Såg att min brors fru skrivit en tråd om mej här inne.
Vill nu ge svar på tal , då hon helt förvrängt sanningen.
Min bror var tillsammans med min bästa väninna och dom hade bra , min bror valde att lämna henne innan dom skulle gifta sej men jag tror han bara fick panik , eftersom dom fortsatte bo i hop ett tag efter det innan dom flyttade isär.
jag vet att dom även träffades efter dom flyttat isär och det gjorde dom fram tills min bror träffade sin fru ( vilket hon säkert inte vet , men han träffade dom inte samtidigt)
jag trodde han skulle gå tillbaka till min väninna men så blev han och hans nuvarande fru gravida och hon ville inte ta bort det ( jag vet att han ville det , inget han sagt men jag vet att han inte ville bli pappa då) sen gifte dom sej och jag är säker på att min bror gifte sej för att han gjort henne gravid och inte för han älskad henne.
ni får tycka jag är tokig men jag känner min bror.
hans nuvarande fru hade ett barn sedan innan som då var 5 år och jag tror hon lurade min man att skaffa barn och gifta sej så hon skulle få det bättre ekonomiskt eller nåt i den stilen.
Min bror har inte alls varit lika glad och utåt sedan han träffade henne och han vill inte umgås med mej lika mycket heller inte med min väninna.
Jag tror det är hans fru som säger åt honom vad han ska och inte ska göra , för hon är för mycket när man ses , hon pussar på honom och sitter i hans knä även om det finns andra ställen att sitta på , och hon är lat , nu har jag inte träffat henne så många gånger och inte bytt så många ord med henne , för hon är ingen jag vill veta nåt mer om.
Jag är inte elak allafall.
Hon låter honom leka med barnen under tiden hon sitter på en stol och ser på , hon ber honom byta blöja , han gör allt hon ber honom om utan att ifrågasätta någonting alls.
Jag har frågat honom om han är lycklig och om hon gör nåt alls och han säger att han är lycklig och att hon gör det mesta hemma , men att han leker mest med barnen.
Jag vet att han lider av hennes lata sätt och inte vill säga det till mej för han tror jag skulle säga vad var det jag sa , men jag skulle ju stötta honom på alla sätt jag kan , jag älskar min bror.
Jag har hela tiden tyckt att hon utnyttjar honom på alla sätt , när dom fick barn nummer två träffade jag honom på city gross nån dag efter förlossningen.
han var helt sliten och såg ganska trött ut , jag frågade vad han gjorde där och varför han inte var hemma och vilade , han sa att X behövde en bröstpump eller vad det heter.
Men hallå det kunde hon ju ha införskaffat sej innan , nu fick min bror ut och krångla istället för att vara hemma med sin nya bebis.
Men jag har inte lagt mej i nämnvärt då jag tycker min bror borde inse vad hon är för sort , men efter i lördags kunde jag inte hålla munnen stängd mer , det var katastrof.
Jag kom hem till min mamma och pappa , då var min bror och hans , ja deras två barn där , jag frågade vart X var och då sa min bror att hon var hemma och förbredde inför kvällen då hon skulle ha fest.
Jag frågade varför inte han och barnen fick vara hemma , då sa han att dom fick det men att det var bäst att barnen inte var hemma och att han själv också helst höll sej borta och så skrattade han.
Han försökte väl gömma sina känslor antar jag.
Hon är så ego , slänger ut man och barn för att festa , jag fattar inte hur man tänker då , jag såg i hennes tråd att dom flesta tycker jag är störd mm , men nu måste ni väl se att hon inte är någon bra för min bror eller nån överhuvudtaget.
Då är man hemma med familjen och myser.
Jag skickade sms till henne och skrev vad jag tyckte , då ringde hon min bror och tjurade och han tog hennes sida , jag önskar bara han kunde inse vilken ego skit han är gift med , min väninna var/är inte alls sådan.
Så jag sa upp kontakten och hoppas det får honom att inse att han ska lämna sin fru som hon håller på.
Jag är mållös inför hennes sätt att vara
Så nu vet ni sanningen , den riktiga , inte hennes det är så synd om mej och min svägerska är så dum