Vet inte om det är rätt att lägga denna tråden här, men just nu vill jag bara gå genom jorden, begrava mig eller bara slå sönder allt som finns i min närvaro.
Jo det är så att jag är gravid i vecka 33 och jag har under hela graviditeten velat ha sex minst 3 ggn i veckan om inte mer. Men ju större jag har blivit desto mindre lust har sambon fått, och jag har ju så klart frågat honom om det är min kropp han inte tänder på längre. Men han nekar till detta och skyller på att han är trött.
Kan ju vara så att han är trött också, men saken är den att han vill inte ta i mig, han kramar mig knappt och när han kommer hem från jobbet är de en snabb puss på kinden och sen snabbt in i sovrummet eller till vardagsrummet och gosa med hunden. På kvällarna när vi lägger oss så gosar han med hunden tills de att han nästan somnar. Då brukar han säga till hunden att lägga sig på golvet och sen vända sig om och säga ett iskallt godnatt.
Idag gjorde jag ett tappert försök med att föröska få igång honom på jobbet vilket jag vet att han ofta brukar gilla och då har han nått att se fram emot när han kommer hem. Men idag har han bara avlett med andra saker.
Som ex jag skrev att jag ville ha honom hos mig och att jag saknade hans kropp och ville känna hans underbara kropp unde rmina händer.
Och fick då till svar "-Jag kan itne alltid ställa upp när du vill, och nu är jag på jobbet så kan inte göra något åt saken ialla fall"..
Sen är det så att jag är något smartare när de gäller datorer än vad han är och jag kan enkelt titta om han vart inne på porr eller likande, inte för att jag har något emot att han tittar på det. Men igår skickade han iväg mig till affären för att köpa snus åt han och jag var sugen på lite frukt så jag åkte. Och det tar en liten stund att åka fram och tillbaka. Så när jag kom hem och skulle klicka in mig på en sida som jag vart inne på underdagen och kollat på så hade han raderat all historik på google. Jag frågade honom vrf han gjort de och fick då tills var att han "råkade" göra detta när han skulle gå in på
hitta.se.
Men idag så gick jag in på tidagre bland favoriter och skulle gå in på en blogg som jag inte mindes vad adressen va till, och ser då att han vart inne på ett X antal porrsidor de senaste 2 dagarna. Inte bara 2-4 st utan upp mot 50-60 st och dessutom AdultFriendFinder. Hur ska jag ta detta?? Självklart blir man ju fundersam och jag blev såklart ledsen och började tänka att jag inte duger för honom som jg tidigare gjort och tog detta mycket illa. Men att han är otrogen det vet jag att han inte hinner, med sina arbetestider, men ändå.
Vi har alltid kollat på porr ihop. Och har dessutom upptäckt att han köper nya p-filmer opch gömmer för att kolla på de gånger han är ensam, jag trodde man kunde vara ärlig om sånt eller är jag bara dum som tycker att de är dumt av han att gömma dem, och ljuga om att han är inne och kollar på det, han kan ju inte ens erkänna vad han gjort??
Snälla döm mig inte utan jag ber om råd för att kunna lösa detta.