På lördagen 18/2 hade vi mina föräldrar på besök, de bor ungefär 20 minuter bort och tanken var att de skulle bo över, kvällen var trevlig och vi drack vin och tittade på melodifestivalen.
Runt 22:00 började det bli otrevlig stämning, min pappa började konfrontera min pojkvän,
jag kanske ska skriva lite om min pojkvän,, vi har ett ganska stökigt förhållande när han dricker, när han inte dricker är han världens gulligaste kille som jag älskar, när han dricker kan han bli väldigt förändrad och väldigt lättirriterad på mig, en örfil eller så, men han har inte gjort några värre grejer.
Detta rykte hade tydligen nått min pappa, och han sa åt min pojkvän grejer som "Ingen jävel misshandlar min dotter, du ska lämna henne" Min kille är som sagt underlig när han dricker och skrattade pappa rätt i ansiktet, då tryckte pappa till honom mot väggen, varpå min kille skallade honom och fällde omkull honom, som tur är la jag mig över pappa så min pojkvän inte kunde sparka honom.
Pappa borde veta bättre än att provocera min kille när han hört hur han är när han dricker, han är större och starkare än min pappa som också är närmare 60 år.
Pappa åkte hem med mamma med taxi och nu känns familjen helt splittrad., min pojkvän bryr sig inte, men säger att han inte vill att jag ska träffa honom mera för hans skull. de lär inte prata med varandra på länge.
Måste försöka pussla ihop relationen för att inte förlora någon av dom
Ge mig en kram eller nått,