Wtf?!
Hur gammal är din man egentligen?!
Jag hade satt mig på tvären och rak på frågat maken om han kunde sköta städning/disk/tvätt två-tre dagar i rad så att du orkar ligga där när han har sex med dig.
Vänd allt emot honom och fråga honom om han tycker att det är rättvist att du ska ställa upp på sex samtidigt som du sköter allt hemma. OCH DESSUTOM förväntas du snacka om det med hans kompis i samma rum.!?!
Shit happens, sexlivet fungerar dåligt i perioder men han kan ju FAN inte blanda in en tredje person i det hela..
Eller JO fråga om hans kompis vill "provåka" dig eftersom du är så trött på o ligga med en karl som aldrig hjälper till hemma.

GOCH jag hade lackat ur ordentligt och bett bägge två fara åt helvete! Han kompis är väl INTE rätt person att blanda in.?
Sen är sex en gång i veckan lagom för dig, men (missförstå mig rätt) man är två i en relation och det ska vara på bådas villkor. Ge han en avsugning en kväll i veckan.
Hos oss är det han som har mer lust än jag (vi pippar väl 2-3 gånger i veckan när jag inte är gravid) och sen suger jag helt enkelt av han någon gång i veckan oxå. Dels för husfriden men dels för att jag vill ge honom det oxå..
Lycka till TS.
Acceptera inte att hans kompis LÄGGER SIG I SÅNT DEN INTE HAR MED ATT GÖRA!