Startsidan
Bli medlem » Glömt ditt lösenord?

Logga in med Facebook
Medlemsförmåner ▸ Barnböcker Foto Leksaker & baby Hälsa & Välmående
  • Du är här:
  • Familjeliv.se
  • Forum
  • Känsliga rummet
  • Relationsproblem
  • Barnen var med när vi "myste" i soffan
Relationsproblem - Känsliga rummet
  • Nytt inlägg
  • Sök inlägg
  • FAQ
Du som medlem ansvarar för det du skriver i forumet
Hela forumet
Relationsproblem
Känsliga rummet
  • Visa:
  • Senaste inläggen
  • Senaste trådarna
  • Omröstningar
  • Quiz
  • Obesvarade
  • Hetaste
  • Mina favoriter
  1. Göm
    trådstart

Hjälp Spara till DeliciousDela på Facebook

Barnen var med när vi "myste" i soffan

Ons 5 sep 2012 17:13 Läst 38356 gånger Totalt 405 svar
    Anonym (dum)
    Visa endast
    Vet inte hur jag ska kunna bortförklara mig. Det går helt enkelt inte typ. :( Men vet inte om jag gått över alla gränser just nu.

Jag är otrogen med en man med både barn och sambo. I söndags var hans sambo hos frisören och var därför borta hela kvällen. Jag fick ta hand om hans minsta först eftersom han och den stora skulle iväg och köpa nya fotbollsskor och jag och hans lilla klickar bra med varandra. Träffat henne mycket då vi träffats när han vabbat henne eller va man säger. Dock har hon sovit när vi "varit" med varandra då.

Men i söndagskväll kunde vi bara inte låta bli varandra i vardagsrummet. Vi satt i den stora soffan. Jag den lille och mannen satt och myste i ena hörnet med varandra. Jag närmast lillen och sen låg jag med ryggen mot hans bröst liksom. Vi rörde vid varandra, kolla på varandra och han smekte min kind och liknande.

När jag och mannen går från vardagsrummet för att vi inte hålla oss mera ser hans stora barn skit argt på mig. Han brukar normaltsätt tycka mycket om mig och tycker de är extra roligt att visa sina bilar och så för mig. Hans pappa har sagt att han talat om mig på dagis om en tjej han tycker mycket om. Men misstänker nu att han förstår att något inte riktigt står "rätt" till mellan mig och hans pappa. För han blir helt mentalt frånvarande om jag och mannen håller på och småskämta hemma när han är med, har kuddkrig bara vi två i sängen och är allmänt galna mot varandra.

Han är 5 år. Tror ni han fattar vad vi gör? Tyvärr vet jag dock inte själv vad vi håller på med..... :/
    (OBS! Ditt användarnamn syns)
    Tack Hjälpsam Wow Intressant Kul Kram Du är inte ensam Grattis Lycka till
    1. «
    2. ‹
    3. 34
    4. 35
    5. 36
    6. 37
    7. 38
    8. 39
    9. 40
    10. ›
    11. »
    1. Glädje58
      Visa endast
      Sön 9 sep 2012 20:36
      Anonym (dum) skrev 2012-09-09 20:21:06 följande:

Jag känner fruktansvärt dåligt samvete inför hans barn som tycker så mycket om mig. Jag vill ju ha honom på riktigt. Jag vill inte gå efter vi ätit middag, nattat barnen och gosat själva hem. Jag vill ju stanna och somna i armarna på honom. Jag vill vara med honom och barnen när vi vaknar på morgonen. :( Och han vaknar tillsammans med sin sambo istället. Jag har aldrig sagt att jag älskar honom. Att jag vill ha honom egentligen. Han vet att jag har min partner. Men jag kan undra vad han skulle se hos mig? Vad skulle få honom att lämna sin trygghet, sambo för mig? Visst, jag gör roliga saker, han tycker nog jag är härlig person att vara med.Men jag är 18 år yngre en honom. Jag har ingen fet inkomst, inte sparat ihop mer än 300 000 och har inte samma livserfarenhe eller akademiska utbildning. :(
      Det verkar som du upplever djupa dalar och himmelshöga höjder när det gäller honom. Det djupa dalarna tror jag är för tunga för dig för att du ska kunna ha en vettig tillvaro. Att du sviker barnen är tragiskt. 

Det är parallela världar som pågår just nu för dig. Du har pojkvän men är ändå "ihop" med den andra mannen. Jag förstår inte hur du orkar mentalt att hantera detta. I och för sig kan jag tänka mig att de roliga stunderna med mannen ger dig bränsle åt dig.

Men som jag har sagt innan, jag tvivlar på att det kommer något bra ur det här för din del. 
    2. Anonym (dum) (Trådstartaren)
      Visa endast
      Sön 9 sep 2012 20:50
      Glädje58 skrev 2012-09-09 20:36:40 följande:
      Det verkar som du upplever djupa dalar och himmelshöga höjder när det gäller honom. Det djupa dalarna tror jag är för tunga för dig för att du ska kunna ha en vettig tillvaro. Att du sviker barnen är tragiskt. 

Det är parallela världar som pågår just nu för dig. Du har pojkvän men är ändå "ihop" med den andra mannen. Jag förstår inte hur du orkar mentalt att hantera detta. I och för sig kan jag tänka mig att de roliga stunderna med mannen ger dig bränsle åt dig.

Men som jag har sagt innan, jag tvivlar på att det kommer något bra ur det här för din del. 

Så du tror inte heller att han kommer lämna henne för mig då? :(
    3. Glädje58
      Visa endast
      Sön 9 sep 2012 20:56
      Anonym (dum) skrev 2012-09-09 20:50:59 följande:

Så du tror inte heller att han kommer lämna henne för mig då? :(

Jag kan bara tro ts. Jag vet inte hur han agerar, hur han är mot sin fru. Vet ens du det?

Rent krasst så tror jag att han har dig som en extra krydda i tillvaron. Grisigt mot sin fru tyvärr.

Hur länge hade ni varit tillsammans, du och han? 
    4. Anonym (dum) (Trådstartaren)
      Visa endast
      Sön 9 sep 2012 21:01
      Glädje58 skrev 2012-09-09 20:56:49 följande:

Jag kan bara tro ts. Jag vet inte hur han agerar, hur han är mot sin fru. Vet ens du det?

Rent krasst så tror jag att han har dig som en extra krydda i tillvaron. Grisigt mot sin fru tyvärr.

Hur länge hade ni varit tillsammans, du och han? 

I över ett år nu :/ typ.

Har sätt dom tillsammans ute på stan. Det har alla de gångerna bara gått tysta brevid varandra och hon har sätt besvärad ut. Det har dock inte sätt mig då.
    5. Glädje58
      Visa endast
      Sön 9 sep 2012 21:07
      Tror du att du kan uppge hur mycket av din tid som känns bra/dålig, och hur bra känns det när det är bra. Hur dåligt känns det när det upplevs dåligt. (Sådär bra, jättebra, fantastiskt... osv)

6. Läs vad som står och inget annat
      Visa endast
      Mån 10 sep 2012 22:07
      Satan i gatan va mycke påhopp o skit folk har skrivit härinne, att vissa inte skäms !

Tycker de e bra att Glädje58 har vett som går att diskutera med, hon e konstruktiv o hjälper dig gärna ts, fortsätt skriv av dig till denne o strunta i inlägg som bara ger dig skit, vissa e t.o.m anonyma för att dom inte vågar stå för sin åsikt, bara patetiskt !

Det e inte lätt när man hamnat i den situation ts befinner sig i o speciellt inte om man kanske e en känslig person men för din egen skull ts så hoppas jag du oxå söker nån kurator eller liknande för att prata ut, tror du behöver de,
    7. Glädje58
      Visa endast
      Mån 10 sep 2012 22:17
      Läs vad som står och inget annat skrev 2012-09-10 22:07:29 följande:
      Satan i gatan va mycke påhopp o skit folk har skrivit härinne, att vissa inte skäms !...

Jag har själv hoppat på ts i början av tråden. Trodde att det var en trolltråd. Sen bad jag om ursäkt för detta. Efter det så trodde jag igen att det var påhitt. Men nu känns det inte så. Det är fan inte lätt alltid när det är en sån osannolik historia.

Men jag känner för ts (oavsett om det är fejk eller inte) och hoppas att hon kommer fram till en lösning som är bra för henne. Som det känns nu är det mannen som plockar in alla förtjänster.

Sen förstår jag inte hur hennes sambo/kille är funtad?

ps
      Nu är jag nere i två gånger per vecka där man tror att jag är kvinna. Det artar sig... Glad

8. Psychopath
      Visa endast
      Mån 10 sep 2012 23:13
      Glädje58 skrev 2012-09-10 22:17:33 följande:

Jag har själv hoppat på ts i början av tråden. Trodde att det var en trolltråd. Sen bad jag om ursäkt för detta. Efter det så trodde jag igen att det var påhitt. Men nu känns det inte så. Det är fan inte lätt alltid när det är en sån osannolik historia.

Men jag känner för ts (oavsett om det är fejk eller inte) och hoppas att hon kommer fram till en lösning som är bra för henne. Som det känns nu är det mannen som plockar in alla förtjänster.

ps
      Nu är jag nere i två gånger per vecka där man tror att jag är kvinna. Det artar sig... Glad

Det är ju tyvärr inte alls så osannolikt, otrohetsaffärer är väldigt vanligt.
    9. Läs vad som står och inget annat
      Visa endast
      Mån 10 sep 2012 23:26
      Glädje58 skrev 2012-09-10 22:17:33 följande:

ps

Ber man om ursäkt e de ju helt ok, o även om de e osanning eller ej så finns det gränser hur man beter sig o e man då dessutom anonym oxå tycker jag de e att gå till dagisnivå !

Ber oxå om ursäkt att jag skrev "hon" till dig, det var inget illa ment men ska försöka komma ihåg de till en annan gång Flört
    10. Glädje58
      Visa endast
      Tis 11 sep 2012 02:25
      Läs vad som står och inget annat skrev 2012-09-10 23:26:57 följande:
      ...Ber oxå om ursäkt att jag skrev "hon" till dig, det var inget illa ment men ska försöka komma ihåg de till en annan gång Flört

Det gör absolut inget. Jag är så van Solig
    11. molly50
      Visa endast
      Tis 11 sep 2012 16:06
      Läs vad som står och inget annat skrev 2012-09-10 22:07:29 följande:
      Satan i gatan va mycke påhopp o skit folk har skrivit härinne, att vissa inte skäms !

Tycker de e bra att Glädje58 har vett som går att diskutera med, hon e konstruktiv o hjälper dig gärna ts, fortsätt skriv av dig till denne o strunta i inlägg som bara ger dig skit, vissa e t.o.m anonyma för att dom inte vågar stå för sin åsikt, bara patetiskt !

Det e inte lätt när man hamnat i den situation ts befinner sig i o speciellt inte om man kanske e en känslig person men för din egen skull ts så hoppas jag du oxå söker nån kurator eller liknande för att prata ut, tror du behöver de,
      Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
    12. Anonym (Usch !)
      Visa endast
      Tis 11 sep 2012 16:23
      Fy fan vilka svin ni är både du och pappan. Lider verkligen med barnen och den  ovetandes mamman. Förstår varken du el han hur vidrigt ni beter er och hur illa det kan sluta i såna situationer ?
    1. «
    2. ‹
    3. 34
    4. 35
    5. 36
    6. 37
    7. 38
    8. 39
    9. 40
    10. ›
    11. »
Gå till toppen av sidan

Svara i tråden:

Bli medlem            
Signatur: E-postadress:
E-postadress: Lösenord:
Glömt ditt lösenord? Klicka här
Signatur:
Det gick inte att logga in med Facebook, försök igen genom att klicka här.

Antal frågor Antal svaralternativ  
  När du är nöjd med dina frågor och svarsalternativ, skriv en kommentar eller instruktion till quizet i det "vanliga" diskussionsfönstret.
Laddar...

Innehåll

Vi rekommenderar

Direkt i din epost Prenumerera på Familjelivs gravidkalender

Medlemsgrupper Hitta rätt kompisgäng för dig

Fråga experten

BVC-sköterskanStäll din fråga

Eva är BVC-sköterska på Systrarna Söders BVC-mottagning. 

BarnmorskanStäll din fråga

Barnmorska Annelie från Barnmorskehuset har lång erfarenhet. I samarbete med Pampers.

Missa inte ANNONS

Vinn minisemester på Astrid Lindgrens Värld

Vinn roligaste sommarsemestern inklusive boende för 2 vuxna och tre barn.

Försöker du bli gravid?

Gå med i Clearblus medlemsgrupp. Här möts vi och ger varandra råd och stöd.

Fråga om barnkläder

Fråga Stadiums experter om barnkläder från stl 86 cl

Smartare än en 6-åring?

Vågar du se sanningen i vitögat? Klarar du alla frågor som en vanlig 6-åring fixar?

• Startsidan
  • Forum
    • Mina favoriter
    • Mina trådar
    • Info & Regler
    • Nytt inlägg
    • Medlemsgrupper
    • Kategorier
    • Allmänna rubriker
    • Adoption
    • Fråga experten
    • Förälder
    • Gravid
    • Känsliga rummet
      • Senaste inläggen
      • Abort
      • Adoption
      • Allmän debatt
      • Barnlängtan
      • Ekonomi
      • Familjehem
      • Familjejuridik-Vårdnadstvist
      • Familjerätt
      • Förlorat barn
      • Förlossningsrädsla
      • Föräldraskap
      • Graviditet
      • Kroppsligt
      • Missbruk
      • Missfall
      • Misshandel/Våld
      • Myndighetskontakt
      • Psykisk ohälsa
      • Relationsproblem
      • Skilsmässa/Separation
      • Sorg
      • Styvförälder
      • Svårt att få barn
    • Medlemstrådar
    • Pappagrupp
    • Planerar barn
    • Sex & samlevnad
    • Svårt att få barn
    • Änglarum
  • Min förlossning
  • Testa dig själv
  • Gravidverktyg
  • Första tiden hemma
  • Lekliv
  • Faktaguider
  • Bloggar
  • Galleri
  • Medlemmar
  • Medlemsgrupper
  • Planerar barn
  • Väntar barn
  • Förälder
  • Matliv
  • Resliv
  • Fråga experten
  • Chattliv
  • Köp & Sälj
  • Shoppingguiden
  • Tävla & vinn
  • Testpanelen
  • Hetaste debatterna
    • Grannarna upprörda att vår son är naken på gården!
    • Polisens agerande och övervåld i Husby
    • Muslim vägrar ta kvinnlig chef i hand - muslimen får skadestånd, kvinnan får skriftlig varning
    • LVU = fängelse för barn!
    • Byta blöja på ungen brevid oss ?!
    • Hon ska åka till Kanarieöarna och festa
    • Varför är ni så lata föräldrar?
  • Mest lästa bloggarna
    • Anna's blogg
    • Antitanti i Vitabergen, södermalm
    • Husmorstips
    • Mina diktkort
    • Tjäna enkla snabba pengar!!!
  • Mest sedda klippen
    • Ballongskoj
    • Sakis i sin blåa folkabubbla

Länktips

Idrottsförälder

Familjebil

Hybridbil

Graviduträkning

Gravidkalender

Gravid

Beställ Babybox

Bröllop

Festlokal

Bröllop

Brudklänning

Brudnäbb

Möhippa

Vigselring

Bröllopstal

Morgongåva

Lekmer

Leksaker

Barnvagnar

Bilbarnstolar

Ifolor

Fotoböcker

Fotokort

Fotopresenter

Bodystore

Ekologiskt

Hälsa/kropp

Naturläkemedel

Goboken

Barn och läsning

Barnböcker

Bokklubb

INNEHÅLL

Forum
Allmänna rubriker
Adoption
Fråga experten
Förälder
Gravid
Känsliga rummet
Medlemstrådar
Pappagrupp
Planerar barn
Sex & samlevnad
Svårt att få barn
Änglarum
Avdelningar
Planerar barn
Väntar barn
Förälder
Matliv
Resliv
Fråga experten
Köp & Sälj
Shoppingguiden
Tävla & vinn
Testpanelen
Bloggar
Hem & Fritid
Hälsa & Vård
Kultur
Media
Personligt
Politik
Samhälle

Galleri
Bildduellen
Bilder
Video
Faktaguider
Astma och allergi
Barns hälsa
Barnsjukdomar
Bli med barn
Cancer
Graviditet
Kvinnors hälsa
Sex
Övrigt
Fråga experten
Allergiexperten
Barndietisten
Barnmorskan
Barnpsykologen
BVC-sköterskan
Fråga Försäkringskassan
Förlossningsrädsla
Förskolepedagogen
Parterapeuten
Pensionsrådgivaren
Sexologen
Träningsexperten
Information
Om Familjeliv
Annonsera
Kontakt
Info & Support
Säkerhetspolicy
Om cookies
Om Familjeliv Annonsera Kontakt Info & Support Säkerhetspolicy Om cookies
© 2003-2013 - All rights reserved     Familjeliv Media AB     Valhallavägen 117 K     SE-115 31 Stockholm