Fråga experten: Inaktiva: Fråga Apotekaren forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gravid och trög mage :-( av perni­l­la78 Inaktiva­: Fråga Apotekar­en 42,4k 0 Vad kan man ta för sin tröga mage när man är gravid? Har försökt med mer frukt och grönt,... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Obesvarade
0
42,4k
svullen av Anony­m Inaktiva­: Fråga Apotekar­en 27,0k 0 Jag gjorde en laserbehandling i måndags mot rosacea och idag är jag fortfarande lika svull... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Obesvarade
0
27,0k
Migrän och planerar graviditet av Anony­m (Lind­a­) Inaktiva­: Fråga Apotekar­en 17,6k 0 Hej! Jag och min sambo planerar att skaffa barn! Jag har Dock ett problem! Jag lider av... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Obesvarade
0
17,6k
Blåmärke av Anony­m (Lila­) Inaktiva­: Fråga Apotekar­en 13,3k 0 Blev stampad på foten för ca 6-8veckor sedan, blev ett stort svartlila blåmärke som höll i... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Obesvarade
0
13,3k
bedövning?! av Anony­m Inaktiva­: Fråga Apotekar­en 10,6k 0 Hej! Jag gjorde min första laser behandling i ansiktet förra veckan (har rosacea) och det... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Obesvarade
0
10,6k
Hudsalva? av Anony­m (förä­l­der) Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anonym (förälder)
Äldre 6 Mar 20:42
3,1k 1 Hej min dotter är två år och har väldigt torr hud. Vi har provat olika sorters krämer/salv... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anonym (förälder) Äldre 6 Mar 20:42
1
3,1k
Tidig-morgon-nästäppa driver mig till vansinne av Anony­m Inaktiva­: Fråga Apotekar­en 4,4k 0 Hej, jag har problem med nästäppa. Varje morgon runt kl 6 (när min sambos klocka ringer)... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Obesvarade
0
4,4k
Undrande av Anony­m Inaktiva­: Fråga Apotekar­en 2,4k 0 Jag gjorde en tabbe tog för ca 1 timme sedan en Vanquin tänkte mig inte för drack precis e... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Obesvarade
0
2,4k
Kan penicillin påverka ÄL? av Anony­m (Undr­a­r) Inaktiva­: Fråga Apotekar­en 2,4k 0 Undrar över om penicillin kan påverka ÄL och om det kan vara så att utslag på en ÄL-sticka... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Obesvarade
0
2,4k
Näsblod av There­s­F Inaktiva­: Fråga Apotekar­en TheresF
Äldre 22 Feb 13:06
3,0k 2 Hej! Under min uppväxt har jag i stort sätt aldrig lidit av näsblod men senaste åren har... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en There­s­F Äldre 22 Feb 13:06
2
3,0k
Jobbigt med sexlust av Anony­m (jobb­i­gt) Inaktiva­: Fråga Apotekar­en 2,1k 0 Hej! Jag tycker att jag har för hög sexlust, jag tycker att det är jobbigt att vara kåt o... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Obesvarade
0
2,1k
immun mot värktabletter? av Anony­m (immu­n­) Inaktiva­: Fråga Apotekar­en 5,9k 0 Hej, Jag är 33 år och kvinna och verkar vara helt immun för panodil och alvedon (altså... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Obesvarade
0
5,9k
Torra händer!! av Vitsi­p­pa75 Inaktiva­: Fråga Apotekar­en 2,1k 0 Mina händer är väldigt torra och fnasiga då de är ständigt i vatten. Det är blöjbyten, sk... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Obesvarade
0
2,1k
Vad kan jag ta mot min migrän när jag ammar? av Anony­m (Migr­ä­n) Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anonym (Migrän)
Äldre 14 Feb 09:48
3,4k 4 Jag har migrän, något jag haft sen jag var tonåring. Jag har i många år haft Maxalt som mi... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anonym (Migrän) Äldre 14 Feb 09:48
4
3,4k
Laktulos till 7mån bebis som är förstoppad?? av bebbe­8­2 Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apotekaren
Äldre 11 Feb 15:45
2,2k 1 Hej!!har fått ordinerat att ge min 7månaders bebis laktulos 5ml om dagen mot förstoppning,... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apote­k­aren Äldre 11 Feb 15:45
1
2,2k
Ångest och graviditet av Anony­m (Undr­a­nde) Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apotekaren
Äldre 11 Feb 15:32
2,1k 1 Hej, under tio års tid har jag haft panikångest/ångest. Har ätit sepram men bytte till cym... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apote­k­aren Äldre 11 Feb 15:32
1
2,1k
byte p-ring till p-plåster av Anony­m Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apotekaren
Äldre 11 Feb 15:28
4,1k 3 Jag ska byta från p-ring till plåster, då jag känner av biverkningar som nedstämdhet och m... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apote­k­aren Äldre 11 Feb 15:28
3
4,1k
Acne av ulle8­5 Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apotekaren
Äldre 8 Feb 14:54
1,6k 1 Är gravid i vecka 23. Har fått hemsk acne i ansikte och på rygg. Känner mig SÅ ful =( har... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apote­k­aren Äldre 8 Feb 14:54
1
1,6k
Många tabletter.. av Anony­m Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apotekaren
Äldre 8 Feb 14:45
1,9k 1 Hejsan! Äter Levaxin sen några år tillbaka för sköldkörteln och värdena är äntligen stabil... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apote­k­aren Äldre 8 Feb 14:45
1
1,9k
Cyklosporin vid hjärtinfarkt? av Anony­m (Lisa­) Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apotekaren
Äldre 8 Feb 14:40
1,7k 1 Hej. Jag har läst på olika internetsidor om ngt slags läkemedel, cyklosporin, ska kunna re... Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Apote­k­aren Äldre 8 Feb 14:40
1
1,7k