Fråga experten: Inaktiva: Skönhetsexperten forum

Skönhetsexperten
Här kan du ställa frågor om smink&hudvård. Mia Högfeldt är hår&make-up artist på Mikas men svarar inte på några fler frågor på Familjeliv från och med April 2010. 

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hårig kropp av Holyr­o­ck Inaktiva­: Skönhets­experten 22,2k 0 Hej! Jag har jätte mycket går på armar och lår, samt som en sträng upp till naveln och bik... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
22,2k
Epilator? av april­s­ill Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 7 Aug 02:14
8,8k 1 Om man ska köpa en epilator, vad bör man tänka på? Hur ont gör det? Finns det modeller som... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 7 Aug 02:14
1
8,8k
Brun utan sol av Anony­m (S) Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 7 Aug 02:09
5,0k 1 Hej! Jag är väldigt försiktig när det gäller att sola, vilket resulterar i att jag är en b... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 7 Aug 02:09
1
5,0k
Tips på en bra o täckande foundation så man får slät hy som kändisarna av Sophi­e­bysop­h­ie Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 7 Aug 01:55
11,0k 2 Hej Vill ha tips på en bra foundation som täcker bra då jag har stora porer och blir lä... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 7 Aug 01:55
2
11,0k
Prickar av Jenni­e­Edhol­m Inaktiva­: Skönhets­experten 2,6k 0 Hej, jag undrar. Jag har tre jätte små prickar precis vid ingången vid slidan och undrar v... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
2,6k
Hur sminkar man sig bäst när man har hudutslag i ansiktet. av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten 4,2k 0 Precis som rubriken låter hur sminkar man sig bäst när man har hudutslag i andsiktet.... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
4,2k
Finns cancer i fast form? av vladi­m­ir Inaktiva­: Skönhets­experten 6,6k 0 Hej, jag undrar om cancer finns i fast eller flytande form, och om det är möjligt att ta i... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
6,6k
Hur blir jag kvitt gravidmagen?? av Tigre­s­s77 Inaktiva­: Skönhets­experten 2,7k 0 Okej, jag vet att utseendet inte är allt här i världen - men jag har alltid varit smal, ha... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
2,7k
p-stav av Anony­m (Vikt­n­edgån­g­) Inaktiva­: Skönhets­experten 2,4k 0 Hejsan, jag hoppas ni kan besvara mig fråga. Det är så här att jag har en p-stav sen två... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
2,4k
förminska brösten av ramon­e­1 Inaktiva­: Skönhets­experten 3,1k 0 hej.. hur mycket kan det kosta att förminska brösten? Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
3,1k
Smultronmärke av Basse­B­us Inaktiva­: Skönhets­experten 3,8k 0 Hej! Min dotter har fått ett sk smultronmärke placerat på baksidan av revbenen ca 5x3 cm... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
3,8k
Hår av Znuff­e­82 Inaktiva­: Skönhets­experten 2,2k 0 Sitter just nu med Mood pärlblond i håret! Slingade mitt hår för en vecka sen ungefär och... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
2,2k
Uppblåst mage! av Nyfik­e­n86 Inaktiva­: Skönhets­experten 3,3k 0 Hejsan! Jag känner mig så otroligt uppblåst hela tiden, ser ut som jag e gravid... Vad k... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
3,3k
Geléhallon implantat av Anony­m (Sand­r­a) Inaktiva­: Skönhets­experten 3,8k 0 Hej, jag vill göra en bröstförstorning med hjälp av geléhallon implantat. Jag har fundreat... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
3,8k
Inåtväxande hår efter epilering av Guill­i­otine Inaktiva­: Skönhets­experten 6,8k 0 Jag har ofantligt med inåtväxande hår på benen. Jag epilerar, vaxar ibland, rakar väldigt... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
6,8k
Brun utan sol av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten 2,1k 0 Hej. Jag är en väldigt ljus person. Blond, blåögd och fräknar och har jättesvårt att bli... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
2,1k
Hudvård av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten 2,0k 0 Hej!! Har du några  tips på billiga, men bra hudvårdsprodukter. Jag har på senare  tid... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
2,0k
Röda ärr.. av Vårkä­n­slor Inaktiva­: Skönhets­experten 2,7k 0 Jag undrar hur lång tid det tar (ungefär) för ärr att blekna? Ja vet att man ska undvika s... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
2,7k
Hur blir jag av med mina bristningar? av Anony­m (Ciss­i­22) Inaktiva­: Skönhets­experten 3,2k 0 Hemska bristningar.. Bristningarna började mad att komma på mina höften men nu har dom... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
3,2k
Påsar under ögon av Nalle Puh77 Inaktiva­: Skönhets­experten 2,9k 0 Hejsan Har märkt att jag fått påsar under ögonen och undrar om det verkligen finns kräm... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
2,9k