Jag är som din fru, nästan.
Nog om mig här kommer ett förslag till en lösning.
minst 90% av sexualiteten och dess tillfredställelse kommer från huvet, iaf för mig...
jag känner mig nöjd numera när min man har börjat ta befälet, bättre förekomma än att förekommas.
Spänn ögonen i henne när du kommer hem en dag säg - du rör inte mig!
ställ ner väskan och sen GER du henne något hon aldrig fått förut. befall henne, tex "ställ dig på knä", håll henne stenhårt i håret , kommendera "sug din lilla kåtslyna"
Ooooo hon kan komma att känna sig sååå bekräftad, så åtrådd. tala om för henne att nu ska hon knullas. Väs bestämt att nu får hon sluta att bete sig, för nu är det du som bestämmer. Det kan bli så att hon kommer att kunna slappna av och ni kan ha sex lite mer sällan och framförallt, ni kan båda njuta av det.
jag tror att det ligger nåt nåt drag av "älska mig för den jag är" hos oss nymfos.
Tror du att du skulle kunna plocka fram den dominanta sidan hos dig

?
mitt förhållande sen 11 år gick i stöpet i feb-09
nu i höst träffade jag en uppmärksam lyssnande man, som i sovrummet både ger mig fria tyglar och emellanåt "kör med mig"....det gör att jag kan slappna av på nåt konstigt sätt. Jag har fysiskt ÄCKLATS av att se män ge kvinnor smisk i samband med sex, nu njuter jag av det, dock som en del i sexet, INTE liggandes över hans knä LOL...
Jag respekterar honom. skulle aldrig kasta mig på honom och slita fram hans kuk som en glass ur frysen....
såååå, tygla henne.... vill du veta mer om dominans och undergivenhet så hojta till.
hoppas inte nån tar illa upp, skriver ju det här som en hjälp och guuud så ljuvligt livet är när jag får hoppa ner från toprollen emellanåt.
/kontrollerad nymfo