Som jag tidigare förklarat här i tråden har jag o tjejen en gemensam älskare. Han sätter på oss båda och både han o jag sätter på tjejen. Men jag känner lite svartsjuka, vilket gör mig ännu kåtare. Därför har jag t ex sugit hans kuk och slickat hans sperma ur hennes fitta när han har kommit. Sen har jag kunnat knulla henne och ge henne ytterligare en orgasm.
Det är även häftigt att köra lite rollspel, låta honom vara "bull", hon "hotwife" och jag själv "cuckold".
Dvs jag blir lite lätt förnedrad, t ex måste klä mig i små sexiga, kanske feminina plagg inför dem båda som då fortfarande är påklädda. Jag tvingas serva dem med drinkar o tilltugg.
Så får jag order att slicka hennes fötter, suga hans kuk och slicka hennes fitta och stjärt samtidigt som de två sitter i soffan och hånglar, kysser varandra etc.
Sen får jag titta på när han knullar henne...och kanske slickar jag henne när han tar henne bakifrån och sprutar i henne.
Hon har inte p-piller och vi kör utan andra skydd också, men det har hittills gått bra genom att det varit nära mens, men nu har vi även tänkt att prova då hon har ägglossning...
Tänk om hon blir gravid med vår älskare...!