Nuså är dagen äntligen avklarad..började med att gråta inne i väntrummet..jag va såå himla nervös. tur klockan va 8 på morgonen och det inte va någon där
Så fort hon la dit apparaten såg jag hur det lilla hjärtat slog för fullt..puh!! Nu kan jag andas ut.
Allting såg jättebra ut och lilltjejen mår jättebra

Ja vi väntar nu en liten flicka

Var tog min lille pojke vägen då? ..haha
Det va faktiskt jättekul att höra för nu vet vi inte alls vad vi ska tro längre och det känns bra det oxå
Jag frågade även henne var min moderkaka låg och mycket riktigt ligger den i framkant så därför har jag inte kännt några buffar än även om bebisen sparkar för fullt.
tycker jag har kännt nåt nångång men är inte säker.
Hur många av er har fått reda på att ni ska på tillväxtUL kring v 32?? Hon sa nämligen inget om det men det kanske jag får ta med min bm.
Hon va mycket trevligare idag än sist
Har fått med mig bilder som jag ska lägga upp så fort jag får ordning på minneskortläsaren som krånglar.
Har haft en riktig kräkdag idag, misstänker att det har med nervositeten att göra och så har mina fogar börjat lossa tyvärr..inte världens skönaste men jag står ut. Finns det nåt man kan göra för att underlätta?? Känns som benen ska lossna när jag går..de hänger inte riktigt med.
Stor kram till alla