Startsidan
Bli medlem » Glömt ditt lösenord?

Logga in med Facebook
Medlemsförmåner ▸ Barnböcker Foto Leksaker & baby Hälsa & Välmående
  • Du är här:
  • Familjeliv.se
  • Forum
  • Känsliga rummet
  • Relationsproblem
  • Min kille svara inte i mobilen när jag ringer och smsar honom
Relationsproblem - Känsliga rummet
  • Nytt inlägg
  • Sök inlägg
  • FAQ
Du som medlem ansvarar för det du skriver i forumet
Hela forumet
Relationsproblem
Känsliga rummet
  • Visa:
  • Senaste inläggen
  • Senaste trådarna
  • Omröstningar
  • Quiz
  • Obesvarade
  • Hetaste
  • Mina favoriter
  1. Göm
    trådstart

Hjälp Spara till DeliciousDela på Facebook

Min kille svara inte i mobilen när jag ringer och smsar honom

Ons 12 sep 2012 07:10 Läst 32927 gånger Totalt 293 svar
    Anonym
    Visa endast
    Jag är ihop med en kille i två månader...Jag älskar honom och han älskar mig sa han..Igår var han borta från jobbet pga förkylning och feber...Sista gången vi pratade i telefon var igår runt 16 tiden. Och då sa han att han ska vara bara hemma.  Kl.18 när jag ringde honom på skype ville se honom på kamera för vi har inte träffats på en vecka vi bor ganska långt från varandra men han svarade inte...ringde igår fyra gånger på telefon fram till 10 ingen svar skickat två sms igår kväll att jag är orolig ingen svar via sms heller...Han brukar vakna vid halv 6 o jag ringde imorse 6:30 två gånger ingen svar..då skrev jag sms..och sa ..kan han säga varför han inte kan svara, gör han det här med flit skrev jag då är jag verkligen ledsen o skrev hej då...men inget svar ännu..

Vad tror ni kan ha hänt??? Jag mår inte allas bra nu...ucsh  vad jobbigtt

Kan tillägga att han brukar skicka snabba sms o ringa..men att han inte svara en hel kväll o nu imorse det är något misstänksamt tror jag iaf!!! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-12 07:15
    Ska jag dumpa honom eller när han inte hö av sig eller vad skja jag göra?? Jag orkar inte så här kan någon ge några tips??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-12 11:22
    Ska jag ringa hans ex sambo som har ett barn med honom.. som bor 300 meter bort från honom..o be henne försöka ringa honom får se om han svarar till henne...Jag är också orolig att det inte hänt honom kanske något allvarligt ...Vad tycker ni ska jag ringa hans ex-sambo??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-12 16:42
    Han svaRADE VID 2 . hans ursäkt var att han var på vårdcentralen
    (OBS! Ditt användarnamn syns)
    Tack Hjälpsam Wow Intressant Kul Kram Du är inte ensam Grattis Lycka till
    1. «
    2. ‹
    3. 23
    4. 24
    5. 25
    6. 26
    7. 27
    8. 28
    9. 29
    10. ›
    11. »
    1. Amelle
      Visa endast
      Tors 13 sep 2012 10:59
      TrendyFarsa skrev 2012-09-12 21:30:58 följande:
      Det är inget fel på Amelle, hon är mer kvinna än de flesta bitterslidor härinne Solig
      Tack Farsan, du är så skön! Skriver man något som skulle kunna vara sanning får man alltid skäll här. Men att stryka medhårs och tycka synd om ska man alltid göra. Var jag verkligen den enda som tänkte så?
    2. GangsterKermit
      Visa endast
      Tors 13 sep 2012 11:14
      Om han inte hade svarat så hade jag tänkt att han har annat för sig och prioriterar inte sin mobil :P
      We are free, where everything’s allowed and love comes first ♥
    3. Jellybeanbaby
      Visa endast
      Tors 13 sep 2012 12:26
      Har han fortfarande inte svarat?
    4. Draqnight
      Visa endast
      Tors 13 sep 2012 14:06
      Herregud, kontrollbehov? Obestämd
    5. Virriga Vera
      Visa endast
      Tors 13 sep 2012 14:15
      Hur klarade vi som är lite äldre av våra förhållanden när inte mobilen, FB och internet fanns?
      virrigavera.wordpress.com/
    6. Jellybeanbaby
      Visa endast
      Tors 13 sep 2012 14:25
      Virriga Vera skrev 2012-09-13 14:15:26 följande:
      Hur klarade vi som är lite äldre av våra förhållanden när inte mobilen, FB och internet fanns?
      Fanns väl brevduvor? *asgarv*
      Vem behöver Mitt Livs Novell när FL finns? :)
    7. Anonym
      Visa endast
      Tors 13 sep 2012 14:31
      Amelle skrev 2012-09-13 10:59:35 följande:
      Tack Farsan, du är så skön! Skriver man något som skulle kunna vara sanning får man alltid skäll här. Men att stryka medhårs och tycka synd om ska man alltid göra. Var jag verkligen den enda som tänkte så?

På sig själv känner man andra kanske?
    8. Anonym
      Visa endast
      Tors 13 sep 2012 18:01
      Igår var han borta från jobbet pga förkylning och feber.

Det skriver du ju själv, så om han då sover å har stängt av ljudet på mobil/dator osv det har du ingen som helst förståelse för?? Han var faktiskt sjuk å då inte ignorerade dig.. Är du alltid så här 'på' efter bara 2mån?
    9. vampyria2
      Visa endast
      Tors 13 sep 2012 18:43
      Anonym skrev 2012-09-13 05:41:14 följande:
      Han gick på VC runt kl. 12 igår på dagen o kom hem vid två...han var hemma hela tiden o  såg mobilen o givetvis bokade han på morgonen tid på VC..Han sa jag ville inte göra dig orolig o ringa dig eller smsa...för jag vet att du är orolig när du hör mig att jag inte mår bra, han sa jag svarar inte till mina föräldrar heller då det märks att jag är sjuk....Men han förstår liksom inte att när han inte hör av sig på ett kort sms då blir jag ju mer orolig av alla dessa möjliga tankar som dyker upp...
      Men vad skönt... hehe jag är itne den som säger "vad var det jag sa" meeeen

Min kille är lika dan och jag tyckte att det var jobbigt i början, även om jag aldrig sa något till honom för att jag inte ville verka jobbig, nu har jag lärt mig att en del är så och det är inget att jaga upp sig för.
      Min kille säger tex att han vet vad han känner och vad jag känner även om vi inte hörs hela tiden, jag var mer sån som ville messa och höras hela tiden men har fått lära mig att han inte funkar så men han älksar mig mest av allt ändå
    10. Anonym (vet)
      Visa endast
      Tors 13 sep 2012 18:49
      vampyria2 skrev 2012-09-13 18:43:27 följande:
      Men vad skönt... hehe jag är itne den som säger "vad var det jag sa" meeeen

Min kille är lika dan och jag tyckte att det var jobbigt i början, även om jag aldrig sa något till honom för att jag inte ville verka jobbig, nu har jag lärt mig att en del är så och det är inget att jaga upp sig för.
      Min kille säger tex att han vet vad han känner och vad jag känner även om vi inte hörs hela tiden, jag var mer sån som ville messa och höras hela tiden men har fått lära mig att han inte funkar så men han älksar mig mest av allt ändå
      Precis så är det för mig också. Nu är jag van, det är okej att inte höras hela tiden. Min kille ringer alltid på väg hem från jobbet, idag gjorde han inte det så nu är det mer än 24 timmar sen jag hörde av honom. Jag skulle kunna ha blivit galen av oro men jag väljer att lyssna på det han säger och lita på honom när han säger att det är mig han vill ha. Han skulle känna sig fångad och kontrollerad om jag gick i taket varenda gång han inte hörde av sig direkt. För min egna psykiska hälsa valde jag att tagga ner, det var det bästa jag har gjort för tänk vad mycket bättre jag mår nu och vad mycket enklare allt blev :)

Ts: Jag är glad att han hörde av sig till dig. Jag hoppas att du kan lita på det han säger nu, att det är DIG han vill ha och att du kan lita på honom! Du kommer må bättre om du gör det, så du slipper må så här dåligt igen... Lycka till med ert förhållande :)
    11. Anonym (¨¨¨¨)
      Visa endast
      Tors 13 sep 2012 21:22
      Anonym skrev 2012-09-12 07:10:32 följande:
      Jag är ihop med en kille i två månader...Jag älskar honom och han älskar mig sa han..Igår var han borta från jobbet pga förkylning och feber...Sista gången vi pratade i telefon var igår runt 16 tiden. Och då sa han att han ska vara bara hemma.  Kl.18 när jag ringde honom på skype ville se honom på kamera för vi har inte träffats på en vecka vi bor ganska långt från varandra men han svarade inte...ringde igår fyra gånger på telefon fram till 10 ingen svar skickat två sms igår kväll att jag är orolig ingen svar via sms heller...Han brukar vakna vid halv 6 o jag ringde imorse 6:30 två gånger ingen svar..då skrev jag sms..och sa ..kan han säga varför han inte kan svara, gör han det här med flit skrev jag då är jag verkligen ledsen o skrev hej då...men inget svar ännu..

Vad tror ni kan ha hänt??? Jag mår inte allas bra nu...ucsh  vad jobbigtt

Kan tillägga att han brukar skicka snabba sms o ringa..men att han inte svara en hel kväll o nu imorse det är något misstänksamt tror jag iaf!!! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-12 07:15
      Ska jag dumpa honom eller när han inte hö av sig eller vad skja jag göra?? Jag orkar inte så här kan någon ge några tips??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-12 11:22
      Ska jag ringa hans ex sambo som har ett barn med honom.. som bor 300 meter bort från honom..o be henne försöka ringa honom får se om han svarar till henne...Jag är också orolig att det inte hänt honom kanske något allvarligt ...Vad tycker ni ska jag ringa hans ex-sambo??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-12 16:42
      Han svaRADE VID 2 . hans ursäkt var att han var på vårdcentralen
      Tro honom inte! Han var med sitt ex! Hela långa natten! Bäst du gör slut på lidandet klart han ljuger om vårdcentral sådär. Kräks
    12. Anonym (Trådstartaren)
      Visa endast
      Fre 14 sep 2012 05:13
      Anonym (vet) skrev 2012-09-13 18:49:18 följande:
      Precis så är det för mig också. Nu är jag van, det är okej att inte höras hela tiden. Min kille ringer alltid på väg hem från jobbet, idag gjorde han inte det så nu är det mer än 24 timmar sen jag hörde av honom. Jag skulle kunna ha blivit galen av oro men jag väljer att lyssna på det han säger och lita på honom när han säger att det är mig han vill ha. Han skulle känna sig fångad och kontrollerad om jag gick i taket varenda gång han inte hörde av sig direkt. För min egna psykiska hälsa valde jag att tagga ner, det var det bästa jag har gjort för tänk vad mycket bättre jag mår nu och vad mycket enklare allt blev :)

Ts: Jag är glad att han hörde av sig till dig. Jag hoppas att du kan lita på det han säger nu, att det är DIG han vill ha och att du kan lita på honom! Du kommer må bättre om du gör det, så du slipper må så här dåligt igen... Lycka till med ert förhållande :)
      Tack så mycket 
    13. YummyMami
      Visa endast
      Fre 14 sep 2012 08:35
      Anonym (¨¨¨¨) skrev 2012-09-13 21:22:22 följande:
      Tro honom inte! Han var med sitt ex! Hela långa natten! Bäst du gör slut på lidandet klart han ljuger om vårdcentral sådär.

Bara för att din man stoppas kuken i någon annan så fort han åker hemifrån, så betyder det inte att alla andra gör det.
      viktsaklart.bloggplatsen.se/ virka.bloggplatsen.se/
    1. «
    2. ‹
    3. 23
    4. 24
    5. 25
    6. 26
    7. 27
    8. 28
    9. 29
    10. ›
    11. »
Gå till toppen av sidan

Svara i tråden:

Bli medlem            
Signatur: E-postadress:
E-postadress: Lösenord:
Glömt ditt lösenord? Klicka här
Signatur:
Det gick inte att logga in med Facebook, försök igen genom att klicka här.

Antal frågor Antal svaralternativ  
  När du är nöjd med dina frågor och svarsalternativ, skriv en kommentar eller instruktion till quizet i det "vanliga" diskussionsfönstret.
Laddar...

Innehåll

Vi rekommenderar

Direkt i din epost Prenumerera på Familjelivs gravidkalender

Medlemsgrupper Hitta rätt kompisgäng för dig

Fråga experten

BVC-sköterskanStäll din fråga

Eva är BVC-sköterska på Systrarna Söders BVC-mottagning. 

BarnmorskanStäll din fråga

Barnmorska Annelie från Barnmorskehuset har lång erfarenhet. I samarbete med Pampers.

Missa inte ANNONS

Vinn minisemester på Astrid Lindgrens Värld

Vinn roligaste sommarsemestern inklusive boende för 2 vuxna och tre barn.

Försöker du bli gravid?

Gå med i Clearblus medlemsgrupp. Här möts vi och ger varandra råd och stöd.

Fråga om barnkläder

Fråga Stadiums experter om barnkläder från stl 86 cl

Smartare än en 6-åring?

Vågar du se sanningen i vitögat? Klarar du alla frågor som en vanlig 6-åring fixar?

• Startsidan
  • Forum
    • Mina favoriter
    • Mina trådar
    • Info & Regler
    • Nytt inlägg
    • Medlemsgrupper
    • Kategorier
    • Allmänna rubriker
    • Adoption
    • Fråga experten
    • Förälder
    • Gravid
    • Känsliga rummet
      • Senaste inläggen
      • Abort
      • Adoption
      • Allmän debatt
      • Barnlängtan
      • Ekonomi
      • Familjehem
      • Familjejuridik-Vårdnadstvist
      • Familjerätt
      • Förlorat barn
      • Förlossningsrädsla
      • Föräldraskap
      • Graviditet
      • Kroppsligt
      • Missbruk
      • Missfall
      • Misshandel/Våld
      • Myndighetskontakt
      • Psykisk ohälsa
      • Relationsproblem
      • Skilsmässa/Separation
      • Sorg
      • Styvförälder
      • Svårt att få barn
    • Medlemstrådar
    • Pappagrupp
    • Planerar barn
    • Sex & samlevnad
    • Svårt att få barn
    • Änglarum
  • Min förlossning
  • Testa dig själv
  • Gravidverktyg
  • Första tiden hemma
  • Lekliv
  • Faktaguider
  • Bloggar
  • Galleri
  • Medlemmar
  • Medlemsgrupper
  • Planerar barn
  • Väntar barn
  • Förälder
  • Matliv
  • Resliv
  • Fråga experten
  • Chattliv
  • Köp & Sälj
  • Shoppingguiden
  • Tävla & vinn
  • Testpanelen
  • Hetaste debatterna
    • Hur mycket ska min dotter behöva tåla?
    • Vad är ditt största bekymmer i livet just nu?
    • Ensamstående morsor behöver wake up and smell the coffe!
    • En tant på IKEA blev arg på mig, tyckte jag visade för mycket rumpa, är förbannad!
    • Om svärfar dör får vi ta över hans skulder då?
    • bvc sa till oss att "banta" vår lilla tjej!
    • Snåla, griniga svärmor!
  • Mest lästa bloggarna
    • Mina diktkort
    • Anna's blogg
    • Husmorstips
    • Antitanti i Vitabergen, södermalm
    • Från cup till dl
  • Mest sedda klippen
    • Ballongskoj
    • Sakis i sin blåa folkabubbla

Länktips

Idrottsförälder

Familjebil

Hybridbil

Graviduträkning

Gravidkalender

Gravid

Beställ Babybox

Bröllop

Festlokal

Bröllop

Brudklänning

Brudnäbb

Möhippa

Vigselring

Bröllopstal

Morgongåva

Lekmer

Leksaker

Barnvagnar

Bilbarnstolar

Ifolor

Fotoböcker

Fotokort

Fotopresenter

Bodystore

Ekologiskt

Hälsa/kropp

Naturläkemedel

Goboken

Barn och läsning

Barnböcker

Bokklubb

INNEHÅLL

Forum
Allmänna rubriker
Adoption
Fråga experten
Förälder
Gravid
Känsliga rummet
Medlemstrådar
Pappagrupp
Planerar barn
Sex & samlevnad
Svårt att få barn
Änglarum
Avdelningar
Planerar barn
Väntar barn
Förälder
Matliv
Resliv
Fråga experten
Köp & Sälj
Shoppingguiden
Tävla & vinn
Testpanelen
Bloggar
Hem & Fritid
Hälsa & Vård
Kultur
Media
Personligt
Politik
Samhälle

Galleri
Bildduellen
Bilder
Video
Faktaguider
Astma och allergi
Barns hälsa
Barnsjukdomar
Bli med barn
Cancer
Graviditet
Kvinnors hälsa
Sex
Övrigt
Fråga experten
Allergiexperten
Barndietisten
Barnmorskan
Barnpsykologen
BVC-sköterskan
Fråga Försäkringskassan
Förlossningsrädsla
Förskolepedagogen
Parterapeuten
Pensionsrådgivaren
Sexologen
Träningsexperten
Information
Om Familjeliv
Annonsera
Kontakt
Info & Support
Säkerhetspolicy
Om cookies
Om Familjeliv Annonsera Kontakt Info & Support Säkerhetspolicy Om cookies
© 2003-2013 - All rights reserved     Familjeliv Media AB     Valhallavägen 117 K     SE-115 31 Stockholm