Cawi skrev 2012-09-22 23:22:53 följande:
Han tyckte väl att sexet var dåligt? Inte svårare än så.
Hade det varit bra hade han hört av sig .. så där har du ju svaret.
Njee.. tror knappast sexet var annledningen till att han inte ville ses mer :)
tjofräs skrev 2012-09-23 07:15:27 följande:
Gud, det hände mig också: jag dejtade en kille ett tag (inte så vansinnigt länge precis) och vi klickade liksom. Skrattade och pratade och det var liksom helt bra dejter, det kändes som att det kunde bli nåt.
Sen låg vi med varandra och efter det hörde han aldrig av sig! Hahaha, jag trodde sånt bara hände i Starlet! Plus, varför hålla på med allt kringjoxet, vi kunde knullat enbart om det var det han ville.
Det kanske var nåt med mig iofs jag kanske luktade eller så, vad vet jag?
ts, släpp det, gå vidare och tänk att det står dig tusen åter.
Tack för ditt inlägg :)
Jellybeanbaby skrev 2012-09-23 14:27:42 följande:
Ja för det är ju exakt samma sak som att dejta nån fyra gånger...

Du verkar väldigt upphakad på att det var fyra gånger? :P Vi träffades fyra gånger jaa.. Hade känt varandra 4 månader och jag var nere hos han 3 helger och han hos mig 1 helg.. På fyra månader hinner man lära känna varandra, vi gjorde iallafall det... Genom samtal och internet o så.. :)
Tack alla för så fin respons :)
Nu är jag här och har varit här sen fyra igår!
Vi har snackat hela kvällen igår och idag...
Han sa att han blev lite rädd för att allting gick snabbt... Jag kan väl erkänna att jag blev "FÖR" på för snabbt.. Men om man är kär så är man! Sedan lärde vi känna mycket om varandra på den tiden!
Jag ska iallafall vara här en vecka till, det var han som ville det...
Hur vi ska göra med avståndet är svårast... enligt han är det svårt att vara kär i någon 50 mil bort, då man inte bara kan komma över hur som helst... Jag skiter i vilket för jag är kär, men jag kan förstå hans punkt också.... Sedan har jag skällt ut han för hans feghet när han vägra säga varför han inte ville ses innan men han sa det var för att han inte visste hur han skulle göra med avstånd och allt sånt..
Det kanske inte blir vi pågrund av avstånd eller något annat. Men vi ska iallafall försöka.
Och JAG ska försöka vara lite mindre passionerad :) Men det är min personlighet!
Sedan är jag vääääl medveten om att jag kan bli sårad igen, men det sjuka med kärlek som jag har märkt är att man inte tänker på det när man är SKIT KÄR!!