Min man har en massa nakenkort på datorn av porrbrudar (trodde jag) och även filmklipp som han laddat ner.
Detta är inget som jag har reagerat på, mer än att samlingen har ökat en hel del sen jag såg den sist.
När jag skummar igenom hans samling, så får jag en chock, hittar en massa nakenbilder av min egen lillasyster????
Varför, vad ska jag tro?
Jag har inte pratat med honom om det här ännu, eller henne, har en klump i magen och vet inte vad jag ska tro?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-16 22:11
Hans förklaring var enkel, han hittade bilderna på nätet och ville snacka med min syrra om dom, om dom låg där för att hon själv ville det.
Han ville vara omtänksam och tala om för henne att dom fanns där ute, om hon nu inte visste det och att han inte berättade det för mig, var för att det kanske var känsligt för min syster och han ville kolla med henne först.
Att han inte ville att jag nu skulle ringa och berätta det, var för att hon kunde få fel uppfattning och det skulle bli så pinsamt för honom då.
Är detta trovärdigt?
Han lät väldigt säker då han berättade det.
Vet inte vad jag ska tro?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-17 18:22
Har pratat med min syster nu och hon började asgarva då hon hörde detta.
Min man berättade att han hittade dom på någon "hemmafru" sajt och bara det lätt konstigt, då min syster inte är ihop med någon och knappast någon hemmafru, men hon bekräftade att det stämde.
Hon har själv lagt upp sig på många olika sidor.
Hon jobbar inte och brukar roa sig med live cam sex och sådant, tjänar tydligen en massa pengar på det.
Känns konstigt att veta att hon bjuder ut sig på det sättet.
Jag har som ni rått mig att göra, kollat när han laddade ner dessa bilder och det skedde i söndags.
Hans förklaring att dom låg bland dom andra brudarna, är att det gick av bara farten och han har inte varit inne och tittat i sin mapp sen dess.
Kan man kolla det på något sätt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-17 22:26
Han har tagit bort bilderna på henne nu och har verkligen bett mig om ursäkt för att han sårat mig.
Han lovar att han inte har någon "lust" till min syster som han tycker är mest jobbig och att han aldrig varit otrogen och framförallt inte med henne, hon skulle vara hans sista val.
Jag tror på honom, han var klantig som sparade bilderna, men att han skulle ha något intresse över henne, nej det tror jag inte.
Skönt att detta missförstånd har löst sig.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-20 13:04
Se inlägg #279.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 11:32
Min lillasyster kom hem till oss igår, så fort jag såg henne i hennes kläder så förstod jag att hon skulle utnyttja informationen hon hade om att min man laddat ner nakenbilder på henne.
Jag ville se hur långt hon skulle gå, och arg som jag var på min man som försatt sig i denna situation, så valde jag att inte hjälpa honom utan snarare studera hur han hanterade allt.
Hon var påträngande mot honom och han gjorde allt han kunde för att undvika henne.
Var det ett spel från hans sida för att jag var närvarande?!
Det var en fråga jag försökte få besvarad.
Hon var en urusel skådespelare och helt utan finess, att det var hennes systers man hon försökte förföra inför mig och våra barn, störde henne inte alls.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 13:00
Till en början försökte han diskret att undvika hennes framstötar, men ju mer påträngande hon blev, desto mer arg blev han.
Jag vet att jag inte var snäll som själv inte la mig i hennes extremt dåliga uppförande och jag får skämmas för mitt eget uppförande och mina egna misstankar.
Det gick så långt att han valde att gå och lägga sig så snart våra barn hade somnat.
Syrran och jag satt och titta på tv, när hon behövde på toan.
Jag tänkte inte längre, eller ens i mina vildaste fantasier hade trott att hon skulle göra det hon gjorde.
Helt plötsligt så hör jag min man skrika, han var skitförbannad.
Jag rusar in i vårat sovrum och hittar min arga man i bara kalsongerna, i våran säng så ligger min syster helt näck.
Min man är så vansinnig och bara öser ut sig förolämpningar mot henne, vilket psykfall hon är, att det måste finnas en massa "desperata" män i vårat land, eftersom att dom "betalar" för att se något så vidrigt som henne på nätet.
Han sa en massa mer förolämpningar och reagerar inte ens på att jag var där.
Då pekar syrran på mig och säger spydigt, hon sa att du laddat ner bilder på mig så jag vet att du är kåt på mig och bara säger detta för att hon är här!
Han vänder sig mot mig, tar min hand och sätter den på hans k-k, "Känn själv hur jävla kåt jag är på din syrra!".
Sen klär han på sig och går.
Jag har inte sett eller pratat med honom sen dess!