Min sambo är ett jävla svin och tänker lämna honom nu trots 2 småbarn!
Jag födde mitt första barn för 4 år sedan och sedan dess har jag tappat sexlusten. Blev nyligen mamma till nummer 2 och har fortfarande inte fått lusten tillbaka. Har inget emot sex men eftersom lusten inte finns så kan jag lika gärna vara utan! Varför ska jag ställa upp på sånt jag inte vill lixom? Dessutom har jag fullt upp med barnen så sex skulle vara så gott som omöjligt! Och dessutom vill jag inte att livet går ut på SEX! Det finns väl så mycket viktigare saker i livet? Som trädgårdarbete, blöjbyten, matlagning och städning. Sex finns inte med på tidslistan!
Vi har inte haft sex på 4 år (varit tsm i 5 och ett halvt år) och han börjar kolla på porr och har även varit otrogen!
han bjuder mig på dyra romantiska middagar med lyxigt vin till och uppvaktar mig men när jag på kvällen upptäcker att han endast gjort det för att få doppa så ber jag honom fara och flyga! Han gör ALLT för att försöka få mig att ha sex. Han hjälper till hemma då han tror att det är pga min trötthet jag ej vill ha sex men han fattar inte att jag inte bara VILL!!! Hur svårt ska det vara? klart man inte har lust med sex när man har 2 bebbar hemma. Tänk om dom visste hur kåt pappsen var och att han ville stoppa sin snopp i mamma? stackarna vet ju bara att man har snoppen till kisseriet :(
Idag fick jag reda på att mannen varit hos en tjejkompis och haft sex med henne. Jag är så arg så jag KOKAR! Hur KAN man göra såhär när man har fru och barn???? är sex viktigare än sin familj!!! Sånna borde man hugga snoppen av!