Startsidan
Bli medlem » Glömt ditt lösenord?

Logga in med Facebook
Medlemsförmåner ▸ Barnböcker Foto Leksaker & baby Hälsa & Välmående
  • Du är här:
  • Familjeliv.se
  • Forum
  • Sex & samlevnad
  • När man inte vill
  • Killen har inte lika mycket sexlust längre
När man inte vill - Sex & samlevnad
  • Nytt inlägg
  • Sök inlägg
  • FAQ
Du som medlem ansvarar för det du skriver i forumet
Hela forumet
När man inte vill
Sex & samlevnad
  • Visa:
  • Senaste inläggen
  • Senaste trådarna
  • Omröstningar
  • Quiz
  • Obesvarade
  • Hetaste
  • Mina favoriter
  1. Göm
    trådstart

Hjälp Spara till DeliciousDela på Facebook

Killen har inte lika mycket sexlust längre

Ons 5 sep 2012 14:33 Läst 718 gånger Totalt 18 svar
    Anonym (frustrerad)
    Visa endast
    I början var vi på samma nivå med sexlusten och vi ville båda ha sex så ofta vi hade möjlighet. För 7-8 veckor sen var han sjuk och fast han blivit frisk för länge sen så har han fortfarande väldigt låg sexlust. Spelar ingen roll vad vi gör så verkar den inte öka och som det är nu har vi gått från att ha sex 5-6 gånger i veckan till 0-2 gånger och det är för lite för att jag ska vara nöjd.

Jag går ständigt runt och är kåt och frustrerad. Jag har fått tankar på att göra slut och få sex av andra istället. Jag har föreslagit att vi skulle kunna ha ett öppet förhållande så jag skulle kunna ha en eller några kk vid sidan av men det vill han inte och jag förstår det. Men hur länge ska jag stå ut? Finns det något som kan hjälpa han att få tillbaka lusten? Som det är nu kommer jag inte att orka hur länge som helst. Känns jobbigt när jag vet att om jag gör slut står många killar där och mer än gärna vill ha ett kkförhållande med mej så sex skulle jag få. Jag vill inte vara utan honom men jag kommer inte att stå ut med så här lite sex heller. Om jag fick bestämma så skulle jag ha sex 1-3 gånger om dagen. Onanerar typ 3 gånger om dagen och håller på att slita ut mina leksaker pga sexbrist. Jag vill bara ha ett rejält knull nu.
    (OBS! Ditt användarnamn syns)
    Tack Hjälpsam Wow Intressant Kul Kram Du är inte ensam Grattis Lycka till
    1. «
    2. ‹
    3. 1
    4.  
    5.  
    6.  
    7.  
    8.  
    9.  
    10. ›
    11. »
    1. Anonym
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 14:42
      Anonym (frustrerad) skrev 2012-09-05 14:33:16 följande:
      I början var vi på samma nivå med sexlusten och vi ville båda ha sex så ofta vi hade möjlighet. För 7-8 veckor sen var han sjuk och fast han blivit frisk för länge sen så har han fortfarande väldigt låg sexlust. Spelar ingen roll vad vi gör så verkar den inte öka och som det är nu har vi gått från att ha sex 5-6 gånger i veckan till 0-2 gånger och det är för lite för att jag ska vara nöjd.

Jag går ständigt runt och är kåt och frustrerad. Jag har fått tankar på att göra slut och få sex av andra istället. Jag har föreslagit att vi skulle kunna ha ett öppet förhållande så jag skulle kunna ha en eller några kk vid sidan av men det vill han inte och jag förstår det. Men hur länge ska jag stå ut? Finns det något som kan hjälpa han att få tillbaka lusten? Som det är nu kommer jag inte att orka hur länge som helst. Känns jobbigt när jag vet att om jag gör slut står många killar där och mer än gärna vill ha ett kkförhållande med mej så sex skulle jag få. Jag vill inte vara utan honom men jag kommer inte att stå ut med så här lite sex heller. Om jag fick bestämma så skulle jag ha sex 1-3 gånger om dagen. Onanerar typ 3 gånger om dagen och håller på att slita ut mina leksaker pga sexbrist. Jag vill bara ha ett rejält knull nu.
      hur gamla är ni? Hur länge har ni varit tillsammans?
    2. Anonym
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 15:47
      Prata med honom? Om han inte är sugen på sex kanske han kan hjälpa till att tillfredsställa dig genom exempelvis oralsex eller smeksex?
    3. Anonym
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 17:19
      Bäst att snacka med varann!
    4. Mitt Namn
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 17:28
      Eller krypa upp i hans famn och viska en massa saker du vill göra med honom eller du vill att han ska göra med dig? Glad
    5. Anonym (frustrerad) (Trådstartaren)
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 18:48
      Jag har pratat med honom många gånger och han säger att han vill få tillbaka lusten men sen händer det inget mer. Vet inte om det kan ha med åldern att göra kanske? Vill inte säga exakt ålder men han är mellan 45-50 år. Jag är rätt mycket yngre, mellan 30-35 år, och för mej har lusten hamnat på topp. Det händer att han tillfredställer mej ändå men det känns ju inte lika kul att han gör det när han själv inte har lust på det viset. När hans lust är på topp så är sexet riktigt bra så det känns tråkigt att det blivit så här nu, speciellt när det var så bra i början och vi då var på samma nivå. Vi har bara varit ihop några månader och det var väl bra typ 2 månader men sen hände det något. Är det värt att fortsätta och hoppas det ska bli bättre? Kan det bli bättre? För mej är sex väldigt viktigt, det är så pass viktigt att jag kommer inte att orka hur länge som helst om det inte blir bättre. 
    6. Anonym (frustrerad) (Trådstartaren)
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 21:36
      Har pratat med vänner ikväll och försökt komma till klarhet med allt. En av mina vänner sa att hon tror att det kanske kan bero på att han faktiskt har starka känslor och att han därför inte klarar av det på samma sätt längre. Att det finns personer som kan kn***a utan problem utan känslor men när det blir känslor inblandat så blir det svårare. Jag vet inte, jag tycker det låter märkligt. Borde det inte bli bättre och att man vill mera när det blir känslor inblandat? Mysa gör han mer än gärna, ligger nära, kramas, pussas och ger mej enormt med närhet varje gång vi träffas. 
    7. Anonym (sanna)
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 22:10
      Anonym (frustrerad) skrev 2012-09-05 21:36:46 följande:
      Har pratat med vänner ikväll och försökt komma till klarhet med allt. En av mina vänner sa att hon tror att det kanske kan bero på att han faktiskt har starka känslor och att han därför inte klarar av det på samma sätt längre. Att det finns personer som kan kn***a utan problem utan känslor men när det blir känslor inblandat så blir det svårare. Jag vet inte, jag tycker det låter märkligt. Borde det inte bli bättre och att man vill mera när det blir känslor inblandat? Mysa gör han mer än gärna, ligger nära, kramas, pussas och ger mej enormt med närhet varje gång vi träffas. 
      Det där lät lite intressant, att det blir svårare med känslor. Det måste va en typisk kill-grej, för så är det nog med min kille.
      Är det för att den dom är kär i/älskar, den vill dom inte "smutsa" ner? 
    8. Anonym (frustrerad) (Trådstartaren)
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 22:52
      Anonym (sanna) skrev 2012-09-05 22:10:02 följande:
      Det där lät lite intressant, att det blir svårare med känslor. Det måste va en typisk kill-grej, för så är det nog med min kille.
      Jag vet inte, jag har aldrig varit med om det med någon annan eller hört talas om det. Jag tycker det låter väldigt konstigt om det skulle vara så men jag vet inte. 
    9. Teodore
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 23:00
      Anonym (sanna) skrev 2012-09-05 22:10:02 följande:
      Det stämmer säkert in på vissa killar, speciellt de som är undergivna. Vissa älskar sin tjej för mycket helt enkelt. Kan ta en metafor, vissa killar älskar sin bil så mycket och vårdar den ömt, de kör den försiktigt.
      Sen finns det de som använder den fullt ut och kör järnet, trots de tycker de har väldens bästa bil!
      Ger mig tusan på att det funkar så men tjejer oxå. Men vad vet jag, är bara en simpel kille som ger järnet, både med bilen och......
    10. Anonym (frustrerad) (Trådstartaren)
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 23:17
      Teodore skrev 2012-09-05 23:00:55 följande:
      Det stämmer säkert in på vissa killar, speciellt de som är undergivna. Vissa älskar sin tjej för mycket helt enkelt. Kan ta en metafor, vissa killar älskar sin bil så mycket och vårdar den ömt, de kör den försiktigt.
      Sen finns det de som använder den fullt ut och kör järnet, trots de tycker de har väldens bästa bil!
      Ger mig tusan på att det funkar så men tjejer oxå. Men vad vet jag, är bara en simpel kille som ger järnet, både med bilen och......
      Undergiven är han inte utan tvärtom så är han dominant
    11. Teodore
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 23:24
      Anonym (frustrerad) skrev 2012-09-05 23:17:09 följande:
      Undergiven är han inte utan tvärtom så är han dominant
      Då förstår jag faktiskt inte. Är han dominant så är du kanske inte tillräckligt undergiven för att tända honom.
      Kan han ha någon vid sidanom?
      Tror inte att "prata ut" gör han kåtare.
      Antingen får du göra slut, hitta ett kk eller leva med det.
      Jag rekommenderar dig ett kk.
    12. Anonym (frustrerad) (Trådstartaren)
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 23:34
      Teodore skrev 2012-09-05 23:24:47 följande:
      Då förstår jag faktiskt inte. Är han dominant så är du kanske inte tillräckligt undergiven för att tända honom.
      Kan han ha någon vid sidanom?
      Tror inte att "prata ut" gör han kåtare.
      Antingen får du göra slut, hitta ett kk eller leva med det.
      Jag rekommenderar dig ett kk.
      Jag är nog undergiven nog, vad det gäller den biten så passar vi varann väldigt bra. Jag är helt säker på att han inte har någon annan så det är inte det som är problemet. Jag skulle gärna ha en kk vid sidan av men det går han inte med på tyvärr. Så ja, det är väl göra slut eller stå ut som gäller. Jag har försökt göra slut ett par veckor men han vill inte det och jag smälter direkt för det gör ont att vara utan honom. Vi ska träffas imorgon eller fredag så jag får väl se vad det blir då. 
    13. Teodore
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 23:39
      Anonym (frustrerad) skrev 2012-09-05 23:34:04 följande:
      Jag är nog undergiven nog, vad det gäller den biten så passar vi varann väldigt bra. Jag är helt säker på att han inte har någon annan så det är inte det som är problemet. Jag skulle gärna ha en kk vid sidan av men det går han inte med på tyvärr. Så ja, det är väl göra slut eller stå ut som gäller. Jag har försökt göra slut ett par veckor men han vill inte det och jag smälter direkt för det gör ont att vara utan honom. Vi ska träffas imorgon eller fredag så jag får väl se vad det blir då. 
      Hur hade det funkat med ett kk utan hans vetskap?
    14. Anonym (frustrerad) (Trådstartaren)
      Visa endast
      Ons 5 sep 2012 23:58
      Teodore skrev 2012-09-05 23:39:16 följande:
      Hur hade det funkat med ett kk utan hans vetskap?
      Inte alls för jag kan inte hålla en sån sak hemlig. Det tror jag inte heller löser problemet. Det märkliga är att han alltid haft hög sexlust hela livet fram tills nu och det var en av sakerna som gjorde att vi föll för varandra. Han har haft sex ofta, onanerat alla dagar, kollat mycket porr men nu gör han inte ens det längre. Det har gått så långt att jag kollat porr med honom för att se om det skulle hjälpa men inte ens det funkade.

Kan min höga sexlust ha något med det att göra? Att det skrämmer honom? I början tyckte han bara det var bra och han säger att han gillar det fortfarande men jag vet inte. Första månaderna skickade vi massor med snuskiga sms och han tände rejält på det, han skickade massor med heta bilder på sig själv men nu verkar han inte gå igång på sms längre och han har slutat skicka bilder. Jag vet att han tycker om mej för det visar all närhet han ger åt mej så känslor har han ju. Skulle förstå om han inte alls ville ha närhet heller för då skulle hans känslor vara borta och då kan jag förstå att sexlusten försvinner. Men nu förstår jag inte alls för vi ligger nära i timmar och han smeker mej (på ett icke-sexuellt sätt), kramas, pussas osv. Vi somnar alltid i skedställning där han ligger tätt bakom mej och håller om mej. 
    15. Anonym (frustrerad) (Trådstartaren)
      Visa endast
      Tors 6 sep 2012 10:27
      Finns det någon mer som har några tankar om det?
    16. jonte02
      Visa endast
      Tors 6 sep 2012 10:38
      Även om åldersskillnaden i sig inte behöver vara orsak/anledning. Alla är ju olika och gillar olika. Men alla går vi igenom olika saker/faser i olika skeden av våra liv. "kriserna" är ju relativt bundna kring vissa åldrar även om det kan variera något beroende på individ. Hur ser han på livet? Vart befinner han sig i tankar kring tvåsamhet och ålderskillnad? Har ni barn? Bor ni tillsammans? Vill han något annat som han inte "vågar" berätta? Är han "rädd" för att du skall lämna? 
    17. Anonym (frustrerad) (Trådstartaren)
      Visa endast
      Tors 6 sep 2012 12:10
      Det jag vet är att han var väldigt inställd på en hobbysak under junimånad och stressade men hann inte klart i tid. Fast han var stressad så funkade han som vanligt och även ett par veckor efter fast han fick ge upp. Sen blev han som sagt sjuk ett par veckor och jag förstår att han inte orkade när han var sjuk. Men fast han varit frisk länge nu så kommer det inte tillbaka av nån anledning. 

Jag har barn och är klar med det och vill inte ha flera. Han har inte barn och vill inte ha fast han tycker om barn. Han har träffat mina barn flera gånger och det fungerar riktigt bra. Vi träffas ibland när jag har barnen men mest träffas vi när jag är barnfri så det är sällan det "stör". Vi bor inte ihop och har inte några planer på det. Vi känner båda att vi vill ha vårt eget och möjlighet till egentid från varandra. Så vad det gäller barn och allt sånt är vi på samma nivå trots stor åldersskillnad.

Jag har fått veta så mycket att i förra förhållandet blev han bränd och fick inte gensvar när han försökte. Så jag vet att han är rädd att bli sårad men det är jag också. Jag känner lite att han kanske inte släpper in mej helt utan det finns en mur som inte går att komma igenom. Nu är vårt förhållande relativt nytt ännu och det tar ju tid att lära känna varandra så det kanske går att komma igenom det. Jag vet att han inte vill förlora mej, det visar han tydligt men jag vet ändå inte. Kanske han är för svår? Hjärtat säger iaf att jag inte vill vara utan honom men kanske det blir för komplicerat när det redan så här tidigt är svårt.
    18. jonte02
      Visa endast
      Tors 6 sep 2012 12:39
      Anonym (frustrerad) skrev 2012-09-06 12:10:39 följande:
      Det jag vet är att han var väldigt inställd på en hobbysak under junimånad och stressade men hann inte klart i tid. Fast han var stressad så funkade han som vanligt och även ett par veckor efter fast han fick ge upp. Sen blev han som sagt sjuk ett par veckor och jag förstår att han inte orkade när han var sjuk. Men fast han varit frisk länge nu så kommer det inte tillbaka av nån anledning. 

Jag har barn och är klar med det och vill inte ha flera. Han har inte barn och vill inte ha fast han tycker om barn. Han har träffat mina barn flera gånger och det fungerar riktigt bra. Vi träffas ibland när jag har barnen men mest träffas vi när jag är barnfri så det är sällan det "stör". Vi bor inte ihop och har inte några planer på det. Vi känner båda att vi vill ha vårt eget och möjlighet till egentid från varandra. Så vad det gäller barn och allt sånt är vi på samma nivå trots stor åldersskillnad.

Jag har fått veta så mycket att i förra förhållandet blev han bränd och fick inte gensvar när han försökte. Så jag vet att han är rädd att bli sårad men det är jag också. Jag känner lite att han kanske inte släpper in mej helt utan det finns en mur som inte går att komma igenom. Nu är vårt förhållande relativt nytt ännu och det tar ju tid att lära känna varandra så det kanske går att komma igenom det. Jag vet att han inte vill förlora mej, det visar han tydligt men jag vet ändå inte. Kanske han är för svår? Hjärtat säger iaf att jag inte vill vara utan honom men kanske det blir för komplicerat när det redan så här tidigt är svårt.
      Hans känsla av att ha blivit bränd kanske gör honom påmind i era diskussioner och gör att han låser sig!? Om inte sjukdomen du talar om var mer än feber eller liknande borde det ju inte vara någon orsak. Men rör det sig om en annan typ av sjukdom så finns det ju möjlighet att den kan ha satt griller i huvudet!?

Och iom att ert förhållande är såpass nytt så kanske man inte heller öppnar sig totalt för varandra. Dessutom kan tankar, tyckanden och funderingar förändras. I början av en relation hänger man inte direkt upp sig på saker utan kör på och ser det roliga och det som är spännande och härligt. Vad vill ni med ert förhållande? Vad vill du? Vad vill han? Han kanske inte vill säga vad han tycker och vill för att inte riskera det ni har. Han vill inte bli bränd igen!?

Eller oxo är det bara en dipp i lusten. 
    1. «
    2. ‹
    3. 1
    4.  
    5.  
    6.  
    7.  
    8.  
    9.  
    10. ›
    11. »
Gå till toppen av sidan

Svara i tråden:

Bli medlem            
Signatur: E-postadress:
E-postadress: Lösenord:
Glömt ditt lösenord? Klicka här
Signatur:
Det gick inte att logga in med Facebook, försök igen genom att klicka här.

Antal frågor Antal svaralternativ  
  När du är nöjd med dina frågor och svarsalternativ, skriv en kommentar eller instruktion till quizet i det "vanliga" diskussionsfönstret.
Laddar...

Innehåll

Vi rekommenderar

Direkt i din epost Prenumerera på Familjelivs gravidkalender

Medlemsgrupper Hitta rätt kompisgäng för dig

Fråga experten

BVC-sköterskanStäll din fråga

Eva är BVC-sköterska på Systrarna Söders BVC-mottagning. 

BarnmorskanStäll din fråga

Barnmorska Annelie från Barnmorskehuset har lång erfarenhet. I samarbete med Pampers.

Missa inte ANNONS

Vinn minisemester på Astrid Lindgrens Värld

Vinn roligaste sommarsemestern inklusive boende för 2 vuxna och tre barn.

Försöker du bli gravid?

Gå med i Clearblus medlemsgrupp. Här möts vi och ger varandra råd och stöd.

Fråga om barnkläder

Fråga Stadiums experter om barnkläder från stl 86 cl

Smartare än en 6-åring?

Vågar du se sanningen i vitögat? Klarar du alla frågor som en vanlig 6-åring fixar?

• Startsidan
  • Forum
    • Mina favoriter
    • Mina trådar
    • Info & Regler
    • Nytt inlägg
    • Medlemsgrupper
    • Kategorier
    • Allmänna rubriker
    • Adoption
    • Fråga experten
    • Förälder
    • Gravid
    • Känsliga rummet
    • Medlemstrådar
    • Pappagrupp
    • Planerar barn
    • Sex & samlevnad
      • Senaste inläggen
      • Föräldraskap
      • Homo/bi/trans
      • Könssjukdomar
      • Leksaker/hjälpmedel
      • Minskad lust
      • När man inte vill
      • Otrohet
      • Sex & graviditet
      • Sex & Sånt
      • Sex efter förlossning
      • Skydd
      • Smärta/Obehag
      • Ställningar
    • Svårt att få barn
    • Änglarum
  • Min förlossning
  • Testa dig själv
  • Gravidverktyg
  • Första tiden hemma
  • Lekliv
  • Faktaguider
  • Bloggar
  • Galleri
  • Medlemmar
  • Medlemsgrupper
  • Planerar barn
  • Väntar barn
  • Förälder
  • Matliv
  • Resliv
  • Fråga experten
  • Chattliv
  • Köp & Sälj
  • Shoppingguiden
  • Tävla & vinn
  • Testpanelen
  • Hetaste debatterna
    • Fråga en ung prostituerad!
    • hur födela rummen?
    • Hur tröstas barnen på förskolan?
    • Varför äter ni ägg?!
    • Nutrilett smoothie till en 2åring?
    • Hjälp! Min kille fyller snart 30 år, han vill att jag ska ordna en fest men jag får bara ångest!
    • Han fick ingen tårta på dagis! Jag ville bara gråta!
  • Mest lästa bloggarna
    • Anna's blogg
    • Husmorstips
    • Från cup till dl
    • Antitanti i Vitabergen, södermalm
    • Mina diktkort
  • Mest sedda klippen
    • Pizza
    • Hektor och stolen

Länktips

Idrottsförälder

Familjebil

Hybridbil

Graviduträkning

Gravidkalender

Gravid

Beställ Babybox

Bröllop

Festlokal

Bröllop

Brudklänning

Brudnäbb

Möhippa

Vigselring

Bröllopstal

Morgongåva

Lekmer

Leksaker

Barnvagnar

Bilbarnstolar

Ifolor

Fotoböcker

Fotokort

Fotopresenter

Bodystore

Ekologiskt

Hälsa/kropp

Naturläkemedel

Goboken

Barn och läsning

Barnböcker

Bokklubb

INNEHÅLL

Forum
Allmänna rubriker
Adoption
Fråga experten
Förälder
Gravid
Känsliga rummet
Medlemstrådar
Pappagrupp
Planerar barn
Sex & samlevnad
Svårt att få barn
Änglarum
Avdelningar
Planerar barn
Väntar barn
Förälder
Matliv
Resliv
Fråga experten
Köp & Sälj
Shoppingguiden
Tävla & vinn
Testpanelen
Bloggar
Hem & Fritid
Hälsa & Vård
Kultur
Media
Personligt
Politik
Samhälle

Galleri
Bildduellen
Bilder
Video
Faktaguider
Astma och allergi
Barns hälsa
Barnsjukdomar
Bli med barn
Cancer
Graviditet
Kvinnors hälsa
Sex
Övrigt
Fråga experten
Allergiexperten
Barndietisten
Barnmorskan
Barnpsykologen
BVC-sköterskan
Fråga Försäkringskassan
Förlossningsrädsla
Förskolepedagogen
Parterapeuten
Pensionsrådgivaren
Sexologen
Träningsexperten
Information
Om Familjeliv
Annonsera
Kontakt
Info & Support
Säkerhetspolicy
Om cookies
Om Familjeliv Annonsera Kontakt Info & Support Säkerhetspolicy Om cookies
© 2003-2013 - All rights reserved     Familjeliv Media AB     Valhallavägen 117 K     SE-115 31 Stockholm