Jag kan bara prata för mig,
Jag och min sambo har varit tillsammans i över fyra år, redan för två år sedan längtade jag så sjukt mycket att jag hamnade i deprissioner.. jag förklarade för honom att man aldrig kan förbereda sig till 100 procent och att han bara kommer dra ut på det hela tiden om han aldrig släpper sin rädsla, vi hade jobb bra med pengar och ingenting tydde på att det var för tidigt. Han sa hela tiden snart snart och sa att han redan hade slääpt oron men han var tvungen att förbereda sig. Det gick mer än två år och jag grät varannan vecka, sedan förstod han att han ville ju faktiskt inget annat än att ha ett barn och han visste att vi hade alla förutsättningar, han vågade köra utan skydd och jag trodde inte det var sant! Vilken lycka. Men jag kan lova att han var skiiit nervös!! Enda tills vi hade kört utan skydd 2 gånger, sedan släppte det och han är helt med i svängarna! Han pratar om det på ett mer avslappnat sätt!
Men en sak är säker, han skulle aldrig vilja göra abort om jag hade blivit gravid tidigare!
Lycka till!