Startsidan
Bli medlem » Glömt ditt lösenord?

Logga in med Facebook
  • Du är här:
  • Familjeliv.se
  • Forum
  • Sex & samlevnad
  • Sex & sånt
  • Det ska fan vara en modern man! #2
Sex & sånt - Sex & samlevnad
  • Nytt inlägg
  • Sök inlägg
  • FAQ
Du som medlem ansvarar för det du skriver i forumet
Hela forumet
Sex & sånt
Sex & samlevnad
  • Visa:
  • Senaste inläggen
  • Senaste trådarna
  • Omröstningar
  • Quiz
  • Obesvarade
  • Hetaste
  • Mina favoriter
  1. Göm
    trådstart

Hjälp Spara till DeliciousDela på Facebook

Det ska fan vara en modern man! #2

Mån 8 mar 2010 12:54 Läst 2587 gånger Totalt 57 svar
    Completorium
    Visa endast
    Nu stängs snart originaltråden och jag har för avsikt att fortsätta skriva när jag talat med min fru i mitten av mars månad så jag vill ha en tråd som är länkad till originaltråden. Tråd #1:
    Det ska fan vara en modern man!

Kan bara redogöra lite kort för nuläget:
    Det känns liiite bättre men i grunden är läget det samma. Vi har kanske sex lite oftare nu än under hösten, men det är samma kvalitet och inget har egentligen förändrats. Kanske mår jag själv lite bättre och orkar "ta tjuren vid hornen" och se till att få sex även om hon inte är så pigg på det. Sen har hon faktiskt tagit initiativ ett par gånger, men de är ju bara undantag och dessutom följer ju sexakten fortfarande samma mönster där jag förväntas göra min föreställning.

Så att ta ett snack är fortfarande lika aktuellt. Jag återkommer när det har skett, under andra halvan av denna månad.
    (OBS! Ditt användarnamn syns)
    Tack Hjälpsam Wow Intressant Kul Kram Du är inte ensam Grattis Lycka till
    1. «
    2. ‹
    3. 1
    4. 2
    5. 3
    6. 4
    7. 5
    8.  
    9.  
    10. ›
    11. »
    1. LivingEasy
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 12:47
      sextiotalist skrev 2010-03-18 09:38:25 följande:
      Så olika man upplever Thailand som män, några manliga vänner har varit därnere och upplevde mer thailändskorna som påflugna och jobbiga, de andra män som jag känner som har varit därnere har varit med sin respektive. De tyckte de var snygga och visst kände de smickrade, men absolut inte mer.Definitionen på vad som är sexigt är nog upp till betraktaren, min sambo tycker inte högklackat är speciellt sexigt, även om jag tillhör dom har och kan gå i högklackat (och trivs bäst med att ha klack).Sedan, som jag skrev tidigare, är vi båda bra på att ta hand om varandra och ge komplimanger.
      Förlåt att jag inte svarar dig... Har tillräckligt med finskan... hon är så påflugen SKRATT *skojar*
      Ja visst är de på, kanske därför man är överväldigad. Men när man går med en thaitjej är man of limits. Det är jätteskönt.

Angående feminitet. Jag älskar det lite mer sydlänska. En kvinna som går i högklackat ofta och inte på beställning, sminkar sig lite raffigt och gillar va lite sexig. Hon har ofta en personlighet jag gillar. Sen gillar jag lite fulsnygga tjejer som inte vet om de är sexiga. En parodox man inte får i samma tjej...
    2. LivingEasy
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 13:03
      Maryestelle01 skrev 2010-03-18 09:48:10 följande:
      Jo det har det nog..Kan vara därför jag är omhändertagadnde då jag är helfinska..( (Du har ju redan dömt mig som en råbarkad fyllesvensk som inte kan få brudar i sverige) Nej min vän..det är du som redan har bestämt dig för att jag har dömt dig till en råbarkad fyllesvensk som inte kan få brudar i sverige.Jag förstår visst att du letar efter en kvinna som du av någon anledning inte kan hitta. Men du kategoriserar så stark hela tiden. Det här med högklackat.. var kom det ifrån? Alla mina skor har höglackat, utom mina träningsskor. När du säger att kvinnor i andra länder är mer femenina så-  säger du samtidigt att svenskor inte är femenina. Det vill säga att jag inte är femenin och kanske lite våpig... Säger man en sak säger man samtidigt en annan utan att uttala det högt.Och det stämmer ju inte. När det gäller den trevliga flickan du träffade och som inte ville ta emot pengar kan jag bara säga att jag känner inte henne. Har ingen aning om hon har utarbetat någon teknink för att få män på fall.. men du var säkert inte den första hon bjöd på mat. Men hon kan faktiskt också bara vara en trevlig tjej som blev genuint intresserad av dig och bara var snäll och go. Det är ju bara något som du kan veta och känna av.Jag tycker bara det är väldigt tråkigt om du redan på förhand har bestämt dig för att alla svenska tjejer är inte är omhändertagande kan inte tänka och är ofemenina..då kommer du få svårt att hitta någon här. För om ni män känner saker så gör vi tjejer det också. Om vi skulle på dejt du och jag så skulle du utstråla så mycket negativ karma angående oss svenska tjejer att det skulle vara dömt att misslyckas ens innan vi fått chansen att lära känna varandra. Nä du får rycka upp dig, tänk tvärtom..det finns inga sexigare, mer femenina tjejer än vi svear. Då kommer vi ska du se..Jag börjar ana varför du har en smula svårt att hitta en tjej som passsar.  
      Nej jag har inte dömt dig eller mig! Men såhär på ett forum blir det ju lätt  starka ord för att få igenom sin point.

Och ja jag står för att jag tycker det är för många svenska  tjejer som inte är feminina på et sätt de kunde vara. Och jag skyller det på viss del på feminsmen.
      Som jag anser trycker ner män.

Och nu när jag öppnar den dörren, så tänker jag på förslag som.
      Män ska betala högre skatt p.g.a mäns våld mot kvinnor.
      ett bostadsområde ska inte få byggas där en ensamstående mamma inte ska ha länge än 10 min till samhällsinrättningar (polis, sjukhus o.s.v)
      Sen ska vi inte tala om detta med mäns ofrivilliga tvång att bli pappa mot sin vilja.
      Finns en bok som skrivits om detta har inte läst den. Och jag säger att det finns ingen rättvis lösning. Men det finns många, många män som blivit våldtagna på denna punkt.

Och tillbaks till flickan som inte vill ha pengar.vi konstaterar att vi är väldigt starka vänner. Vi saknar varandra och nog är det med det.

Jag kommer hem med en lite ny kvinnosyn och jag känner viss besvikelse över att jag som kan /vill ge så mycket till en svensk tjej inte får samma behandling tillbaks. Jag ser på TS.

Jag har en berättelse om en granne som skilde sig och lite hitorier, men tänker inte skriva öppet om det.

Så varsågod: fire away !
    3. Maryestelle01
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 15:15
      LivingEasy skrev 2010-03-18 13:03:02 följande:
      Nej jag har inte dömt dig eller mig! Men såhär på ett forum blir det ju lätt  starka ord för att få igenom sin point. Och ja jag står för att jag tycker det är för många svenska  tjejer som inte är feminina på et sätt de kunde vara. Och jag skyller det på viss del på feminsmen. Som jag anser trycker ner män. Och nu när jag öppnar den dörren, så tänker jag på förslag som. Män ska betala högre skatt p.g.a mäns våld mot kvinnor. ett bostadsområde ska inte få byggas där en ensamstående mamma inte ska ha länge än 10 min till samhällsinrättningar (polis, sjukhus o.s.v) Sen ska vi inte tala om detta med mäns ofrivilliga tvång att bli pappa mot sin vilja. Finns en bok som skrivits om detta har inte läst den. Och jag säger att det finns ingen rättvis lösning. Men det finns många, många män som blivit våldtagna på denna punkt. Och tillbaks till flickan som inte vill ha pengar.vi konstaterar att vi är väldigt starka vänner. Vi saknar varandra och nog är det med det. Jag kommer hem med en lite ny kvinnosyn och jag känner viss besvikelse över att jag som kan /vill ge så mycket till en svensk tjej inte får samma behandling tillbaks. Jag ser på TS. Jag har en berättelse om en granne som skilde sig och lite hitorier, men tänker inte skriva öppet om det. Så varsågod: fire away !
      Ojioji..det blir ståplats i kanalen för dess åsikter..{#lang_emotions_wink}

Men nu skriver du inte om svenska tjejer som homogen grupp längre, och det tackar jag för..därmed kan jag inte längre räknas till den svenska tjejgrupp som är ofemenina..
      Sedan kan man svänga på det och önska att en del män också tog en smula bättre vara på sig...eller är jag femenist då?

Men jag kan bara beklaga att du inte känner att du blir behandlad av det kvinnliga släktet som du skulle önska. Tror nog du är väldigt ovanlig..

Fast någon tandkrämsklick skulle du inte få av mig oavsett...Det är lite gay faktiskt..{#lang_emotions_wink}
    4. sextiotalist
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 15:27
      LivingEasy skrev 2010-03-18 12:47:25 följande:
      Förlåt att jag inte svarar dig... Har tillräckligt med finskan... hon är så påflugen SKRATT *skojar*Ja visst är de på, kanske därför man är överväldigad. Men när man går med en thaitjej är man of limits. Det är jätteskönt.Angående feminitet. Jag älskar det lite mer sydlänska. En kvinna som går i högklackat ofta och inte på beställning, sminkar sig lite raffigt och gillar va lite sexig. Hon har ofta en personlighet jag gillar. Sen gillar jag lite fulsnygga tjejer som inte vet om de är sexiga. En parodox man inte får i samma tjej...
      Då skulle du inte tycka om min stil (som min sambo älskar och tycker är vrålsexigt), han tycker inte om sminkade kvinnor (ser konstlat ut), han tycker raffiga kläder är osexiga, nej, jag tror inte han skulle vilja se mig som de sydländska kvinnorna ser ut. Utan, som jag skrev i ett tidigare inlägg, gillar mig mest när jag har jeans och ett linne på mig och jord lite överallt, kanske för att jag stormtrivs med att påta i jorden och kanske ser så lycklig och nöjd ut.
    5. LivingEasy
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 15:27
      Maryestelle01 skrev 2010-03-18 15:15:41 följande:
      Ojioji..det blir ståplats i kanalen för dess åsikter..Men nu skriver du inte om svenska tjejer som homogen grupp längre, och det tackar jag för..därmed kan jag inte längre räknas till den svenska tjejgrupp som är ofemenina..Sedan kan man svänga på det och önska att en del män också tog en smula bättre vara på sig...eller är jag femenist då?Men jag kan bara beklaga att du inte känner att du blir behandlad av det kvinnliga släktet som du skulle önska. Tror nog du är väldigt ovanlig..Fast någon tandkrämsklick skulle du inte få av mig oavsett...Det är lite gay faktiskt..
      Håller  med dig! har vissa vänner som tycker jag är fåfäng för jag tycker man kan kukta gott även på jobbet. Jag grinar över att jag har små SMÅ handtag på sidan. Men som jag säger: Har man en Ferrari grinar ma över lite smuts. kör man en rostig Ford gör det inget om skärmarna är borta...

För många Svenska män kör oxå rostig Ford. Självklart noterade jag en del vulgära hängbukar i thailand på beachen.. Brr (och till dem som har det genetiskt att va fet. Jag menar inte er!) Själv har jag tränat mest kondis hela uppväxten nästan.

Tandkräm smakar gott ! att borsta tänderna  i ljummet vatten däremot...
      Och by the way inget fel att va gay.
    6. Maryestelle01
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 15:43
      LivingEasy skrev 2010-03-18 15:27:20 följande:
      Håller  med dig! har vissa vänner som tycker jag är fåfäng för jag tycker man kan kukta gott även på jobbet. Jag grinar över att jag har små SMÅ handtag på sidan. Men som jag säger: Har man en Ferrari grinar ma över lite smuts. kör man en rostig Ford gör det inget om skärmarna är borta... För många Svenska män kör oxå rostig Ford. Självklart noterade jag en del vulgära hängbukar i thailand på beachen.. Brr (och till dem som har det genetiskt att va fet. Jag menar inte er!) Själv har jag tränat mest kondis hela uppväxten nästan. Tandkräm smakar gott ! att borsta tänderna  i ljummet vatten däremot... Och by the way inget fel att va gay.
      okej då..gay är bra...hahah{#lang_emotions_laughing}
    7. Anonym (Lycklig)
      Visa endast
      Lör 3 apr 2010 23:43
      Hur har du det Completorium?
      Vad händer?

Och angående tandkrämsdelen i den här tråden- så jag preparerar tandborsten till min man ibland, men inte av snällhet!
      Han skulle helt enkelt inte borsta annars, och där har jag vissa åsikter. Men när jag frågade honom om det, så är han glad över att jag bryr mig. Men han är ju alltid så glad och tacksam. 
      Jag skulle bli sur och ta det som en förolämpning.
    8. Completorium
      Visa endast
      Sön 4 apr 2010 01:44
      Hej!

Det händer ingenting just nu. Jag har skjutit upp det tänkta samtalet eftersom hennes sinnesfrid är rejält störd pga sjukdom och andra problem med hennes åldriga föräldrar. Tycker inte att det vore sjysst att börja snacka relation just nu. Dessutom skulle det inte heller ge något.

Så det få ligga på is ett tag till...
    9. Completorium
      Visa endast
      Mån 5 apr 2010 10:16
      Det verkar som att Aftonbladet läst på FL. Nu har de en artikel om svenska män och thailändska kvinnor :

www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article...

Man måste vara PLUS-medlem för att läsa hela, men jag kan citera lite:

"Brage säger att han inte kan lita på svenska kvinnor. Han föredrar asiatiska, speciellt deras mentalitet.

– De är inte så tjuriga och det är inga sura miner när man kommer hem."

"Att vissa män söker en partner på internet, i ett främmande fattigt land, är ingen slump.

Ofta bottnar det i en rädsla för nära relationer. Vissa män tycker fortfarande att det känns svårt att leva med en kvinna som har en stärkt position i relationen. De väljer hellre en partner som accepterar de gamla könsrollerna. En kvinna som inte ställer krav, som är fostrad att vara till lags."

10. Anonym
      Visa endast
      Mån 5 apr 2010 11:09

Kinder, Küche,  Kirche  ?

11. Completorium
      Visa endast
      Mån 5 apr 2010 12:16
      Anonym skrev 2010-04-05 11:09:35 följande:
      Kinder, Küche,  Kirche  ?
      Que?
    12. Maryestelle01
      Visa endast
      Mån 5 apr 2010 13:24
      Completorium skrev 2010-04-05 10:16:34 följande:
      Det verkar som att Aftonbladet läst på FL. Nu har de en artikel om svenska män och thailändska kvinnor : www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article... Man måste vara PLUS-medlem för att läsa hela, men jag kan citera lite: "Brage säger att han inte kan lita på svenska kvinnor. Han föredrar asiatiska, speciellt deras mentalitet. – De är inte så tjuriga och det är inga sura miner när man kommer hem." "Att vissa män söker en partner på internet, i ett främmande fattigt land, är ingen slump. Ofta bottnar det i en rädsla för nära relationer. Vissa män tycker fortfarande att det känns svårt att leva med en kvinna som har en stärkt position i relationen. De väljer hellre en partner som accepterar de gamla könsrollerna. En kvinna som inte ställer krav, som är fostrad att vara till lags."
      Jaha.. först så tänkte jag att åh så synd det är om oss svenska tjejer som blir bortvalda av svenska män för att vi inte är att lita på{#lang_emotions_wink}..men efter att ha läst detta så tackar jag min gud för att jag inte accepterar de gamla könsrollerna och är glad för att jag slipper svaga män som inte klarar av starka kvinnor...inte undra på att de inte hittar någon svensk tjej..för vem vill ha en mes?Jag undrar vem som valde bort vem?{#lang_emotions_wink}
    13. Completorium
      Visa endast
      Mån 5 apr 2010 13:41
      Maryestelle01 skrev 2010-04-05 13:24:50 följande:
      Jaha.. först så tänkte jag att åh så synd det är om oss svenska tjejer som blir bortvalda av svenska män för att vi inte är att lita på..men efter att ha läst detta så tackar jag min gud för att jag inte accepterar de gamla könsrollerna och är glad för att jag slipper svaga män som inte klarar av starka kvinnor...inte undra på att de inte hittar någon svensk tjej..för vem vill ha en mes?Jag undrar vem som valde bort vem?
      Ja, inte vet jag hur det är med det, men jag vill definitivt inte ha en kvinna som är kuvad och fogar sig i gamla könsstereotyper. Så thailändska kvinnor är kanske ingen för mig...
    14. Maryestelle01
      Visa endast
      Mån 5 apr 2010 16:19
      Completorium skrev 2010-04-05 13:41:38 följande:
      Ja, inte vet jag hur det är med det, men jag vill definitivt inte ha en kvinna som är kuvad och fogar sig i gamla könsstereotyper. Så thailändska kvinnor är kanske ingen för mig...
      Ja tycker det hela är lite lustigt faktiskt..är det verkligen så på riktigt att svenska män tror att thailändska kvinnor i själen och generna skulle vara trevligare och mer omhändertagande än svenska eller vilket lannd du än tar? Det säger väl sig själv att det har med både arv och miljö att göra. Hade sverige legat i thailand och haft deras nationalekonomi så hade det varit svenska tjejer killarna åkte för att hämta.
    15. Completorium
      Visa endast
      Mån 5 apr 2010 17:16
      Maryestelle01 skrev 2010-04-05 16:19:54 följande:
      Ja tycker det hela är lite lustigt faktiskt..är det verkligen så på riktigt att svenska män tror att thailändska kvinnor i själen och generna skulle vara trevligare och mer omhändertagande än svenska eller vilket lannd du än tar? Det säger väl sig själv att det har med både arv och miljö att göra. Hade sverige legat i thailand och haft deras nationalekonomi så hade det varit svenska tjejer killarna åkte för att hämta.
      Ja, det är inte så länge sedan de normerna var rådande i det här landet också, och de har ju inte försvunnit helt än. Det lär ta flera generationer.
    16. Anonym (nämen?)
      Visa endast
      Mån 5 apr 2010 17:44
      Completorium skrev 2010-03-08 12:54:16 följande:
      Nu stängs snart originaltråden och jag har för avsikt att fortsätta skriva när jag talat med min fru i mitten av mars månad så jag vill ha en tråd som är länkad till originaltråden. Tråd #1: Det ska fan vara en modern man! Kan bara redogöra lite kort för nuläget: Det känns liiite bättre men i grunden är läget det samma. Vi har kanske sex lite oftare nu än under hösten, men det är samma kvalitet och inget har egentligen förändrats. Kanske mår jag själv lite bättre och orkar "ta tjuren vid hornen" och se till att få sex även om hon inte är så pigg på det. Sen har hon faktiskt tagit initiativ ett par gånger, men de är ju bara undantag och dessutom följer ju sexakten fortfarande samma mönster där jag förväntas göra min föreställning. Så att ta ett snack är fortfarande lika aktuellt. Jag återkommer när det har skett, under andra halvan av denna månad.
      Jag har inte läst hela tråden, den är för omfattande för mig, i alla fall just nu. Men jag kan inte hjälpa att jag reagerar på formuleringen i TS..."Kanske mår jag själv lite bättre och orkar "ta tjuren vid hornen" och se till att få sex även om hon inte är så pigg på det"
      Vad menas med det egentligen? Det låter inte vidare trevligt.
    17. Completorium
      Visa endast
      Mån 5 apr 2010 18:04
      Anonym (nämen?) skrev 2010-04-05 17:44:38 följande:
      Jag har inte läst hela tråden, den är för omfattande för mig, i alla fall just nu. Men jag kan inte hjälpa att jag reagerar på formuleringen i TS..."Kanske mår jag själv lite bättre och orkar "ta tjuren vid hornen" och se till att få sex även om hon inte är så pigg på det" Vad menas med det egentligen? Det låter inte vidare trevligt.
      Ja... tyvärr hänger nog trådstarten ihop med hela den tidigare tråden och ett mycket komplext resonemang, så att bara läsa det första inlägget här är att rycka det ur sitt sammanhang och jag förstår att det låter konstigt.

Men lite kortfattat så är det så att hon aldrig tar initiativ och det är det jag vill ha av henne. Ett engagemang. Även när hon enligt sig själv tycker det är OK med sex och t.o.m. menar att hon vill ha sex så känner jag inte att hon är det minsta engagerad och det är inte roligt för mig. Så att hon inte "är så pigg på det" är ju hur jag uppfattar det och det påverkar min ork att försöka få sexlivet att fungera.
    1. «
    2. ‹
    3. 1
    4. 2
    5. 3
    6. 4
    7. 5
    8.  
    9.  
    10. ›
    11. »
Gå till toppen av sidan

Svara i tråden:

Du är inte inloggad, du måste vara inloggad för att svara på inlägg eller starta trådar!

Logga in här!
Laddar...
Du har loggat in med Facebook Connect,
för att gå vidare måste du välja ett användarnamn.
Användarnamn
Hämta min profilbild
Fortsätt
Logga in för att starta trådar eller skriva inlägg i forumet.
Logga in snabbt och anonymt
med ditt Facebook-konto
eller
E-post:
Lösenord:
Logga in automatiskt på denna dator
Logga in
Glömt ditt lösenord?
Bli medlem »

Innehåll

Vi rekommenderar

Min förlossning Allt om andras förlossningar.

Testfakta Bästa och sämsta blöjorna.

Hon får platt mage Följ GrönaDruvans mag-kamp

Fråga experten

BVC-sköterskanStäll din fråga

Carmen och Magnus är BVC-sköterskor på Lillugglans BVC. 

BarnmorskanStäll din fråga

Barnmorskorna Jenny och Aleksandra har lång erfarenhet. I samarbete med Pampers.

FörlossningsrädslaStäll din fråga

Rädd att föda? Fråga specialist på Ekens barnmorskemottagning.

Missa inte ANNONS

Vinn lyxdag

Vinn lyxdag med två väninnor och låt Åhléns Personal Shopper lösa era problem med sommarens look.Få outfits för totalt 10 000 KR.

Smartare än en 6-åring?

Vågar du se sanningen i vitögat? Klarar du alla frågor som en vanlig 6-åring fixar?

• Startsidan
  • Forum
    • Mina favoriter
    • Mina trådar
    • Info & Regler
    • Nytt inlägg
    • Medlemsgrupper
    • Kategorier
    • Allmänna rubriker
    • Adoption
    • Fråga experten
    • Förälder
    • Gravid
    • Känsliga rummet
    • Medlemstrådar
    • Pappagrupp
    • Planerar barn
    • Sex & samlevnad
      • Senaste inläggen
      • Föräldraskap
      • Homo/bi/trans
      • Könssjukdomar
      • Leksaker/hjälpmedel
      • Minskad lust
      • När man inte vill
      • Otrohet
      • Sex & graviditet
      • Sex & Sånt
      • Sex efter förlossning
      • Skydd
      • Smärta/Obehag
      • Ställningar
    • Svårt att få barn
    • Änglarum
  • Min förlossning
  • Testa dig själv
  • Gravidverktyg
  • Första tiden hemma
  • Lekliv
  • Faktaguider
  • Bloggar
  • Galleri
  • Medlemmar
  • Medlemsgrupper
  • Planerar barn
  • Väntar barn
  • Förälder
  • Matliv
  • Resliv
  • Fråga experten
  • Chattliv
  • Köp & Sälj
  • Shoppingguiden
  • Tävla & vinn
  • Testpanelen
  • Hetaste debatterna
    • Jag tycker min kompis har trist attityd ang mitt bröllop
    • Jävla muppfan!!
    • Är det bara jag som anser att barnomsorg på nätter är en knäpp idé?!
    • 15 år - Får inte ha en pojkvän för mina föräldrar
    • Orimlig begäran eller är jag en surkärring?
    • Att göra någon arvlös
    • Inte bjuden på möhippa, besviken och ledsen
  • Mest lästa bloggarna
    • Mina diktkort
    • Anna's blogg
    • Från cup till dl
    • Antitanti i Vitabergen, södermalm
    • Husmorstips
  • Mest sedda klippen
    • Time flies 1 1 Wiwa

Länktips

Idrottsförälder

Familjebil

Hybridbil

Graviduträkning

Gravidkalender

Gravid

INNEHÅLL

Forum
Allmänna rubriker
Adoption
Fråga experten
Förälder
Gravid
Känsliga rummet
Medlemstrådar
Pappagrupp
Planerar barn
Sex & samlevnad
Svårt att få barn
Änglarum
Avdelningar
Planerar barn
Väntar barn
Förälder
Matliv
Resliv
Fråga experten
Köp & Sälj
Shoppingguiden
Tävla & vinn
Testpanelen
Bloggar
Hem & Fritid
Hälsa & Vård
Kultur
Media
Personligt
Politik
Samhälle

Galleri
Bildduellen
Bilder
Video
Faktaguider
Astma och allergi
Barns hälsa
Barnsjukdomar
Bli med barn
Cancer
Graviditet
Kvinnors hälsa
Sex
Övrigt
Fråga experten
Allergiexperten
Barndietisten
Barnmorskan
Barnpsykologen
BVC-sköterskan
Fråga Försäkringskassan
Förlossningsrädsla
Förskolepedagogen
Parterapeuten
Pensionsrådgivaren
Sexologen
Träningsexperten
Information
Om Familjeliv
Annonsera
Kontakt
Info & Support
Säkerhetspolicy
Om cookies
Om Familjeliv Annonsera Kontakt Info & Support Säkerhetspolicy Om cookies
© 2003-2012 - All rights reserved     Familjeliv Media AB     Valhallavägen 117 K     SE-115 31 Stockholm