7. 5
    8. 6
    9. 7
    10. ›
    11. »
    1. rightbackatyou
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 16:55
      X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
      Hej på er och tack för alla svar.. vill börja med att säga att jag ALDRIG nämt eller sagt nått om att ta livet av mig?? va har ni fått det ifrån??Min man har iaf kommit hem och vi tog hjälp med barnvakt och tog en promenad för att rensa luften och reda ut allt! Till en början var jag arg och förbannad och besviken och hade verkligen låst mig fast på att det han gjorde va fel.. Resultat blev då detsamma vi kommer ju såklart ingenstans! Sen efter vi pratat ut, jag lyssnade på vad han hade att säga och tvärtom så förstod vi varandra och jag kan..faktiskt förstå(kanske låter konstigt i vissas öron nu) varför han bara drog. Kommer antagligen alltid tycka att han kunde gjort på ett annorlunda sätt, men vad tjänar jag på det?! Det blev helt enkelt för mycket för han och kände att han va tvungen att ta ett break..han fick panik! Jag har varit arg,ledsen,besviken,gråtit Tänkt att jag ska minsann packa hans väskor.. Men nu iefterhand när vi i lugn och ro fått reda ut och pratat ut så Känner jag såhär: Vi valde att gifta oss,valde att stå inför våra nära och kära och lova att älska varandra i nöd och lust.Anser att detta va i NÖD han behövde det här och jag som han fru valde att ge han den tiden genom att ta tillbaka honom när han ville komma hem igen! Kanske låter konstigt..?! Jag är glad att han åkte, nu fick vi prata ut på en nivå som vi antagligen aldrig hade kunnat gjort om han inte åkt! Nu vet vi vad vi måste göra och tänka på för att få det här att hålla och vi ska båda två ge 110% för att få det att funka! Jag älskar min och jag älskar mina barn..jag ger inte upp den här familjen i första taget!
    2. Anonym (Päron)
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 17:02
      Hej på er och tack för alla svar.. vill börja med att säga att jag ALDRIG nämt eller sagt nått om att ta livet av mig?? va har ni fått det ifrån?? Min man har iaf kommit hem och vi tog hjälp med barnvakt och tog en promenad för att rensa luften och reda ut allt! Till en början var jag arg och förbannad och besviken och hade verkligen låst mig fast på att det han gjorde va fel.. Resultat blev då detsamma vi kommer ju såklart ingenstans! Sen efter vi pratat ut, jag lyssnade på vad han hade att säga och tvärtom så förstod vi varandra och jag kan..faktiskt förstå(kanske låter konstigt i vissas öron nu) varför han bara drog. Kommer antagligen alltid tycka att han kunde gjort på ett annorlunda sätt, men vad tjänar jag på det?! Det blev helt enkelt för mycket för han och kände att han va tvungen att ta ett break..han fick panik! Jag har varit arg,ledsen,besviken,gråtit Tänkt att jag ska minsann packa hans väskor.. Men nu iefterhand när vi i lugn och ro fått reda ut och pratat ut så Känner jag såhär: Vi valde att gifta oss,valde att stå inför våra nära och kära och lova att älska varandra i nöd och lust. Anser att detta va i NÖD han behövde det här och jag som han fru valde att ge han den tiden genom att ta tillbaka honom när han ville komma hem igen! Kanske låter konstigt..?! Jag är glad att han åkte, nu fick vi prata ut på en nivå som vi antagligen aldrig hade kunnat gjort om han inte åkt! Nu vet vi vad vi måste göra och tänka på för att få det här att hålla och vi ska båda två ge 110% för att få det att funka! Jag älskar min och jag älskar mina barn..jag ger inte upp den här familjen i första taget!
      Vad skönt! Lycka till!
    3. Anonym (soligt väder)
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 17:09

Rightbacktoyou: Du skriver så otroligt bra!!!!
      Alla männsikor kan komma till den punkten att man verkligen inte orkar längre. Och vem är man då om man inte har någon som stöttar en?

Nu lever inte jag med mina barns pappa, men har en annan pojkvän sen ett år tillbaka och jag måste säga att jag har sån tur och lycka.. Nu har inte jag och han några problem i vårat förhållande utan det är bra! men jag har varit deprimerad en tid och varit mycket ledsen för att gamla saker har kommit i kapp.. och ja.. jag gick känslomässigt bara in i väggen.. Nu stack inte jag iväg men jag bröt ihop och orkade verkligen inte längre. Och han fanns där och finns ännu i vått och torrt och jag skulle  utan att blinka göra samma sak för honom. För honom skulle jag kunna uttala orden i lycka och sorg till döden skiljer oss åt. för det är verkligen så.
      Det blev lite OT det här men det jag ville få fram att alla kan vi kollapsa och då behöver man någon som väntar och finns där och tröstar, håller om och bara finns.

Sen måste ni ju försöka lösa det här och han borde ju absolut ha pratat med dig innan. men jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det löser sig till det bästa!!!

4. Anonym
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 17:23
      ...förstår att förhållanden och relationer inte håller när jag läser de flesta svaren.Hoppas ni själva tappar kraften någon gång och blir lämnade av de som ni trodde skulle finnas där för att stötta er, det kanske är enda sättet ni kommer lära er på."Jag, XXtar dig, YYnu till min hustru/manatt dela glädje och sorg med digoch vara dig trogentills döden skiljer oss åtUtan förestavning:XX (YY), jag vill älska digdela glädje soch sorg med digoch vara dig trogentills döden skiljer oss åt. "Nu behöver man inte ha ihjäl varandra för att kunna gå vidare om det "inte blev som man tänkt" men allvarligt......folk verkar glömma av att vi är människor och att det kommer motgångar där man behöver hjälpa den andra och behöver hjälp AV den andra.Men packa ni väskan om ni vill, det är inte er partners förlust om ni har den inställningen utan snarare en vinst, alla förtjänar att leva med någon som man kan lita på när det väl gäller, alla har rätt att gå sönder, alla har rätt till hjälp.Kan man inte dela det med sin partner så har man misslyckats.TS hade kraften att hålla god min för barnen, hon har kraften att vara kvar i hemmet så hon är den starka just nu.Tråkigt om hon ska ge upp om det visar sig att mannen kommer hem om en dag och redan kommit på fötter och känner sig starkare och hon redan har avslutat relationen pga en motgång.
      Just det att vara dig trogen. Men jag tycker inte att han är trogen henne. Trogen kan man ju tolka på olika sett men oavsett det så när en kille gör ett sådant här drag är det oftast en annan tjej med i bilden jag säger inte alltid men oftast. Varför pratade han inte om det först tror du? Har man barn har man ansvar oavsett om man är mamma eller pappa. Nej killar blir verkligen egoistiska när de har träffat någon annan( de flesta fallen).
    5. fjonkan
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 17:30
      Hej på er och tack för alla svar.. vill börja med att säga att jag ALDRIG nämt eller sagt nått om att ta livet av mig?? va har ni fått det ifrån?? Min man har iaf kommit hem och vi tog hjälp med barnvakt och tog en promenad för att rensa luften och reda ut allt! Till en början var jag arg och förbannad och besviken och hade verkligen låst mig fast på att det han gjorde va fel.. Resultat blev då detsamma vi kommer ju såklart ingenstans! Sen efter vi pratat ut, jag lyssnade på vad han hade att säga och tvärtom så förstod vi varandra och jag kan..faktiskt förstå(kanske låter konstigt i vissas öron nu) varför han bara drog. Kommer antagligen alltid tycka att han kunde gjort på ett annorlunda sätt, men vad tjänar jag på det?! Det blev helt enkelt för mycket för han och kände att han va tvungen att ta ett break..han fick panik! Jag har varit arg,ledsen,besviken,gråtit Tänkt att jag ska minsann packa hans väskor.. Men nu iefterhand när vi i lugn och ro fått reda ut och pratat ut så Känner jag såhär: Vi valde att gifta oss,valde att stå inför våra nära och kära och lova att älska varandra i nöd och lust. Anser att detta va i NÖD han behövde det här och jag som han fru valde att ge han den tiden genom att ta tillbaka honom när han ville komma hem igen! Kanske låter konstigt..?! Jag är glad att han åkte, nu fick vi prata ut på en nivå som vi antagligen aldrig hade kunnat gjort om han inte åkt! Nu vet vi vad vi måste göra och tänka på för att få det här att hålla och vi ska båda två ge 110% för att få det att funka! Jag älskar min och jag älskar mina barn..jag ger inte upp den här familjen i första taget!
      Gott att höra er inställning till ert äktenskap och fortsatta liv. Önskar er all lycka i fortsättningen.
      Jag äter därför finns jag...................
    6. Sissi82
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 17:40
      Ehmmm... jag hade gett han foten.. Man går inte ifrån sin familj på det viset och lämnar en hundralapp efter sig! oansvarigt! stackars barnen!{#lang_emotions_frown}
      Mamma till två prinsessor♥
    7. BasseNonna
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 17:44

Är det ingen som reagerar på den stackars anonyme som är enstaka timmar fr att ta sitt liv?

Är du kvar här på forumet?

8. Anonym (sviket barn)
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 17:46
      Tycker att han måste ha en väldigt bra ursäkt för att inte hålla sitt ord till sina barn. Min pappa ballade också ur gång på gång när jag var barn. Så den relationen blir aldrig bra. Umgås med mina föräldrar enbart för min underbara mammas skull idag. Så han måste verkligen kunna förklara sig. För han riskerar att blåsa sin relation till sina barn om han inte växer upp.
    9. UpsyDaisy
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 19:57
      Jag tycker du ska packa en väska så när han kommer tillbaka igen säger du till honom att nu är det DIN tur och så åker du iväg några dagar i lugn och ro för att "finna dig själv" och så får HAN ta hand om barnen.
    10. Anonym (Päron)
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 20:18
      Är det ingen som reagerar på den stackars anonyme som är enstaka timmar fr att ta sitt liv? Är du kvar här på forumet?
      Vem? :S
    11. Anonym
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 20:37

Kan bara yttra mig om att det e inte bara är synd om Ts. låter exakt som ett inlägg jag själv skulle kunna ha skrivigt. Men ts kille e la bra trött på att kanske aldrig få en gnäll fri tjej. TS hur ofta berättar du att han e bra på det han gör, hur ofta låter du han göra saker utan att det skall börja som en diskution? hur ofta har ni sex, hur ofta får han sin efterlängtade sovmorgon? osv. Jag e bra kass på massor av dem frågorna jag ställde dig därför få kommer perioder då han flyr från allt men som han säger jag väljer att stanna för du har endå något som jag fortfarade älskar hos dig men du tar förbaskat mkt energi

12. Lillgabbens mamma
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 20:49
      Anonym Päron-
      Det var Anonym Suck som skrev att hon vill ta sitt liv. Jag fick inget svar av henne.

13. BasseNonna
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 20:50
      Vem? :S
      läs inlägg nr 38- fruktansvärt obehagligt inlägg! :-S
    14. sofmo
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 21:39
      Nä, det är helt rätt. Jag är själv bara så mentalt helslut just nu och kommer troligen att ta mitt liv inom bara ngr timmar Så det vara bara mina sista tragiska avtryck i detta livet. Orkar inte mer :'-(
      {#lang_emotions_heart}Sänder en styrkekram och hoppas att du fortfarande finns kvar i livet! {#lang_emotions_heart}
    15. Sissi82
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 21:50
      Ja, karlar är väl tyvärr så...Samtidigt är detta i min värld ingenting.. En annan har gått genom både misshandel (av första barnets pappa), som ledde till fängelse (pga av offentligt åtal när han slog mig blodig på offtentlig plats så polis o ambulans kom till plats).Haft män som super mkt och försvinner i långa perioder, som uttnyttjat barnen sexuellt osv...  Blivit lämnad både höggravid och med svåra foglossningar, och inga pengar...  Så sorry, men i min värld så låter det här ni går genom som en väldigt liten grej, som absolut borde gå att reparera. När du lever i en relation som innefattar våld, våldtäkter, pappan har incest med barnen osv,,, då är man så nerkörd mentalt tillslut att man inte ens orkar bli arg längre... man lever liksom bara vidare just för man bara måste...  då är man glad för det lilla man får. NÄR ngn är snäll osv.
      Men vännen! Du behöver prata med ngn! Har du ingen i din närhet som du kan vända dig till? kvinnojouren?
      Mamma till två prinsessor♥
    16. Eleni
      Visa endast
      Sön 14 mar 2010 22:03
      Skönt för dig! Visst kan man bli arg, men man får på något sätt också försöka att ge den andra parten allt det man kan, även om det innebär att låta den personen bara dra.. Han måste naturligtvis kunnagjort detsamma för dig. Men tycker ändå att det var illa att göra det på sms, Har han förstått att det var dålig stil av honom?
    17. Anonym
      Visa endast
      Mån 15 mar 2010 02:27
      Hej på er och tack för alla svar.. vill börja med att säga att jag ALDRIG nämt eller sagt nått om att ta livet av mig?? va har ni fått det ifrån??Min man har iaf kommit hem och vi tog hjälp med barnvakt och tog en promenad för att rensa luften och reda ut allt! Till en början var jag arg och förbannad och besviken och hade verkligen låst mig fast på att det han gjorde va fel.. Resultat blev då detsamma vi kommer ju såklart ingenstans! Sen efter vi pratat ut, jag lyssnade på vad han hade att säga och tvärtom så förstod vi varandra och jag kan..faktiskt förstå(kanske låter konstigt i vissas öron nu) varför han bara drog. Kommer antagligen alltid tycka att han kunde gjort på ett annorlunda sätt, men vad tjänar jag på det?! Det blev helt enkelt för mycket för han och kände att han va tvungen att ta ett break..han fick panik! Jag har varit arg,ledsen,besviken,gråtit Tänkt att jag ska minsann packa hans väskor.. Men nu iefterhand när vi i lugn och ro fått reda ut och pratat ut så Känner jag såhär: Vi valde att gifta oss,valde att stå inför våra nära och kära och lova att älska varandra i nöd och lust.Anser att detta va i NÖD han behövde det här och jag som han fru valde att ge han den tiden genom att ta tillbaka honom när han ville komma hem igen! Kanske låter konstigt..?! Jag är glad att han åkte, nu fick vi prata ut på en nivå som vi antagligen aldrig hade kunnat gjort om han inte åkt! Nu vet vi vad vi måste göra och tänka på för att få det här att hålla och vi ska båda två ge 110% för att få det att funka! Jag älskar min och jag älskar mina barn..jag ger inte upp den här familjen i första taget!
      Såå skönt att det löste sig för er. Och att ni tänker kämpa tillsammans :)

Men en sak ska ni fixa, och det är pengarna, skaffa ett gemensamt konto, så att du alltid också har tillgång till pengar. Speciellt om han får för sig att sticka någon mer gång i framtiden, och du står där ensam med barnen, de måste ha mat, oavsett hur oansvarlig han kanske kan tänkas vara i ett jobbigt läge.

Eller om ni inte vill ha ett gemensamt konto, lägg undan 1000:- någon stans hemma så att det alltid finns pengar till mat.
    18. Anonym (ledsen) (Trådstartaren)
      Visa endast
      Mån 15 mar 2010 11:24
      Kan bara yttra mig om att det e inte bara är synd om Ts. låter exakt som ett inlägg jag själv skulle kunna ha skrivigt. Men ts kille e la bra trött på att kanske aldrig få en gnäll fri tjej. TS hur ofta berättar du att han e bra på det han gör, hur ofta låter du han göra saker utan att det skall börja som en diskution? hur ofta har ni sex, hur ofta får han sin efterlängtade sovmorgon? osv. Jag e bra kass på massor av dem frågorna jag ställde dig därför få kommer perioder då han flyr från allt men som han säger jag väljer att stanna för du har endå något som jag fortfarade älskar hos dig men du tar förbaskat mkt energi
      Typ varje dag för han höra hur duktig jag tycker att han är för allt han gör och hur tacksam jag är för allt han gör!
      Han får göra väldigt mycket saker själv, sen att han väljer att inte göra det är upp till honom faktiskt!
      Vi har sex periodvis som dom flesta småbarnsförälder med lite ansträngd relation har.. ibland har vi sex varje dag ibland går 1-3 veckor emellan!
      Men jag han får sin del av det också!
      Vi delar upp sovmorgnar varje helg!
      Så nej så dåligt har han det absolut inte..!!!
    19. Anonym (Päron)
      Visa endast
      Tis 16 mar 2010 21:35
      har läst inlägg 38 och hoppas verkligen, verkligen att hon fick komma under vård och behandling och att psykvården för en gångs skull sköter sitt jobb!!!
    1. «
    2. ‹
    3. 1
    4. 2
    5. 3
    6. 4
    7. 5
    8. 6
    9. 7
    10. ›
    11. »
Gå till toppen av sidan

Svara i tråden:

Du är inte inloggad, du måste vara inloggad för att svara på inlägg eller starta trådar!

Logga in här!
Laddar...
Du har loggat in med Facebook Connect,
för att gå vidare måste du välja ett användarnamn.
Användarnamn
Hämta min profilbild
Fortsätt
Inte medlem? Logga in för att starta trådar eller skriva inlägg i forumet.
Logga in snabbt och anonymt
med ditt Facebook-konto
eller
E-post:
Lösenord:
Logga in automatiskt på denna dator
Logga in
Glömt ditt lösenord?

Innehåll

Vi rekommenderar

Testfakta Stort test av febertermometrar.

Gravidkalendern Följ graviditeten, vecka för vecka.

Min förlossning Allt om andras förlossningar.

Fråga experten

BarnmorskanStäll din fråga

Barnmorskorna Jenny och Aleksandra har lång erfarenhet av. I samarbete med Pampers.

BVC-sköterskanStäll din fråga

Carmen och Helena är BVC-sköterskor på Lillugglans BVC. 

FörlossningsrädslaStäll din fråga

Lena är förlossningsspecialist. I samarbete med Ekens barnmorskemottagning.

Missa inte ANNONS

Sverigemamman 2011

En rapport från 9000 svenska mammor

Maximera din pension.

Carina Blomberg är trygghetsekonom på AMF och svarar här på dina frågor om pension.

• Startsidan
  • Forum
    • Mina favoriter
    • Mina trådar
    • Info & Regler
    • Nytt inlägg
    • Medlemsgrupper
    • Kategorier
    • Allmänna rubriker
    • Adoption
    • Fråga experten
    • Förälder
    • Gravid
    • Känsliga rummet
      • Senaste inläggen
      • Abort
      • Adoption
      • Allmän debatt
      • Barnlängtan
      • Ekonomi
      • Familjehem
      • Familjejuridik-Vårdnadstvist
      • Familjerätt
      • Förlorat barn
      • Förlossningsrädsla
      • Föräldraskap
      • Graviditet
      • Kroppsligt
      • Missbruk
      • Missfall
      • Misshandel/Våld
      • Myndighetskontakt
      • Psykisk ohälsa
      • Relationsproblem
      • Skilsmässa/Separation
      • Sorg
      • Styvförälder
      • Svårt att få barn
    • Medlemstrådar
    • Pappagrupp
    • Planerar barn
    • Sex & samlevnad
    • Svårt att få barn
    • Änglarum
  • Min förlossning
  • Testa dig själv
  • Gravidverktyg
  • Första tiden hemma
  • Lekliv
  • Faktaguider
  • Bloggar
  • Galleri
  • Medlemmar
  • Medlemsgrupper
  • Planerar barn
  • Väntar barn
  • Förälder
  • Matliv
  • Resliv
  • Fråga experten
  • Chattliv
  • Köp & Sälj
  • Shoppingguiden
  • Tävla & vinn
  • Testpanelen
  • Hetaste debatterna
    • Kom hem från jobbet, hittade mannen med HANS ex! :'(
    • Ge mig EN bra anledning till abort
    • Min dotter stal massa godis från affären!
    • Gett min son fel ersättning i 3 veckor!!!!!
    • Ofrivillig mamma...
    • Sexuellt svartsjuk på våran katt
    • Hur ser soc på detta? Långt
  • Mest lästa bloggarna
    • Mama Elle
    • Anna's blogg
    • Antitanti i Vitabergen, södermalm
    • Mina diktkort
    • Från cup till dl
  • Mest sedda klippen
    • MOV09244.MP4
Leksaker online

INNEHÅLL

Forum
Allmänna rubriker
Adoption
Fråga experten
Förälder
Gravid
Känsliga rummet
Medlemstrådar
Pappagrupp
Planerar barn
Sex & samlevnad
Svårt att få barn
Änglarum
Avdelningar
Planerar barn
Väntar barn
Förälder
Matliv
Resliv
Fråga experten
Köp & Sälj
Shoppingguiden
Tävla & vinn
Testpanelen
Bloggar
Hem & Fritid
Hälsa & Vård
Kultur
Media
Personligt
Politik
Samhälle

Galleri
Bildduellen
Bilder
Video
Faktaguider
Astma och allergi
Barns hälsa
Barnsjukdomar
Bli med barn
Cancer
Graviditet
Kvinnors hälsa
Sex
Övrigt
Fråga experten
Allergiexperten
Barndietisten
Barnmorskan
Barnpsykologen
BVC-sköterskan
Fråga Försäkringskassan
Förlossningsrädsla
Förskolepedagogen
Parterapeuten
Pensionsrådgivaren
Sexologen
Träningsexperten
Information
Om Familjeliv
Annonsera
Kontakt
Info & Support
Säkerhetspolicy
Om cookies
Om Familjeliv Annonsera Kontakt Info & Support Säkerhetspolicy Om cookies
© 2003-2012 - All rights reserved     Familjeliv Media AB     Valhallavägen 117 K     SE-115 31 Stockholm