Hejsan! Jag har bara läst TS.
Jag befinner mig i samma situation som du. Jag och min sambo har varit tillsammsn i fyra år. Jag är 24 och han är 23. och han har precis som din man chattat med män om sex och sånt. Innan han träffade mig så hade han sex med en man en gång,i sena tonåren. Han säger att han tänder på tanken att ha sex med andra män,men att han inte vill vara tillsammans med någon man fysiskt,det har han provat en gång som sagt och det nöjde han sig med.
Jag har vänner som är bisexuella så att han är bisexuell rör mig inte i ryggen faktiskt,önskar att han berättat det tidigare bara. Och att han inte behövt sitta och chatta med dem under vår tid tillsmmans,även om han säger att det varit sällan,och att det kan ha gått flera månader mellan gångerna.
Min sambo har inte vågat berätta detta för någon då han skäms så över det och tycker att han är onormal som känner så. och det är ju synd att han ska behöva känna så och skämams över sin läggning. Jag är mest besviken att han ljugit för mig och gått bakom min rygg och det förstår han!
jag älskar honom och vi har det underbart tillsammans på alla sätt så jag kan faktiskt inte tänka mig att ge upp allt vi har för detta misstaget,som han i alla fall tillsist vågade berätta om. Nu har han raderat alla sina msn konton som han haft och han säger att han nu inte längre har nåt behov av att chatta med män mer då han nu har mig att prata med.
Min sambo säger att han bara tänker på mig och tänder enormt på mig då vi har sex. Han tänker bara på män enstaka gånger då han är ensam. Jag tror din sambo kanske har samma grej för sig. Och om ni älskar varandra så övervinner ni det här. Det handlar ju abra om att han är bisexuell,det är inte hela världen. Jag personligen tycker det är värre att han sexchattat,både när det gäller din man och min sambo. Min sambo har mycket jobb framför sig för att vinna tillbaka mitt förtroende och han jobbar hårt för det. Han ångrar allting och vi har gråtit tillsammans.
Allt kommer lösa sig om du vill att det ska det.