Embla;
Stackars Adam, inte lätt att behöva vara så mycket sjuk i början
Förhoppningsvis så smittas han inte av dig, jag håller tummarna! Och hoppas på att du ska krya på dig snart!
pepparpeppar så har Loa klarat sig, jag blev däremot helkass när han var ett par dagar gammal, turligt nog så sov han mest då, så jag låg däckad med honom i sängen och mannen tog hand om en däckad Sam på soffan så det löste sig

De första två veckorna hade både jag och mannen fruktansvärt dåligt samvete gentemot Sam, sen diskuterade vi och sa att vi skulle försöka att inte ha det eftersom Sam faktiskt inte verkade ta det alltför hårt att lillebror kommit..
Men jag pratar fortfarande mycket med honom om att det är okej att inte tycka det är så roligt att ha fått en lillebror varenda dag, att man får ha dåliga dagar med..
För övrigt är jag faktiskt förvånad över hur smidigt det gått, dock är det tufft vissa dagar att ha båda hemma eftersom det aldrig slår fel att i samma sekund som Sam behöver ha hjälp med ngt så börjar Loa skrika

Sen har Loa helst velat ligga vid bröstet hela tiden, men nu har han börjat ta napp lite iaf och han tar även flaska, så vissa mål får han flaska av pappa istället så jag kan ägna mig åt Sam, helt perfekt!
zygo;
*host*
Där är jag aningen oansvarlig, Loa har redan hunnit med ett antal besök på Ica, ett par rundor i vår videobutik, 2 turer på lekland och 2 turer till tekniska museet i Malmö och säkert ett par andra ställen som jag glömt

Blä för vaccinationer! Hoppas att allt går bra! Det där tänkte jag aldrig på med Sam, att de inte tar hänsyn till den korrigerade åldern, rätt skumt faktiskt eftersom den tas i beaktande när det gäller utvecklingen..
Hur stora är era små nu?
Loa vägde ju 2820gram och var 50cm när han föddes och i onsdags, dagen innan han blev 5 veckor vägde han 4030gram och var 53cm..
En viss skillnad mot Sam som vägde det vid ungefär 2½ månads ålder!
Jag är så satans lat och ordnar aldrig ladda upp foto här på fl längre, men om ni är nyfikna på honom så hittar ni foton här;