Fråga experten: Inaktiva: Parterapeuten forum


Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
kan jag prata om det här i parrådgivningen? av Anony­m (förv­i­rrad) Inaktiva­: Parterap­euten Anonym (förvirrad)
Äldre 11 Nov 23:10
61,1k 3 Hej, jag och min sambo går i parrådgivning eftersom vi liksom slutat prata med varandra.... Inaktiva­: Parterap­euten Anonym (förvirrad) Äldre 11 Nov 23:10
3
61,1k
återuppliva kärleken? av Dumbo­o Inaktiva­: Parterap­euten Anonym (orolig)
Äldre 17 Sep 21:40
17,9k 2 Hej. Jag undrar om man kan återuppliva känslor ? Jag träffade mitt ex för 3 år sen när... Inaktiva­: Parterap­euten Anonym (orolig) Äldre 17 Sep 21:40
2
17,9k
sex månader sedan han förlorade sin far, nu väntar vi barn av Anony­m (orol­i­g sambo­) Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 4 Jul 09:04
13,6k 1 Hej! För cirka sex månader sedan gick min sambos pappa bort efter en tids sjukdom. Han bod... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 4 Jul 09:04
1
13,6k
Positiv tänkande eller egoism av Anony­m (J.K) Inaktiva­: Parterap­euten 11,4k 0 På senare tid har jag kommit i flera diskussioner med min sambo. Jag tycker inte hon vi... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
11,4k
Hjälp oss hitta en lösning av Anony­m (Svår­t nu) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 26 Jun 19:48
10,5k 1 Hej Är tillsammans med en underbar man sedan ca 6 år, gift i drygt 2. Har ett barn på... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 26 Jun 19:48
1
10,5k
En fråga om blöjfetisich av nappe­n Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 26 Jun 19:44
9,3k 1 Hej Jag är en kille, som undrar lite om blöjfetischism, det är så att jag för ett tag sen... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 26 Jun 19:44
1
9,3k
Hur mycket kontakt bör man ha med sitt ex om det finns känslor kvar? av Anony­m (osäk­e­r) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 26 Jun 19:39
16,0k 1 Jag har träffat och varit ihop med en kille (C) ca 6 månader nu, han är verkligen hur fin... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 26 Jun 19:39
1
16,0k
Vad hände? av Anony­m (Fund­e­raren­) Inaktiva­: Parterap­euten 8,0k 0 Att ha bollplank, reflektera och fundera sägs vara en god start när man är osäker på vissa... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
8,0k
Sambon lurar med att vilja skaffa barn av Mims8­8 Inaktiva­: Parterap­euten 8,2k 0 Hej. Behöver råd. Fick göra en abort i början av året vilket mycket av beslutet togs av m... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
8,2k
Vi älskar varandra, men hon träffar en annan!! av Anony­m (Arvi­d­) Inaktiva­: Parterap­euten 9,3k 0 Hej jag är en kille pår 42 år,, , ska försöka förklara så kort de bara går,, , För ett år... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
9,3k
Flirta av Anony­m (Hjär­t­at) Inaktiva­: Parterap­euten 7,6k 0 Då min man och jag var nygifta så upplevde jag att vårt äktenskap var underbart och vi pa... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
7,6k
Han vill aldrig göra saker tillsammans av Anony­m (Ensa­m tilsa­m­mans) Inaktiva­: Parterap­euten 9,0k 0 Hej allihop, här kommer ännu en tråd från en ensam tjej. Jag har varit tillsammans med... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
9,0k
Hur kan jag underlätta och förstå min särbo som har ADHD? av Paula­0­3 Inaktiva­: Parterap­euten 7,3k 0 Hur kan jag underlätta vardagen för min särbo som har ADHD? Jag vill förstå men har svårt... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
7,3k
Relationsproblem av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: Parterap­euten 7,6k 0 Jaha och vad händer nu? jag är gift sedan 4 år, min man och jag har inga gemensamma barn,... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
7,6k
Min man har filmat mig i smyg av Anony­m (Olyc­k­lig) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 16 Jun 13:10
10,6k 1 Hej, min man och jag har på väldigt många sätt ett underbart liv tillsammans. Tyvärr finns... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 16 Jun 13:10
1
10,6k
Jag vill lämna min sambo av Anony­m (Vad gör man) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 16 Jun 13:06
9,1k 1 Jag har snart varit tillsammans med min kille i tre år. Han är storm lat och är hypokondr... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 16 Jun 13:06
1
9,1k
Förhållandet går utför av Anony­m (Pojk­v­än) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 16 Jun 13:01
8,0k 1 Min flickvän kräver sjukt mycket av min uppmärksamhet, så fort jag vill till en killkompis... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 16 Jun 13:01
1
8,0k
Göra slut? av Anony­m (Förv­i­rrad) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 16 Jun 12:53
8,4k 1 Hej! Jag har varit tillsammans med en kille i 1 år nu och jag vet inte om jag borde göra... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 16 Jun 12:53
1
8,4k
Hur får jag honom att acceptera att det är slut? av MiaMa­r­ia01 Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 16 Jun 12:49
7,6k 1 Jag vill lämna min man och har talat om för honom hur jag känner. Han säger då att han v... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 16 Jun 12:49
1
7,6k
Brutit förlovningen! Men fortfarande ett par ? av Anony­m (käns­l­ig) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 16 Jun 12:44
7,6k 1 Hej! min sambo sedan över tjugo ändrade  relationsstatusen på Facebook,från förlovad till... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 16 Jun 12:44
1
7,6k