Hon fick mig att t.o.m börja gråta idag - så jävla dum i huvudet är hon.
Min dotter har varit sjuk i veckan och har inte blivit bättre - snarare sämre. Min man vabbade i måndags och jag i tisdags. Igår hade farföräldrarna henne. Men igår kväll var hon så dålig att jag misstänkte öroninfl. Jag lämnade storebror idag på dagis vid 8.15 för att därefter boka en tid på vc.
Dottern skulle vara hos farmor o farfar på fm men sen skulle jag ta henne till läkaren och sen skulle min man ta över. Allt för att jag ska kunna jobba så mkt som möjligt och vara till lags. Jag skulle alltså bara vara borta över läkarbesöket totalt ca 1 timme.
Detta ringde jag alltså och förvarnade chefen vid 8.20 (att jag skulle behöva gå 1 timme mitt på dagen) Efter ett möte på fm så kallade hon in mig. Jag fick då höra det ena efter det andra: att jag skulle ha ringt henne tidigare än vad jag gjorde - hon vill bli förvarnad tidigare (jo det tänker man ju verkligen på kl 7 på morgonen eller 22 på kvällen. Hon tyckte alltså att jag skulle ha ringt henne igår kväll när vi hade bestämt oss för att ta dottern till läkaren)
Vidare tyckte hon att jag meddelade för sent i måndags att jag skulle vabba på tisdagen (jag meddelade vid lunchtid efter att ha ringt hem o kollat läget) och att jag igår kväll meddelade för sent att jag inte kunde stanna på kvällsmötet ända till 20 för jag ville hem till min sjuka dotter.
Jag känner mig helt sjukt kränkt och blev så jävla ledsen! Här tjafsar hon om 1 timme hit o 1 timme dit att meddela när vi fixar o trixar som bara den för att det ska funka. Och hon är så sjukt motsägelsefull: säger att hon inte lägger sig i vårt privatliv. Ha - det är precis det hon gör. "Kan inte din man vabba/ kan inte dina svärföräldrar natta henne/ ta henne till läkaren" m.m m.m.
Jag sa en hel del vad jag tyckte men som vanligt får man inte ur sig allt. Funderar på att skicka ett mail för det här var rent elakt gjort av henne tycker jag!
Ursäkta långt.. men jag skulle kunna skriva en hel uppsats om det här.