X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Till cahn... Måste bara tillägga att jag håller med dig lite, jag har alltid vart stenhård på att inte göra något med någon som jag vet är upptagen för jag tycker det känns fel i mitt samvete förutom då när jag gav igen på en annan genom att ligga med hennes sambo. Om man inte har en jävligt bra anledning som jag då ansåg att jag hade så är inte moralen hög hos den andre kvinnan. Blir kanske lite dubbelmoral nu men ville bara säga att jag håller med dig i vissa åsikter
Tja, hämnd är ju sällan vacker. På ngt sätt förstår jag dig även om själva grejen var ful och det blir lite dubbelmoral. Men jag förstår dig ändå, jag ursäktar dig inte men jag förstår dig

Jag tuggar hellre av mig armen än bedrar min sambo. Men om vi fantiserar att jag skulle hoppa i säng med en man jag vet är upptagen: då hade jag inte kunnat känna annat än att I had it coming om den bedragna tjejen hoppa i säng med min sambo..
Karma!
En av mina nära vänner anförtrodde sig en gång åt mig om att hennes vännina försökt para ihop henne med en upptagen manlig bekant. Vännen tyckte sååå synd om mannen som hade en så bestämmande fru och att han alltid var tvungen att göra som hon sa jämst osv. Hon tyckte då att min kompis skulle ragga upp honom och ligga lite med honom så han fick se vad han missar, och då inse att han ville göra slut med frugan. Hon menade alltså inte att min vän skulle inleda ett långvarigt förhållande med killen, bara få honom i säng och se till så han bröt med frun. Detta med förklaringen att "hon bara ville se till hans bästa och att han var lycklig igen".
Min kompis var rätt exhalterad när hon berättade om sin lilla välgörenhetsplan för för mig för att "rädda" mannen från sin heeemska tjej (kan tillägga att de hade två mkt små barn också).
Sa precis vad jag tyckte om sådant beteende. Och om människor som sysslar med sådant. Och att jag inte vill umgås med de av den sorten men att det är hennes val att göra som hon vill. Förstår inte hur hon kunnat se så förvånad ut när jag sagt mitt, hon vet ju vad jag tycker om otrohet (hon har dessutom själv grinat ut i min soffa i dagar när hon blev bedragen förr^^).
Hon låg iaf inte med killen och vad jag förstår är hans förhållande bättre nu (de har köpt hus och skaffat ännu ett barn). Däremot kröp det sedan fram att kvinnan som från början ville att han skulle dumpa frun (hon som tyckte min vän skulle ligga med honom), var den som ville ha honom för sig själv.. Hon var skitsur för att det hela inte blev av.
Sist jag såg henne var utanför en nattklubb där hon stod o fyllebråkade med sin nya kille om att han raggat på en annan tjej där inne. Kunde nästan inte hålla mig för skratt i det läget..
Så det finns äckliga människor som bara ser till sitt egna ego överallt. Man slutar aldrig att förvånas. Jag väljer så gott jag kan att inte umgås med den sortens folk. Det finns så himla många andra sympatiska människor som INTE tar vad de vill ha utan en tanke på att det kan göra en medmänniska ruskigt ledsen.