Hej på er!
Jag hoppas ni alla mår bra! Den gamla tråden verkar ha gått ut och jag kan inte finna någon ny så jag tog mig friheten att starta del 8. Jag hoppas ni hittar hit igen!
Vi har varit bortresta över Valborg och när vi kom hem blev jag sjuk. Mår nu mycket bättre, men har ännu inte repat mig helt. Nästa vecka är det dags för NUPP/KUB. Vill så gärna att det ska vara nu, så att man får se att de små pyrena mår bra!
Mrssara: Hur går det? Har du börjat med sprutorna?
Kramiiis: Söta vännen, tack för att du vill lyssna på mina nojjor! Jag försöker dock lägga locket på, även för min egen skull. Blir bara mer orolig av att ständigt tänka på det. Hur går det för dig? Under nedreglering?
Diggiloo: Hur har det gått? Har ni varit på VUL? Jag håller tummarna för dig och hoppas att allt såg bra ut, vännen!
Pebbles: Grattis igen! Ett litet tickande hjärta är ju helt underbart, även om det är roligt med två också! samtidigt är det viktigaste att de små hjärtegrynen mår bra och att det kommer en frisk liten bebis om sisådär 7 månder!
Jag bifogar även länken till förra tråden. Misslyckades med att få in den i trådstarten:
www.familjeliv.se/Forum-7-134/m40920292.htmlKram till er alla!