Eftersom inte TS har svarat på något inlägg så vet vi egentligen ingenting och kan spekulera i all oändlighet.
Att hennes hål ska fyllas, tänjas ut och sprutas i är ju faktiskt något som allltid gjorts då vi män har en penis som fyller, tänjer ut och så småningom sprutar i kvinnan.
TS man kanske tror att hans fru, om han köper en bh och ett par sexiga trosor till henne, känner sig sexig och då blir kåtare. Hon däremot ser det som att hon klär ut sig. Det behöver inte betyda att han bett henne klä sig i lack/läder/stilettklackar mm. Han kanske bara har dålig smak. Vad vet vi då hon ej har svarat sedan trådstarten???
Hon kanske är "nöjd" med att ha sex som de alltid har haft det. Han blir mer och mer frustrerad då hon kanske aldrig fått en orgasm och han blir mer och mer desperat i sitt exprimenterande för att hitta den där grejen som får henne att explodera och skaka som ett asplöv. Än en gång, vad vet vi?
Det kan också vara som vissa tolkar det. Han kanske är självupptagen och porrskadad som inte är lyhörd för TS behov. VAD VET VI?
Själv tycker jag om att experimentera på alla möjliga sätt. En del "moves" har varit väldigt uppskattade, en del mindre. Om man inte provar så utvecklas man inte och allt blir långtråkigt. Sen måste givetvis båda vara bekväma i situationen eller åtminstone villig att prova.
För att lätta upp stämningen kan jag berätta om när jag läst att man kunde smörja in sin partners kön med något ätbart, exempelvis sylt eller grädde för att sedan slicka henne "ren". Ambitiös som jag är tog jag något riktigt kladdigt så att det skulle ta lång tid att bli klar - nämligen kolasås. Hur detta såg ut efter en stunds slickande måste ses och jag blev istället illamående. Vi fick avbryta om min sambo fick duscha av sig där nere.
Kram på Er.