X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Då skulle jag snarare vilja fråga varför det är förbjudet? Vem har avgjort det (tänk på att vi har olika personer som auktoriteter)? Du skriver att den är "totalt förbjuden, hemsk och har farliga konsekvenser" men konsekvenserna som är farliga, vad menar du då? Varför är den hemsk? Och förbjuden har jag redan frågat om...
Jag kan inte ens tro mina ögon att du ställer sån fråga! Är det inte förbjudet att ha vara otrogen, att ha sex med sin syster eller bror och så?! O.o
Vem säger det?! Gosh! Behöver du att någon ska säga till dig att sådana saker är förbjudna? Verkligen att den finns inga gränser för sådana människor! Ditt eget samvete säger till dig att det är fel att ha sex med din sambos bror!!! Är det så svårt och förstå?!
Konsekvenser som är farliga, ja tänk lite du! Hur många av svenska män har gjort dumma saker mot sina kvinnor pga såna saker? Där fick du svaret! :)
Nej.. jag kan riktigt förstå varför det är hemsk att döda en människa.. hmm..! jag tycker att det är kul och skjuta på människor..! Kan någon snälla förklara för mig varför den är hemsk att döda en annan människa? Logiskt? Knappast!!! :)
På samma sätt, jag kan inte förstå varför det är hemsk och ha sex med sin sambos bror, eller med sin egen bror eller syrra OCH SÅ VIDARE!!
HUMANITY WHAT HAS HAPPENED TO YOU? :O