ÅHHH DUMMA MIG!
Okej, för att göra en lång berättelse kort,
Jag är 21 år gammal, bor i en mindre stad. Är arbetslös, har bara min gymnasieutbilding där jag gick omvårdnad, därav undersköterska. Bor dessutom hemma med mina föräldrar och lillebror.
En av mina vänner bor i göteborg, hon har en jätte fräsch lägenhet, jobbar i butik.
Okej, till mitt problem.
Hade tråkigt en kväll och blev medlem på e darling, "singlar med högt anspråk eller vad dom säger.
Jag gjorde en profil, hade min egna visningsbild... Men sen spårade det ut. Namn, ålder, yrke, framtidsplaner, utbildningar, och var jag bodde blev en enda stor lögn. Satt och smuttade på mitt vin och skrattade och hade kul åt mig själv.
Fick kontakt med en 34 årig mäklare i Göteborg. Han var så snygg. Efter ett tag chattande, började vi prata i telefon, och där kom första missen. Min dialekt. Jag ljög i hop att jag var uppvuxen i ******, och flyttat till götet på senare dar.
Sen så klart ville han träffas. Jag kände mig redan helt klart intresserad.
Så jag ringde min vän och berättade allt. Hon garvade åt mig men gick med på att låna ut sin lägenhet för en romantiskt middag.
Så där var ekorrhjullet igång. Jag låtasades bo i hennes lägenhet, och han kom på middag jag lagat. Han var super mysig, helt perfekt i verkligheten och det slutade med underbart sex.
ÅH jag är så kär. Sen när han gick tog jag tåget hem. Åh gud, dör här. Fick ett sms senare den dagen:
"Du var så mysig...Fika i veckan? Pusss"
VAD FAN SKA JAG GÖRA`?? Kan ju inte hålla på o åka till götet och lura stackaren mer.. Men vill så gärna va med han igen...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 11:17
Oj vad många svar!
Jo, han ringde igår vid åtta, men fick sån panikångest så svarade inte. :/ Ringde tillbaka till honom vid nio tiden och han var ute med sina kompisar. Ja, typ sammanfattning:
Han svarar, det är liv i bakgrunden. Han är jätte gullig och svarar hej gumman vad gör du? Han vill att jag ska komma ut och träffa honom för han tyckte det var längesen vi sågs.
Jag säger att jag kan inte för att jag är i ****** o han frågar vad jag gör där??
O jag berättar, gode gud vilken tystnad det blir. Hör bara skrållet i bakgrunden.
Sen säger han:
- Är du bara 21? Vem fan är du?? Sen tyst, och jag försöker rädda situtaion men som jag trodde, han la på....
somnade efter en lång stund,
sen när jag vaknade vid tio hade han ringt halv sex, gissar att han var full...
o nu när jag ringde var hans tele avstängd..
vet inte vad jag ska tro o hoppas. ringde han för att skälla? Eller ville han ge det ett försök... Suck och stön...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 19:32
Godkväll!
Jag har pratat med han i över två timmar idag. Han vill träffas och se hur "magkänslan" är för honom. Han var inte så arg, han var mest besviken. Det jobbigaste för honom var faktiskt min ålder... Han tycker 13 år är liiiite för mycket... Men men, ska åka till götet om två veckor, ska sova hos min kompis då.. Så hoppas det går bra när vi träffas..Skulle få komma hem till honom.
Tack för er stöttning. Ni andra, ja jag vet att det inte var kul. Men jag är inte en dålig människa :/