Mjolle skrev 2009-12-01 18:43:27 följande:
Nja, inte helt lika för alla ändå va? Vissa bilder blir förstörda, vissa förblir normala. Just nu är det 50/50 för min del. Två bilder har klarat sig, två har blivit grumliga och förstörda. Menar du att det lotteriet skall vara lika för alla, och de med förstörda bilder skall inte få en chans att visa sin bild i rätt kvalitet? Det kallar jag inte en "sned konkurrensfördel".
Nej är det så så är det inte en sned konkurrensfördel, det har du rätt i. Och jag skal inte heller lägga mig i hur ni sköter tävlingen, jag deltar ju inte ens. Det är helt upp till er hur ni vill göra, jag bara reagerade på att det var just en person som två gånger gjorde så.
Men jag tycker kanske att om man ska länka in bilder så borde man länka in alla bilder från en dedikerat bildfilsserver, då kan man ju ha en bild som syns i FL-"kvalitet" och en som ser riktig ut som intresserade kan klicka in på.
Och ja, jag tycker det hade varit mera kul med en anonym tävling, men det spelar ingen som helst roll va jag tycker :D