Vet inte vad det är för fel på han.. hur fan kan han göra såhär!
Vi har haft det ganska tufft den senaste tiden, mer bråk och tjafs än vanligt och det tär nått fruktansvärt på oss båda två!
jag mår mest dåligt över att barn hör och ser att vi bråkar.. inte alls kul!
Men idag gick han för långt.. Vi hade bestämt att vi skulle på utflykt hela familjen dagen började med ett litet tjafs som vanligt!
iaf så gjorde jag iordning fika att ta med tog på barnen kläder och var på väg ut medans han fortfarande stod i morgonrocken.. men ska du inte ta på dig sa jag? Vi skulle ju ut(man måste nånstans bita ihop vi hade lovat barnen att gå ut och dom ska inte ´bli drabbade för att vi tjafsar) Nej jag följer inte med sa han.. Va? vad ska du göra? ska jag ta barnen själv då?
Ja jag orkar inte jag åker iväg en stund!
jag blev så arg och ledsen på han.. gick ut med barnen som jag hade lovat men var så ledsen, bet iaf ihop och hade en mysig och trevlig stund med barnen ute!
Får ett sms där det står att han inte kommer hem.. han måste vara borta i 1-2 dagar och hitta sig själv och fundera på vad han vill med sitt liv..
ja men tack för den hörru.. Lämna mig själv hemma med barnen och bara dra INTE okej!!
Om han nu kände att han ville ta ett lite break och fundera lite fine.. men diskutera med mig först.. Säg. jag behöver komma iväg lite och vara själv och fundera lite då kanske vi hade kunnat komma fram till en bra lösning tillsammans men att bara dra?? och lämna mig hemma med 100 kr.. TACK FÖR DEN!!
jag vill väl också komma iväg och vara själv.. är ju lika jobbigt för mig som för han om inte än lite värre!
Hur kan man göra såhär.. har ingen om var han är och ingen aning om när han kommer hem.. just nu känner bara du behöver inte komma hem nått mer över huvudtaget, så jäkla arg och ledsen på han!
Vad är ansvaret? Kan man bara säga upp sin föräldraroll hur som helst? Visste inte det.. Nu sitter jag här själv med båda barnen och är ledsen mår skit!
Man kan inte bara fly...
inte ett ord har jag hört ifrån han.. skit i mig då men skit för fan inte i barnen.. dom fattar ju ingenting!!
Så jäkla oansvarigt så jäkla idiotiskt av han...