Jag tycker också duschen blir för "rakt på" så för mig funkar det bäst att ha strålen lite bredvid själva klitoris. Eller ha lite hud mellan (alltså inte sära med fingrarna). Tog några gånger innan jag lärde mig men efter det så blev det oftast väldigt långa duschar

.
Och angående videon...JA det funkar. Dock så får jag inte lika stora orgasmer som hon i videon varje gång. Men ibland ja så tappar man allt o bar aligger o skakar sådär. Men jag kan komma av penetration med kuken också. Gäller bara att ha rätt vinkel och att han är lite uthållig för det kan ta lite längre tid. Men jag tycker det är mysigare att komma av att partnern är inne i mig. Oftast så tycker den andre att det är väldigt skönt med för iaf jag blir vääldigt trång just då.
Ang att få flera klitorisorgasmer...så har jag bara lyckats med det med vibratorn. När jag blir slickad o pillad av ev partner så går det inte alls att komma flera gånger..blir abra till slut att göra ont om han fortsätter slicka.. Men jag tycker inte det gör så mycket, har det ju liksom skönt på andra sätt hehe.
(Fan va trist sexlivet är när man är singel...

)