Startsidan
  • Logga in med Facebook
Logga in automatiskt
Glömt ditt lösenord?
  • Du är här:
  • Familjeliv.se
  • Forum
  • Sex & samlevnad
  • Sex & sånt
  • Nasty fru?
Sex & sånt - Sex & samlevnad
  • Nytt inlägg
  • Sök inlägg
  • FAQ
Du som medlem ansvarar för det du skriver i forumet
Hela forumet
Sex & sånt
Sex & samlevnad
  • Visa:
  • Senaste inläggen
  • Senaste trådarna
  • Omröstningar
  • Quiz
  • Obesvarade
  • Hetaste
  • Mina favoriter
  1. Göm
    trådstart

Hjälp Spara till DeliciousDela på Facebook

Nasty fru?

Mån 15 mar 2010 13:47 Läst 9284 gånger Totalt 138 svar
    Anonym
    Visa endast
    Hur får man sin fru att bli mer nasty? Hon är inte så intresserad av sex. Vi har varit ihop länge och har barn, men jag vill ändå göra lite "förbjudna" saker i sängen. Har försökt ta lite initiativ, men får ingen vidare respons.
    (OBS! Ditt användarnamn syns)
    Tack Hjälpsam Wow Intressant Kul Kram Du är inte ensam Grattis Lycka till
    1. «
    2. ‹
    3. 7
    4. 8
    5. 9
    6. 10
    7. 11
    8. 12
    9. 13
    10. ›
    11. »
    1. Aleida
      Visa endast
      Ons 17 mar 2010 18:51
      X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
      Tack. Det är en bra fråga. Vi är bra vänner, två bra föräldrar och lever bra liv. Jag har alltid uppskattat henne som kvinna också, tycker hon är väldigt snygg och så. Men kanske är det så att jag inte känner mig uppskattad som "man", och att även mina känslor för henne har tagit skada med tiden.
      Ja, och konstigt vore det ju annars om man inte får den bekräftelse som sex ger.
      Man kan uppskatta varandra på många olika sätt i en relation, men sexet är ju den sista pusselbiten som verkligen bekräftar och ger tyngd åt orden man uttalar.
      Jag skulle verkligen rekommendera er att gå i familjerådgivning. Ni måste ju mötas innan klyftan mellan er blir bestående, eller att du är otrogen mot henne.

Det kan verkligen vara ett problem då man har olika preferenser i en relation. Hennes ovilja kan ju grundas i något annat, som hon kanske skulle kunna förklara med hjälp av en familjerådgivare. Hon kanske känner sig stressad, osexig, eller som jag skrev förut; ha svårt att se sig både som en bra mamma och en älskarinna. Det finns en del kvinnor jag stött på som tycker att man ska vara på ett visst sätt som mamma och där har porrighet inte någon plats.

Du är ju inte konstig på något sätt, de flesta vill utvecklas och inte hamna i slentrian. Sen låter det ju som att du faktiskt har försökt att gå henne till mötes med bad/champage etc, och även försökt introducera annat.
      Det finns en gräns hur mycket man kan klara av på egen hand, det är inte fel att ta hjälp utifrån
      Som jag skrev förut, du verkar vara mån om henne och att ni ska ha det bra tillsammans. Inte som en skurk som tvingar sig till något.

(Jag råkade bli anonym i inlägg 119)
    2. Anonym (Förstår henne)
      Visa endast
      Ons 17 mar 2010 19:21
      Det är många kommentarer. Tack ni som stöttar och försöker förstå.Några saker i det som skrivs reagerar jag på. Jag skulle ALDRIG tvinga min fru till någonting. Ni som pratar om övergrepp och att lura henne till något har missuppfattat totalt.Det jag vill är att få henne att VILJA göra mer spännande och sexiga saker. Det jag känner mig besviken på är att hon vet hur jag känner, men ändå gör hon ingenting för att förändra sig.Jag försöker i vårt förhållande alltid göra allt för henne och vår familj. Vi delar på allt, och jag har alltid gjort mitt bästa för att hon ska må bra och vara lycklig. Men får man inget tillbaka tappar man efter hand sugen. Som många skriver, är det verkligen för mycket begärt att få leva ut sexuellt med sin fru?Det jag undrar är hur hon resonerar. Tar hon mig 100 procent för given? Känner hon sig inte orolig för att hennes ointresse för mig och mina behov kan gå ut över vårt förhållande? Vi har ett bra förhållande på många sätt, och jag vill helst av allt aldrig svika min familj. Men skulle frestelsen komma vet jag inte längre riktigt hur jag skulle reageraJag känner mig rätt pessimistisk. Jag har försökt möta henne, hitta vägar att kommunicera utan att pressa och övertala. För två år sedan köpte jag ett "sexspel" på vår bröllopsdag, och vi har spelat en gång och flera av de "uppdrag" hon fick ville hon inte göra. Vi har det långt inne i en garderob, och det känns rätt avlägset att plocka fram det igen.Jag känner mig inte älskad och uppskattad. Allt behöver inte vara på mina villkor, men måste allt vara på hennes? Är det konstigt att man tittar runt efter alternativen? Hur stor skurk är jag om jag skaffar mig någon vid sidan av? 
      Jag funderar, du skriver att ni har sex, men inte den typ av sex som du vill ha, därför känner du dig inte uppskattad. Hade det varit min make som skrivit något sådant, jag hade blivit oerhört sårat, för det finns massor av saker som jag skulle vilja att min make gör för mig, då inte på sexplanet, utan mer på det emotionella plant, som han inte gör.
      Men, efter många år tillsammans har jag lärt mig att han är inte sådan som jag kanske velat ha som ideal i mina ungdomsdrömar, jag saknar det ibland när jag ser andras män göra det. Men, det finns inget i världen som jag skulle vilja byta ut min make mot. Jag älskar honom för det han är och uppskattar det han gör för mig, har lärt mig att inte bli sårad/ledsen etc för det han inte gör.
      Om du tänker annorlunda, ni har ett sexliv, kanske inte ditt önskesexliv. Du älskar ju denna kvinna, varför älskar du inte henne för vem hon är fullt ut.
      Skall jag vara krass, så kommer det nog aldrig att ske, om inte kvinnan du lever med går igenom en personlighetsförändring. Men tänk på det bra som ni har i ert sexliv, fokusera på det. Hon känner nog ditt missnöje och då blir sexlivet ännu sämre.

För övrigt finns det massor jag skulle vilja göra ifall tid och pengar fanns, men inte går jag omkring och är besviken  för det jag inte fått, jag har lärt mig att uppskatta det jag har, jag ser min make som han är, älskar honom som han är med alla sina brister, och jag hoppas och tror att han gör detsamma när det gäller mig {#lang_emotions_sunny}, mitt barn, som också har sina fantastiska sidor men även dåliga sidor.

Jag blir lite ledsen när jag ser det ena beklagande inlägget efter det andra, där fokuseringen verkar vara vad man inte får i sitt sexliv, lite tonårsaktigt "alla andra gör det/får det" varför inte jag. Om man har den inställningen, tja, då blir man nog besviken.
    3. Troll72
      Visa endast
      Ons 17 mar 2010 19:37
      Jag funderar, du skriver att ni har sex, men inte den typ av sex som du vill ha, därför känner du dig inte uppskattad. Hade det varit min make som skrivit något sådant, jag hade blivit oerhört sårat, för det finns massor av saker som jag skulle vilja att min make gör för mig, då inte på sexplanet, utan mer på det emotionella plant, som han inte gör. Men, efter många år tillsammans har jag lärt mig att han är inte sådan som jag kanske velat ha som ideal i mina ungdomsdrömar, jag saknar det ibland när jag ser andras män göra det. Men, det finns inget i världen som jag skulle vilja byta ut min make mot. Jag älskar honom för det han är och uppskattar det han gör för mig, har lärt mig att inte bli sårad/ledsen etc för det han inte gör. Om du tänker annorlunda, ni har ett sexliv, kanske inte ditt önskesexliv. Du älskar ju denna kvinna, varför älskar du inte henne för vem hon är fullt ut. Skall jag vara krass, så kommer det nog aldrig att ske, om inte kvinnan du lever med går igenom en personlighetsförändring. Men tänk på det bra som ni har i ert sexliv, fokusera på det. Hon känner nog ditt missnöje och då blir sexlivet ännu sämre. För övrigt finns det massor jag skulle vilja göra ifall tid och pengar fanns, men inte går jag omkring och är besviken  för det jag inte fått, jag har lärt mig att uppskatta det jag har, jag ser min make som han är, älskar honom som han är med alla sina brister, och jag hoppas och tror att han gör detsamma när det gäller mig , mitt barn, som också har sina fantastiska sidor men även dåliga sidor. Jag blir lite ledsen när jag ser det ena beklagande inlägget efter det andra, där fokuseringen verkar vara vad man inte får i sitt sexliv, lite tonårsaktigt "alla andra gör det/får det" varför inte jag. Om man har den inställningen, tja, då blir man nog besviken.
      Som jag ser ligger iaf inte mitt "beklagande" i att TS inte får det han vill på "tonårsaktigt" vis...utan på att det finns TVÅ förlorare i detta fall...BÅDE mannen och kvinnan eftersom detta driver in olust och distans dem emellan som faktiskt eroderar och tär så sakteliga på det som i nuläget är bra.

Och jo, man kan förändras vad gäller både förståelse och vad man faktiskt gör i sänghalmen utan att gå igenom en personllighetsförändring...jag är själv ett exempel på det...och jag vet flera kvinnor med mig. Men nyckeln ligger i insikten av sexualitetens betydelse för en som person och viljan att faktiskt göra det bästa i sin relation för sig själv och därmed den andre. Det är långt från själviskt!

Att älska bågon innebär enligt mitt sätt att se det att även vilja förändras och växa tillsammans. Inte bara att acceptera situationen som den är.
    4. jessicacarlsson
      Visa endast
      Ons 17 mar 2010 21:16
      Gör som flera andra skrivit här, ge henne lite vin eller nåt.
      Sen finns de väldigt bra sexspel, kamasutra är ett väldigt bra spel med massa olika "roliga" saker.

Be henne vara lite öppen för nya förslag, de kan ju inte bara vara på hennes villkor 

Analsex som några föreslår kan jag väl förstå om hon inte är så pigg på haha jag tar inte vem som helst där bak =) de beror helt på hur stor han har
    5. Misse
      Visa endast
      Ons 17 mar 2010 21:35
      Jag tror att många kvinnor lärt sig att det är viktigt att säga nej till det som inte känns bra, vilket säkert är en förutsättning för att få en sund inställning till sex. Men sedan tänker man kanske inte på möjligheten att säga ja till det man är nyfiken på, det som inte känns helt tryggt och "bra" men kanske lite lockande, sånt som vore väldigt utvecklande att utforska. Det kan nästan verka lite farligt och potentiellt skadligt att prova sånt som inte ryms i ens egna fantasier och föreställningar om sex, tror jag. Då är det inte så konstigt om det blir väldigt svårt att våga.

Under min uppväxt i alla fall pratades det mycket om att man absolut inte skulle ställa upp någonting man inte ville, men inget om hur man skulle göra för att inspireras av varandra, att hitta lusten och utvecklas. Ibland kanske det är där man måste börja om det låst sig.
    6. Anonym (Förstår henne)
      Visa endast
      Ons 17 mar 2010 21:48
      Jag tror att många kvinnor lärt sig att det är viktigt att säga nej till det som inte känns bra, vilket säkert är en förutsättning för att få en sund inställning till sex. Men sedan tänker man kanske inte på möjligheten att säga ja till det man är nyfiken på, det som inte känns helt tryggt och "bra" men kanske lite lockande, sånt som vore väldigt utvecklande att utforska. Det kan nästan verka lite farligt och potentiellt skadligt att prova sånt som inte ryms i ens egna fantasier och föreställningar om sex, tror jag. Då är det inte så konstigt om det blir väldigt svårt att våga. Under min uppväxt i alla fall pratades det mycket om att man absolut inte skulle ställa upp någonting man inte ville, men inget om hur man skulle göra för att inspireras av varandra, att hitta lusten och utvecklas. Ibland kanske det är där man måste börja om det låst sig.
      Eller som i mitt fall, har det tagit många, många år att hitta min sexualitet, så är, enligt många här, hämmad och tråkig och inte ett dugg nasty.
      Jag har hittat mig som en sexuell person, och den är inte nasty, men det är först med en man som inte har pressat mig, inte förväntat sig en massa nasty, utan låtit mig vara den jag är, det är med den mannen jag har verkligen njuter av sex.

Man måste också inse att man är av olika sexuell natur och även de som tycker vaniljsex utan nasty inslag är just den sexualiteten som är ens egen, utan att man är hämmad eller tråkig eller onormal.

Men jag tror fortfarande att det är väldigt många som inte ser vad dom har framför ögonen, utan sneglar på andra, på samma sätt som man sneglar på grannens fina kök, fina bil.
      Visst avundsjukan och längtan efter det andra har kan driva folk framåt, men alla är inte den personligheten att man vill drivas framåt hur som helst, vilket inte är samma sak att man är en stockkonservativ person vill att världen skall vara som den är eller rädsla för förändringar, utan man är helt enkelt en nöjd person av naturen.
    7. Anonym (Trådstartaren)
      Visa endast
      Ons 17 mar 2010 22:02
      Eller som i mitt fall, har det tagit många, många år att hitta min sexualitet, så är, enligt många här, hämmad och tråkig och inte ett dugg nasty.Jag har hittat mig som en sexuell person, och den är inte nasty, men det är först med en man som inte har pressat mig, inte förväntat sig en massa nasty, utan låtit mig vara den jag är, det är med den mannen jag har verkligen njuter av sex. Man måste också inse att man är av olika sexuell natur och även de som tycker vaniljsex utan nasty inslag är just den sexualiteten som är ens egen, utan att man är hämmad eller tråkig eller onormal.Men jag tror fortfarande att det är väldigt många som inte ser vad dom har framför ögonen, utan sneglar på andra, på samma sätt som man sneglar på grannens fina kök, fina bil.Visst avundsjukan och längtan efter det andra har kan driva folk framåt, men alla är inte den personligheten att man vill drivas framåt hur som helst, vilket inte är samma sak att man är en stockkonservativ person vill att världen skall vara som den är eller rädsla för förändringar, utan man är helt enkelt en nöjd person av naturen.
      Jo men jag då? Ska jag vara nöjd bara för att du tycker att det är bra att vara nöjd? Räknas inte min uppfattning, jag vill ha mer än vad jag får? varför är min fru (precis som du) 100 % ointresserad av vad jag vill och behöver.

För mig är det helt otänkbart att bara säga nej, nej, nej till saker som är viktiga för min fru, jag gör massor bara för hennes skull. ett förhållande handlar väl om att ge och ta, och det gäller väl båda.
    8. mamamamamaräng
      Visa endast
      Ons 17 mar 2010 23:25
      TS, precis som i mitt tidigare inlägg undrar jag om hon njuter av sex för sexets skull? Om hon har hittat sin sexualitet? Osv.

Jag är nyfiken på om du har läst mitt inlägg och vad ditt svar i så fall är.

Klicka på "Visa endast" brevid mitt nick så hittar du det inlägget också.
    9. Aleida
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 08:27
      En liknelse; Om en person berättade att han var trött på att alltid äta vegetariskt för att hans fru bara ville äta det, skulle man råda honom till att tugga i sig det och vara glad att han fick mat?
      Det är ungefär samma sak. "Var glad att du har sex öht".
      Det handlar ju dessutom inte om att hon ska ställa upp på allt, utan att utveckla sexlivet. Som jag skrev tidigare, hon kan ju inte vara anti precis allt som TS föreslår! Isåfall måste det ju vara något annat som ligger bakom. Om hon inte vill klä ut sig - fine! Inte bli smiskad - också helt ok! Men man måste ju kunna vara öppen och lyhörd för vad ens partner vill! Någon form av kompromiss måste man ju kunna hitta!
    10. Anonym (nasty wife)
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 09:32
      Jo men jag då? Ska jag vara nöjd bara för att du tycker att det är bra att vara nöjd? Räknas inte min uppfattning, jag vill ha mer än vad jag får? varför är min fru (precis som du) 100 % ointresserad av vad jag vill och behöver.För mig är det helt otänkbart att bara säga nej, nej, nej till saker som är viktiga för min fru, jag gör massor bara för hennes skull. ett förhållande handlar väl om att ge och ta, och det gäller väl båda.
      Jag tycker att du har helt rätt!

Och ni bör nog gå i terapi för det här tycker jag,för det låter lite som att ni kört fast...Din fru kanske inte riktigt förstår HUR jobbigt det här är för dig?...

Prata med henne igen och föreslå terapi..Jag skulle faktiskt uppskatta om min make kom o la det som förslag,istället för att bara ge upp och skaffa sig nåt på sidan om...
    11. Anonym (Trådstartaren)
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 11:16
      TS, precis som i mitt tidigare inlägg undrar jag om hon njuter av sex för sexets skull? Om hon har hittat sin sexualitet? Osv.Jag är nyfiken på om du har läst mitt inlägg och vad ditt svar i så fall är. Klicka på "Visa endast" brevid mitt nick så hittar du det inlägget också.
      Vi har sex några gånger i månaden. Min fru njuter och får orgasm om det är det du undrar, men hon har ett ganska inrutat mönster för hur det ska gå till. Hon tycker om närhet och att bli smekt, men föredrar att vara passiv och har svårt att vara den aktive.

Så någon form av sexualitet har hon hittat, men jag är övertygad om att det finns mycket mer för henne också att upptäcka (det ser man ju när man läser här om inte annat). Problemet är att hon inte verkar vara nyfiken på att experimentera och utvecklas.
    12. Anonym (insiktsfull)
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 11:18
      Vi har sex några gånger i månaden. Min fru njuter och får orgasm om det är det du undrar, men hon har ett ganska inrutat mönster för hur det ska gå till. Hon tycker om närhet och att bli smekt, men föredrar att vara passiv och har svårt att vara den aktive. Så någon form av sexualitet har hon hittat, men jag är övertygad om att det finns mycket mer för henne också att upptäcka (det ser man ju när man läser här om inte annat). Problemet är att hon inte verkar vara nyfiken på att experimentera och utvecklas.
      Det kan ju också vara så att hon inte vill experimentera och utvecklas med just dig? Har tanken slagit dig?
    13. Anonym (Trådstartaren)
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 11:28
      Det kan ju också vara så att hon inte vill experimentera och utvecklas med just dig? Har tanken slagit dig?
      Jo, så kan det vara. Men jag skulle i så fall bli väldigt besviken på att hon inte berättat det för länge sedan, så vi i så fall kan gå vidare på var sitt håll och inte kasta bort mer tid på varandra.

Utifrån vad jag vet tror jag ändå att hon skulle bli väldigt ledsen (och arg) om jag lämnar henne på grund av vårt sexliv.
    14. Rynkigutanpåslätinut i
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 11:30
      Det är sånt man tänker på också. Du är verkligen uppmuntrande..
      .
      Vad sägs om att vara lite konstruktiv istället. Tycker du att det är ok att bete sig så? Är det ett beteende som går att ändra? Är det TS "fel" att frun inte vill experimentera med honom? Hur ska han veta vad som är fel och om han kan ändra sig på något sätt om hon inte säger det? Måste man fråga om en sån här sak för att få veta eller är det parten som inte vill, i detta fallet frun, som självmant ska berätta?
    15. Troll72
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 12:29
      Prata och lyfta frågan måste man ju för tydligt är att TS nu börjar hitta alternativa vägar att få sina behov tillfredsställda. Det bör ske innan det går så långt att det inte går att reparera eller vägen tillbaka blir (ännu) längre men har man varit ihop så länge och har så mycket i "relationsryggsäcken" så tror jag det är svårt att göra det på egen hand. Jag tror att man fastnar i samma ord som man alltid använt och samma resonemang och det vet alla att när man hört en sak flera gånger stänger man till slut av och slutar lyssna.

Det man kan få hjälp i parterapi med är just att sätta nya ord på det man försökt få fram med "de gamla" och ibland ska det till att en tredje part säger saker som "mellanpart" för att också allvaret i frågan ska bli tydligt.
    16. Aleida
      Visa endast
      Tors 18 mar 2010 16:59
      Prata och lyfta frågan måste man ju för tydligt är att TS nu börjar hitta alternativa vägar att få sina behov tillfredsställda. Det bör ske innan det går så långt att det inte går att reparera eller vägen tillbaka blir (ännu) längre men har man varit ihop så länge och har så mycket i "relationsryggsäcken" så tror jag det är svårt att göra det på egen hand. Jag tror att man fastnar i samma ord som man alltid använt och samma resonemang och det vet alla att när man hört en sak flera gånger stänger man till slut av och slutar lyssna.Det man kan få hjälp i parterapi med är just att sätta nya ord på det man försökt få fram med "de gamla" och ibland ska det till att en tredje part säger saker som "mellanpart" för att också allvaret i frågan ska bli tydligt.
      Bra skrivet!
    17. Anonym (MEN KOM DÅ)
      Visa endast
      Fre 19 mar 2010 14:23
      Hur får man sin fru att bli mer nasty? Hon är inte så intresserad av sex. Vi har varit ihop länge och har barn, men jag vill ändå göra lite "förbjudna" saker i sängen. Har försökt ta lite initiativ, men får ingen vidare respons.
      Ts kom till mamma så ska du få leka av dig..
    18. Rynkigutanpåslätinut i
      Visa endast
      Fre 19 mar 2010 14:43
      Ts kom till mamma så ska du få leka av dig..
      Ja nu blir det ett riktigt kinky rollspel. {#lang_emotions_djavulsk}

Har du varit en duktig pojke kanske mamma har en överraskning åt dig också. Det kommer inte vara choklad..
    1. «
    2. ‹
    3. 7
    4. 8
    5. 9
    6. 10
    7. 11
    8. 12
    9. 13
    10. ›
    11. »
Gå till toppen av sidan

Svara i tråden:

Du är inte inloggad, du måste vara inloggad för att svara på inlägg eller starta trådar!

Logga in här!
Laddar...
Du har loggat in med Facebook Connect,
för att gå vidare måste du välja ett användarnamn.
Användarnamn
Hämta min profilbild
Fortsätt
Inte medlem? Logga in för att starta trådar eller skriva inlägg i forumet.
Logga in snabbt och anonymt
med ditt Facebook-konto
eller
E-post:
Lösenord:
Logga in automatiskt på denna dator
Logga in
Glömt ditt lösenord?

Innehåll

Vi rekommenderar

Testfakta Stort test av febertermometrar.

Gravidkalendern Följ graviditeten, vecka för vecka.

Min förlossning Allt om andras förlossningar.

Fråga experten

BarnmorskanStäll din fråga

Barnmorskorna Jenny och Aleksandra har lång erfarenhet. I samarbete med Pampers.

BVC-sköterskanStäll din fråga

Carmen och Helena är BVC-sköterskor på Lillugglans BVC. 

FörlossningsrädslaStäll din fråga

Lena är förlossningsspecialist. I samarbete med Ekens barnmorskemottagning.

Missa inte ANNONS

Sverigemamman 2011

En rapport från 9000 svenska mammor

Maximera din pension.

Carina Blomberg är trygghetsekonom på AMF och svarar här på dina frågor om pension.

• Startsidan
  • Forum
    • Mina favoriter
    • Mina trådar
    • Info & Regler
    • Nytt inlägg
    • Medlemsgrupper
    • Kategorier
    • Allmänna rubriker
    • Adoption
    • Fråga experten
    • Förälder
    • Gravid
    • Känsliga rummet
    • Medlemstrådar
    • Pappagrupp
    • Planerar barn
    • Sex & samlevnad
      • Senaste inläggen
      • Föräldraskap
      • Homo/bi/trans
      • Könssjukdomar
      • Leksaker/hjälpmedel
      • Minskad lust
      • När man inte vill
      • Otrohet
      • Sex & graviditet
      • Sex & Sånt
      • Sex efter förlossning
      • Skydd
      • Smärta/Obehag
      • Ställningar
    • Svårt att få barn
    • Änglarum
  • Min förlossning
  • Testa dig själv
  • Gravidverktyg
  • Första tiden hemma
  • Lekliv
  • Faktaguider
  • Bloggar
  • Galleri
  • Medlemmar
  • Medlemsgrupper
  • Planerar barn
  • Väntar barn
  • Förälder
  • Matliv
  • Resliv
  • Fråga experten
  • Chattliv
  • Köp & Sälj
  • Shoppingguiden
  • Tävla & vinn
  • Testpanelen
  • Hetaste debatterna
    • Kom hem från jobbet, hittade mannen med HANS ex! :'(
    • Ge mig EN bra anledning till abort
    • Sexuellt svartsjuk på våran katt
    • Min dotter stal massa godis från affären!
    • Gett min son fel ersättning i 3 veckor!!!!!
    • Hur ser soc på detta? Långt
  • Mest lästa bloggarna
    • Mama Elle
    • Anna's blogg
    • Antitanti i Vitabergen, södermalm
    • Mina diktkort
    • Från cup till dl
  • Mest sedda klippen
    • MOV09244.MP4

INNEHÅLL

Forum
Allmänna rubriker
Adoption
Fråga experten
Förälder
Gravid
Känsliga rummet
Medlemstrådar
Pappagrupp
Planerar barn
Sex & samlevnad
Svårt att få barn
Änglarum
Avdelningar
Planerar barn
Väntar barn
Förälder
Matliv
Resliv
Fråga experten
Köp & Sälj
Shoppingguiden
Tävla & vinn
Testpanelen
Bloggar
Hem & Fritid
Hälsa & Vård
Kultur
Media
Personligt
Politik
Samhälle

Galleri
Bildduellen
Bilder
Video
Faktaguider
Astma och allergi
Barns hälsa
Barnsjukdomar
Bli med barn
Cancer
Graviditet
Kvinnors hälsa
Sex
Övrigt
Fråga experten
Allergiexperten
Barndietisten
Barnmorskan
Barnpsykologen
BVC-sköterskan
Fråga Försäkringskassan
Förlossningsrädsla
Förskolepedagogen
Parterapeuten
Pensionsrådgivaren
Sexologen
Träningsexperten
Information
Om Familjeliv
Annonsera
Kontakt
Info & Support
Säkerhetspolicy
Om cookies
Om Familjeliv Annonsera Kontakt Info & Support Säkerhetspolicy Om cookies
© 2003-2012 - All rights reserved     Familjeliv Media AB     Valhallavägen 117 K     SE-115 31 Stockholm