Fråga experten: Barnmorskan forum


Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Konstig mens. av Anony­m (Orol­i­g) Barnmors­kan 1,8k 0 Hej. Min mens har alltid varit regelbunden med en cykel på mellan 26-28 dagar och mensen... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Kort menstruationscykel? av Anony­m (japp­) Barnmors­kan 1,7k 0 Hejsan, jag har sedan jag slutade med p-piller för ett halvår sedan haft väldigt kort mens... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
Nidblödning? av micas­v­eden Barnmors­kan 1,7k 0 Hej! Skulle vilja ha er hjälp. Jag har väldigt regelbunden mens men denna månad har jag f... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
Ägglossning av Anony­m (Hann­a­) Barnmors­kan 1,6k 0 Hej! Jag har en fundering. Jag känner alltid av min ägglossning, vilken sida jag har ägglo... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Lite oro kring mat.. av Suzy1­6 Barnmors­kan 1,8k 0 Hej. För andra året i rad går man nu i nervösa och oroliga tider sedan man fått positivt... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Va kan detta vara?? av Anony­m (orol­i­g) Barnmors­kan 1,6k 0 Hejundrar va detta kan vara...fick min mens den 13 november å den varade ca 1 vecka å efte... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Blixtägglossning?? av Anony­m (ägge­t­) Barnmors­kan 1,4k 0 Testat med Clearblue ägglossningstest för första gången. Igår och i förrgår visade stickan... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,4k
Rubbning i kroppen efter hormonspiral? av Crazy catla­d­y Barnmors­kan 1,8k 0 Hejsan ! Hoppas du kan lugna mina nerver ! Jag tog ut min hormonspiral den 6 nov efter dry... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Slänger med huvudet av Anony­m (Lill­e­n) Barnmors­kan 1,5k 0 Hej ! Min 3 mån pojke (ca 6 veckor korrigerad) är ganska stark i nacke men ännu inte stad... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
Ägglossning efter MA av vanta­r­paett­m­irake­l Barnmors­kan vantarpaettmirakel
Äldre 24 Nov 20:13
1,6k 1 Hej! För exakt fem veckor sedan fick jag cytotecbehandling pga. missed abortion. Jag skull... Barnmors­kan vanta­r­paett­m­irake­l Äldre 24 Nov 20:13
1
1,6k
Land m Öppen äggdonation av Defin­i­tivtR­e­do Barnmors­kan 1,9k 0 Hej, Jag är 42 år, singel och har gjort 3 misslyckade IVF i DK. De rekommenderar äggdonati... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,9k
hjälp! av Sandr­a­Hj Barnmors­kan 1,5k 0 Hej ! Har lite funderingar ! Har sedan augusti efter att jag åkte in akut med ordentliga... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
Sjukskrivning innan föräldraledighet av Anony­m (Nina­) Barnmors­kan 2,3k 0 Detta kanske är fel forum för min fråga, men chansar på att någon vet?Hur påverkas det att... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,3k
Sköldkörteln av Anony­m (Li) Barnmors­kan 1,5k 0 Jag är 30+ och har ett barn tidigare.Fick diagnosen Hyperthyeros för några år sen och oper... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
mens av Anony­m (nerv­ö­s) Barnmors­kan 1,3k 0 Hej! i mitten av oktober tog mina cerazett slut och jag glömde och hämta ut dem.  Gick  nå... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k
Operation ? av Anony­m (Nark­o­s) Barnmors­kan 1,3k 0 Hej ! Jag skall op 1/12 och just den dagen har jag förmodligen min ÄL. Vad händer om jag b... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k
Uttag av P-stav - konstiga grav-symptom av Minim­e­90 Barnmors­kan 1,3k 0 Hej.Jag tog ut min p-stav den 29 okt, sedan ca 2 vecka har jag haft liknande mensmärta (mo... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k
Yrsel och svimningskänsla av josse­b­ubbla­n Barnmors­kan 1,5k 0 Hej! Jag är i v8+1 idag och jag har haft mycket besvär av yrsel och svimningskänsla, idag... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
farligt att bli gravid snabbt efter abort? av chees­e­mtn Barnmors­kan 1,5k 0 HejJag gjorde en sen abort pga trisomi 18 nyligt och undrar nu om det finns ngn risk för e... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
ingen gravidkänsla av hatti­v­atti Barnmors­kan 1,3k 0 Tog två test i tisdags (10:de), och bägge visade positivt. Är i ca v. 4-5 nu. Kul! Mina br... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k