X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Kan träffa genom vänner, på fest, på bussen, nätet. Jag är försiktg, brukar bli middagar ute på stan, bio mm. Bjuder inte hem eller åker hem till någon i första taget. Så jag tycker det borde vara en indikation på att jag tar det lite lugnt. Därför så blir jag förvånad av att få avancerade sexuella förslag i rätt tidigt skede. Vart är gentlemännen? Jag kanske har fördommar men en man som så snabbt kommer med sådana förslag dömmer jag som ego och det är som ett varningsflagg.
mm tror det är lite fördomar men samtidigt skadar ju inte försiktighet eftersom det finns massa puckon där ute, Men samtidigt om jag skall se till mig själv så hmm , är jag nyfiken hur tjejen gillar sex och vad hon tycker om, dvs vad hon tänder på ,Är ju faktist en viktig sak det oxo , inte bara att grundbasen med trygghet, ärlighet. respekt, omtänksamhet, fungerar och att man s.a.s har samma tankar stämmer, För den jag vill ha som flickvän skall ju allt stämma med, sen väljer jag ju självklart bort , svartsjuka,otrygg,osocial,kontoll behov etc etc. men sån är ju jag...Sen gentleman är man inte alltid det ?, dvs håller upp dörrar, sätter sig o tittar in i väggen eller nåt om äter ute, så tjejen får se in i resturangen, ush va gammal man låter nu HAHA...Tror det har o göra med uppfostran och hur man ser på tjejer överlag,
/Thomas