Har nyligen insett att min sambo sedan tre år tillbaka är undergiven i sängen. Till vardags är han rätt kontrollerande och vill ha allt på sitt sätt men ja i sängen så vill han mer eller mindre bli domderad.
Jag är också undergiven :-O Men nu har jag bestämt mig för att lösa detta problem genom att bli dominant för hans skull. Som en akt av undergivenhet haha ;) Om ni förstår.
I helgen vill jag överraska honom med lite lek. Har köpt två band som man kan använda för att binda fast handleder och fotleder. Tyvärr har vi ingen säng med stolpar....
Jag har lekt lite med hans rumpa förut och det gillr han. Har köpt en prostatavibrator, men han använder den bara om man säger åt honom att göra det haha....
Jag vill nu ha lite tips från undergivna män därute. Hur ska jag inleda och avsluta akten? Jag som själv är undergiven i grund och botten har ju lite idéer men vill ändå ha den manliga aspekten av det hela (jag är tjej).
Han verkar vilja bli tillsagd vad han ska göra, tycker om att bli kallad saker, tycker om när man leker med hans rumpa och så. Han gillar dock inte smisk....fastbunden verkar han vilja bli också.
Kort och gott vill jag skapa ett slags "manuskript" så att det ska bli rätt i helgen. Känner at jag inte kan ta detta på känsla...