Miss Kitty; ja tanken har slagit mig... sexvägra eller vara lika "go" under akten. Slänga iväg ett par (Gud bevare mig) 9dgrs gamla trosor, med beläggning mellan tänderna fara emot honom och be honom go down om me *lätt äverdrivet här förståss* för att få in en pik.
En annan tanke jag haft vore att sunka till mig på samma sätt.
Jag tror, med betoning på TROR (antar, HOPPAS) att ett uns gick in då han kom upp sent i em:s och jag hälsade goddag med "Godmorgon Grisen" och sen ännu en gång påpekade i samlad ton att det äcklar mig och tänder av mig att se hans beteende.
*S* förstår också din lätta frustration över söndertvättade jeans

He he, du fick gömma undan jeans från tvätten och jag får gömma undan dom TILL tvätten.
Legewiel, jepp det är ju där i uppväxten man får grunden liksom! I mitt jobb är det övervägande män och ack så många av dessa som INTE har en sund syn på det med vardagshygien. Jag blir alltid lika förundrad, för att inte tala om hur "

" förundrad jag är här hemma.

på er för era strykekramar, bara att ventilera detta med er lättar min frustration!
Anonm (uuuu), nja ja flytta och verkligen markera vore ett

! Men vad säger jag till kompisen jag bor hos då? "Eeeh min man är en satans lortgris" ? Jag har inte hjärta att hänga ut honom på det viset, men tack för din omtanke!

på dig med!