Jag är en del ute i svängen och raggar och ibland händer det att jag träffar någon som är underbar på alla sätt och vis och jag bestämmer mig för att ha sex med honom. Tyvärr har jag under de senaste månaderna råkat ut för två killar med ganska så små snoppar... Det är med sorg i hjärtat som jag valt bort dem efter sexet, just för att det inte är lika skönt när de är små. (Nu menar jag SMÅ alltså, inte normalstora.)
Är det bara jag som gör sådant, "skall" man stanna hos en kille trots att man inte är nöjd med den delen av honom?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-19 22:35
Jag är INTE beroende av stora kukar, jag tycker bara att de är skönare att ha sex med än vad små kukar är. För mig är sex viktigt, precis som mycket annat här i världen.
Det finns många trevliga killar där ute och varför nöja sig med en som inte kan ge mig det jag vill ha sexuellt, när jag kan få det säkert redan bakom nästa hörn?
Sedan vill jag poängtera att det handlar om killar som jag inte är tillsammans med, utan killar som jag dejtar. Det är alltså inga killar jag hyser känslor för på det sättet.
Det är väl bättre att klippa banden innan det har blivit seriöst om man ändå inte är nöjd?
Precis som att du kanske inte vill ha en partner med övervikt, som är en partymänniska eller en avdankad småbarnsmamma, så vill jag inte ha en partner med liten kuk!