Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Frågor om min 5 åring av Anony­m (Ts) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 93,3k 0 Hej, jag har en sexårig pojke, en glad och pigg kille som älskar att spela fotboll i trädg... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
93,3k
Varför händer de inte oss av Emmap­e­mma84 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 56,2k 0 Idag 11:24 #33 Citera Anmäl Jag och min sambo har försökt bli gravida nu i snart 2 år utan... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
56,2k
Börjat kissa ned sig på natten av Anony­m (Orol­i­ga mamma­n­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 26,0k 0 Hej,Jag har en dotter som är 3½ år. Hon har varit blöjfri på dagen sedan innan hon fyllde... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
26,0k
klumpig! av Floff­e­en Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Floffeen
Äldre 7 Apr 23:43
14,1k 2 Hej! Min son på 2 år har på de senaste 2 veckorna blivit otroligt klumpig. Flera gånger... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Floff­e­en Äldre 7 Apr 23:43
2
14,1k
svårt att få ut bajs! av Pat1 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 12,0k 0 Hejsan! Min son är nu 3 veckor gammal och har börjat få problem med magen, han äter bara e... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
12,0k
Min 4,5 månaders vaknar varje timme på natten! av marre­1­982 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 9,9k 0 Min son har vaknat varje timme på natten sen han föddes och vill amma. Han sover i samma s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
9,9k
Snart 4 månader, vaknar ledsen av Elize­8­7 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Elize87
Äldre 11 Jul 22:30
9,3k 1 Min dotter på snart 4 månader vaknar titt som tätt och tjutgråter. Ibland inte ens högt me... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Elize­8­7 Äldre 11 Jul 22:30
1
9,3k
Mat under amning av Anony­m (mat) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (mat)
Äldre 17 Jun 08:20
9,1k 1 Postade denna under "barnmorskan" men kom på att det kanske är här jag ska fråga, så jag k... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (mat) Äldre 17 Jun 08:20
1
9,1k
Tungt arbete i tidig graviditet av Anony­m (Arbe­t­ande) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 8,2k 0 Hej jag är i vecka 5 och kommer börja på ett jobb som kräver att jag står upp mycket och l... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
8,2k
sluta suga på fingrarna av kåa Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 8,3k 0 Hej! Min son är 3 år och 7 månader och suger på två av sina fingrar, oftast i kombinati... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
8,3k
Tvåårig flicka med ändrat underliv av Anony­m (?) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 8,4k 0 Vad ska man tro när ett så litet barn är röd i underlivet ibland men inte ofta, tar sig my... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
8,4k
Hjälp av Anony­m (Frus­t­rerad mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 7,1k 0 Hejsan! Vi har en 3 åring och en 15 dagar gammal bebis. Vår dotter är mycket verbal, nä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
7,1k
kissande barn av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 7,7k 0 min pojke är 3 år. vi åkte upp till fjällen förra vintern. han hittade snabbt en kompis so... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
7,7k
Barnmigrän av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 7,1k 0 Hej! Vi har en dotter på 5 år som vid 2 tillfällen den sista månaden haft ont i huvudet s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
7,1k
fråga om bebisflickas underliv av Anony­m (Undr­a­r) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 7,8k 0 Hej! Jag har en liten dotter som nu är 4 månader. Redan på bb när vi satte på första bl... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
7,8k
7 åring som gör på sig av Anony­m (Chal­o­tte) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Chalotte)
Äldre 19 May 13:15
7,5k 1 Hej jag separerade med min sons pappa när jag blev gravid med honom. Nu är min son 7 år oc... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Chalotte) Äldre 19 May 13:15
1
7,5k
Spyr upp mjölkersättningen och får förstoppning 4 månader av Teesa­8­8 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 8,2k 0 Hejsan! Jag har en liten pojke på 4 månader. Jag pumpar ut min bröstmjölk på flaska och g... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
8,2k
Ögoninflammation av Sarah­A­lexan­d­ra Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 7,3k 0 Mina barn verkar drabbas hela tiden :( Har nu börjat medecinera med "Fucitalmic" men det... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
7,3k
Blöja på natten av Lisja­u Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 7,7k 0 Hejsan! Jag har en 3 åring hemma som inte har haft blöja på dagarna sen innan jul. Dock ha... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
7,7k
9 årig pojke av Anony­m (norm­a­lt) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (normalt)
Äldre 7 May 17:54
8,3k 4 hej jag har 2 flickor som är 10 och 11 år och 7 pojkar som är 5, 7, 1, 2, 3, 4 och 9 år. d... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (normalt) Äldre 7 May 17:54
4
8,3k