Fråga experten: Inaktiva: Solskyddsexperten forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Godkända solskydd till barn? av Anony­m (blek­f­isen) Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n 11,9k 0 För någon månad sedan fanns det en lista med godkända solskydd till barn i en av kvällstid... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Obesvarade
0
11,9k
Bränner mig trots solskydd av HöstH­ä­xa Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Kenneth b
Äldre 10 Jul 19:18
3,9k 1 Hej! Jag använder ACO's solskyddsfaktor 50 för ansikte och ACO's 30 för solkänsliga.. m... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Kenne­t­h b Äldre 10 Jul 19:18
1
3,9k
solskydd till 6 månaders av Poiso­n­82 Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n karet
Äldre 10 Jul 10:56
2,9k 1 Jag har läst att man inte ska använda solskyddsprodukter när barnet är under 1 år. Men son... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n karet Äldre 10 Jul 10:56
1
2,9k
Spädbarn utomhus av Okara Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n 3,5k 0 Hej, Undrar hur känsliga spädbarn är. Har en enmånaders baby och är lite fundersam på hu... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Obesvarade
0
3,5k
blir lätt röd. av emsan­8­3 Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n 3,0k 0 Jag är en 26årig tjej som tidigare i tonåren älskade att sola var brun året om med hjälp a... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Obesvarade
0
3,0k
Solskydd vid rosacea av Elbet Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Elbet
Äldre 7 Jul 06:17
8,5k 3 Vilken ska jag använda när jag har rosacea? I övrigt har jag nog en blandhy och kan lätt f... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Elbet Äldre 7 Jul 06:17
3
8,5k
vad ska jag ha för solfaktor. av Nagoy­a­m W Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n 2,5k 0 Min dotter är 14 månader.  Både jag och min man är från asien så hon blir då ju jätte brun... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Obesvarade
0
2,5k
finnar av solkrämer av Anony­m (Lena­) Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n 2,8k 0 Hej, jag får ofta finnar i ansiktet och på ryggen när jag använder solkrämer. Annars ha... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Obesvarade
0
2,8k
ljusa fläckar i ansiktet av jenre Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solskyddsexpert
Äldre 29 Jun 10:13
2,6k 1 Hej! Min 3 åriga son har fått ljusa fläckar på båda kinderna, antar att det är någon typ... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solsk­y­ddsex­p­ert Äldre 29 Jun 10:13
1
2,6k
Solskydd utan parabener av bergo­c­hdalb­a­na Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solskyddsexpert
Äldre 17 Jun 11:34
6,8k 1 Hej! Jag har letat förgäves i vanliga butiker och på apoteket efter solskyddskräm utan pa... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solsk­y­ddsex­p­ert Äldre 17 Jun 11:34
1
6,8k
Varmt land nara ekvatorn av Takex Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n 2,6k 0 Hej! Jag bor i Tokyo i Japan som ligger mycket närmare ekvatorn än Sverige, vi har myck... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Obesvarade
0
2,6k
brun me 50+ av mamma­s elin Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solskyddsexpert
Äldre 8 Jun 15:05
2,1k 1 Hej Har en dotter som fylde 2 år nu 3 juni har solskyd 50+ till hene min pappa är gansk... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solsk­y­ddsex­p­ert Äldre 8 Jun 15:05
1
2,1k
3månaders av Anony­m (Fund­e­rsam) Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solskyddsexpert
Äldre 8 Jun 14:42
2,2k 1 Jag är av den uppfattningen att man inte alltid kan skydda små barn helt från sol men man... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solsk­y­ddsex­p­ert Äldre 8 Jun 14:42
1
2,2k
Smörja in 10-månaders? av Candr­a Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solskyddsexpert
Äldre 27 May 09:56
2,7k 1 Ska man det? Dottern sitter oftast i paraplysulky och har alltså inte nån suflett, dock s... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solsk­y­ddsex­p­ert Äldre 27 May 09:56
1
2,7k
Basaliom av Anony­m (som funde­r­ar) Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solskyddsexpert
Äldre 27 May 09:32
5,4k 1 Jag har sedan i höstas tagit bort flera basaliom; i hårfästet och på rygg samt mage. I och... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solsk­y­ddsex­p­ert Äldre 27 May 09:32
1
5,4k
Brännblåsor av solen på axlarna, fortfarnade känslig? av Joico Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solskyddsexpert
Äldre 24 May 08:50
5,8k 3 Hej, för 8-10år sedan var jag utomlands och brände mig rejält på axlarna. Det var inget... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solsk­y­ddsex­p­ert Äldre 24 May 08:50
3
5,8k
Har börjat bränna mig vid 26 års ålder! av yrväd­e­r Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solskyddsexpert
Äldre 20 May 17:11
3,1k 1 Hej! Är 26 år gammal, och har fram till förra sommaren aldrig bränt mig när jag varit ute... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solsk­y­ddsex­p­ert Äldre 20 May 17:11
1
3,1k
Sommarbebis av Anony­m Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solskyddsexpert
Äldre 20 May 11:54
2,2k 1 Hur ska jag "bäst" skydda min 3 månaders bebis från solen när vi är ute? Har hört bebisar... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Solsk­y­ddsex­p­ert Äldre 20 May 11:54
1
2,2k
klåda av sol - en månad efter??? av Anony­m (snar­t galen­) Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Anonym (snart galen)
Äldre 20 May 00:23
5,9k 3 Hej! Jag har ju känslig hud det blev bättre då jag minskade på att bada , tvätta av , d... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Anonym (snart galen) Äldre 20 May 00:23
3
5,9k
Lite väl överdrivet..eller? av Snart vår tur Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Snart vår tur
Äldre 18 May 21:15
2,5k 2 Hej solskyddsexpert! Jag har länge funderat på ett par frågar kring detta med sol o solsk... Inaktiva­: Solskydd­sexperte­n Snart vår tur Äldre 18 May 21:15
2
2,5k