Fråga experten: Inaktiva: Parterapeuten forum


Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Berätta eller inte? av Anony­m (den andra­) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 25 Jul 19:45
1,1k 1 Har sedan 8 månader en relation med en man som är gift och har två barn. Själv är jag ensa... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 25 Jul 19:45
1
1,1k
Hjälp, jag vågar inte prata med hans föräldrar!! av elsie­m­aria Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 23 Jul 21:06
3,2k 1 Precis som rubriken ovan lyder, så vågar jag inte prata eller ta kontakt med min dejts fam... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 23 Jul 21:06
1
3,2k
Jag vill ha fler barn, inte sambon av Anony­m (leds­e­n) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 23 Jul 20:53
1,0k 1 Hej Vi är ett par som varit tillsammans i snart 15 år. För 2 år sedan fick vi ett efter... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 23 Jul 20:53
1
1,0k
Jag är helt klart kär, men hur bör jag gå tillväga? av Wilco Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 23 Jul 20:36
1,3k 1 2009 tog mitt senaste långa förhållande slut, sen dess har de bara varit slumpartade träff... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 23 Jul 20:36
1
1,3k
Nybliven bonusmamma av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 19 Jul 10:08
794 1 Jag har sedan 3månader tillbaka blivit bonusmamma åt en kille på 2år.  Detta är helt nytt... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 19 Jul 10:08
1
794
Tappat mig själv helt i min relation. av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 19 Jul 10:00
6,5k 1 Jag vet inte vad jag ska göra & jag skriver med ångest i hjärtat. Jag har haft många då... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 19 Jul 10:00
1
6,5k
10manader gravid o funderar pa skilsmassa av Anony­m (Dags o "ge upp?) Inaktiva­: Parterap­euten Anonym (Dags o "ge upp?)
Äldre 16 Jul 12:50
1,6k 2 Hej ska forsoka skriva kort. Har varit gift med min man i snart 8 ar, vi har varit til... Inaktiva­: Parterap­euten Anonym (Dags o "ge upp?) Äldre 16 Jul 12:50
2
1,6k
Ska en 17 åring få bestämma vem man ska leva med? av Troll­e­t 01 Inaktiva­: Parterap­euten 1,1k 0 Jag och min sambo träffades för 5 år sedan. Vi var upp över öronen kära. Han har två barn... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
1,1k
Barnet kommer i sep och hon kräver ensam vårdnad :( av Anony­m (Exkl­u­derad­) Inaktiva­: Parterap­euten 886 0 Allt verkade bra strax efter ultraljudet den 30 april. Sedan började barnets mor bli undv... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
886
Vuxna barn av Filur­a­59 Inaktiva­: Parterap­euten 801 0 Min man envisas med att varje kväll skicka "godnatt-sms" till sin vuxna son. Oavsett var v... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
801
Förlorade känslor? otrohet av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten 2,0k 0 Jag lever i ett (tidigare) stabilt förhållande sedan 9 år tillbaka men en genomsnäll och g... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
2,0k
Hur gör jag av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten 797 0 Hej! Jag är en 4 barnsmamma som vill ha fler barn, men det är ingen jag pratar med min omg... Inaktiva­: Parterap­euten Obesvarade
0
797
Funderar på skiljsmässa av Anony­m (frug­a­n) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 Jul 17:26
1,3k 1 Hej, Det är så att jag funderar på att skilja mig från min man. Vi har de senaste åren... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 Jul 17:26
1
1,3k
En förvirrad själ av Anony­m (Förv­i­rrad) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 Jul 17:12
1,3k 1 Hejsan! Jag är i ett förhållande med en man och vi har två barn tillsammans. Jag älskar m... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 Jul 17:12
1
1,3k
Mina barn, dina j..la ungar av Steff­0­98 Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 Jul 16:56
2,0k 1 efter skilsmässa och sedan nytt förhållande och hopflyttning av mig och mina två underbara... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 Jul 16:56
1
2,0k
Mina föräldrar är elaka mot varandra av Anony­m (Uppg­i­ven) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 Jul 13:15
2,2k 1 Hej jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig så prövar här. Jag tycker att mina förä... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 Jul 13:15
1
2,2k
misstänkt otrohet av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 Jul 13:01
1,2k 1 Hej! Jag misstänker att min pojkvän sen 1,5 år kanske är otrogen el kommer vara det. Fö... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 Jul 13:01
1
1,2k
Hjälp med fru som har ADHD av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 1 Jul 12:33
3,0k 1 Hej! Jag är en pappa till en flicka på snart 3år. Det har varit en en tuff tid sen flicka... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 1 Jul 12:33
1
3,0k
Varför väljer man att avsluta genom att bara sluta höra av sig? av Anony­m Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 29 Jun 11:40
4,9k 1 Jag har haft ett distansförhållande med en kille i ca 8 mån. Vi har varit så förälskade oc... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 29 Jun 11:40
1
4,9k
Hur går man tillväga? av Anony­m (neds­t­ämd) Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parterapeuten
Äldre 29 Jun 11:30
874 1 Hej. Hoppas att jag hittat rätt forum för min fråga. Det är så att jag funderar på att... Inaktiva­: Parterap­euten Gerd parte­r­apeut­e­n Äldre 29 Jun 11:30
1
874