Anonym (no) skrev 2010-03-26 02:55:32 följande:
Anonym (Bisex) skrev 2010-02-13 12:33:13 följande:
Det är nog vanligt att både killar och tjejer är bisex och vill ha sex med egna könet.gör som vi gå till ett porrparty där alla knullar med alla så får ni prova hur det är att både knulla och knullas av egna http://k%C3%B6net.Vi gillade det så vi gårganska ofta till sådana ställen.Svartsjuk nej det är endast kroppslig njutning.
Vanligt?? Usch ja det e det kanske.... Jag är tjej o har en kille/sambo o han skulle inte under några omständigheter vilja va med en kille.
Han hade hellre slängts in naken i ett turkiskt fängelse, o fått naglarna långsamt utdragna. Min sambo är en man som gillar kvinnor, precis som det ska vara.
Jag hoppas o tror att det inte är vanligt, jag tror o hejjar på mänskligheten.
Är du på riktigt?
Jag hoppas, tror på och hyllar mänskligheten med alla dess yttranden: Homosexuella, heterosexuella, bisexuella, metrosexuella, religösa, politiska eller vad nu kan vara.
Till TS: Min man skulle nog inte heller vilja vara med en annan kille, men skulle han vilja det så hoppas jag att den i så fall bisexuella läggningen inte skulle vara "värre" än den heterosexuella. Om man är i ett förhållande och älskar någon så ligger man inte med någon annan, oavsett om man attraheras av ett eller flera kön.
Och fantasier, ja, de går ju tyvärr varken att förbjuda eller kontrollera och begränsa. Är det tanken att han kanske skulle fantisera om någon annan än dig eller tanken att han skulle fantisera om en kille som skrämmer dig? För som sagt, att vara bisexuell innebär ju inte per automatik att man är otrogen mot den man älskar, utan bara att man attraheras av både tjejer och killar?
Prata med din man och beskriv din oro så får du också koll på om han är bi- eller homosexuell. Utgången på denna historia kan ju bli helt olika beroende på vad han svarar på den frågan! Och är det så att han "bara" är bisexuell: fundera över om det faktiskt kommer att påverka ert förhållande?