Jag är ihop med en kille i två månader...Jag älskar honom och han älskar mig sa han..Igår var han borta från jobbet pga förkylning och feber...Sista gången vi pratade i telefon var igår runt 16 tiden. Och då sa han att han ska vara bara hemma. Kl.18 när jag ringde honom på skype ville se honom på kamera för vi har inte träffats på en vecka vi bor ganska långt från varandra men han svarade inte...ringde igår fyra gånger på telefon fram till 10 ingen svar skickat två sms igår kväll att jag är orolig ingen svar via sms heller...Han brukar vakna vid halv 6 o jag ringde imorse 6:30 två gånger ingen svar..då skrev jag sms..och sa ..kan han säga varför han inte kan svara, gör han det här med flit skrev jag då är jag verkligen ledsen o skrev hej då...men inget svar ännu..
Vad tror ni kan ha hänt??? Jag mår inte allas bra nu...ucsh vad jobbigtt
Kan tillägga att han brukar skicka snabba sms o ringa..men att han inte svara en hel kväll o nu imorse det är något misstänksamt tror jag iaf!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-12 07:15
Ska jag dumpa honom eller när han inte hö av sig eller vad skja jag göra?? Jag orkar inte så här kan någon ge några tips??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-12 11:22
Ska jag ringa hans ex sambo som har ett barn med honom.. som bor 300 meter bort från honom..o be henne försöka ringa honom får se om han svarar till henne...Jag är också orolig att det inte hänt honom kanske något allvarligt ...Vad tycker ni ska jag ringa hans ex-sambo??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-12 16:42
Han svaRADE VID 2 . hans ursäkt var att han var på vårdcentralen